XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Zondag staan ze erop bij kneet's maak ik pic's dan moet ik toch poseren oefenen samen met mijn coach

trek je shirt uit, maak een foto

ta-da

Nee wil goede belichting zodat die chubby bs is opgelost.

11 procent sta je toch? Is zeker niet chubby,Definitie was al behoorlijk goed te zien jesse.

Klopt dank je iemand die het zag de rest was te druk met eigen definitie zoeken hahaha.Ik maak me niet druk om de contest en ook niet om de tegenstanders bring itt on i'm in it to winn it.Ik heb geen invloed op mijn tegenstanders en andersom ook niet dus waarom druk maken.

Niet iedereen doet een kuur van een jaar jesse...

• Like
Waarderingen: Cyc
Klopt dank je iemand die het zag de rest was te druk met eigen definitie zoeken hahaha.Ik maak me niet druk om de contest en ook niet om de tegenstanders bring itt on i'm in it to winn it.Ik heb geen invloed op mijn tegenstanders en andersom ook niet dus waarom druk maken.
Neem het je niet te persoonlijk Jesse , ik snap wat je bedoelt en al , maar dit is het internet iedereen met hun visie en hun mening krijg je naar je kop geslingerd , **** it als zij jou en je coach zijn game plan niet begrijpen of whatever, je hoeft je voor niemand te bewijzen toch?

Was jij er ook John?

ging het hier over de flexcup of over jesse zn chubby fysiek

:trollface:

ot: we zullen allemaal wel zien de 2de december

zeker veel, maar het moet wel te doen zijn. Al denk ik niet dat je het red op voeding alleen.

Het is ook wel van belang of je al vaker zo diep bent gegaan, als dit de eerste keer voor jesse gaat worden gaat het nog een aardig gevecht worden als hij echt zo hoog zit.

Tenzij je de complete truckendoos open wilt trekken. Wat mij persoonlijk weer veel te ver gaat. Er zijn grenzen.

Carbcyclen zoals hierboven staat vind ik zelf ook erg fijn werken. Je houdt meer dan genoeg voeding erin om flink te kunnen blijven trainen.

Voor mij persoonlijk is het de cardio die mij sloopt. Mn gewrichten gaan altijd moeilijk doen na een paar weken.

+1

Neem het je niet te persoonlijk Jesse , ik snap wat je bedoelt en al , maar dit is het internet iedereen met hun visie en hun mening krijg je naar je kop geslingerd , **** it als zij jou en je coach zijn game plan niet begrijpen of whatever, je hoeft je voor niemand te bewijzen toch?

Klopt ik hoef me ook niet te bewijzen voor iemand hier.Ik bewijs mezelf aan mijn coach.Verder klopt iedereen heeft zijn eigen visie en mening.En ja twijfelen aan mijn game plan dat mag.Ik twijfel ook aan de game plan van de flex challenge.En zo heeft iedereen wel wat ;)

Klopt ik hoef me ook niet te bewijzen voor iemand hier.Ik bewijs mezelf aan mijn coach.Verder klopt iedereen heeft zijn eigen visie en mening.En ja twijfelen aan mijn game plan dat mag.Ik twijfel ook aan de game plan van de flex challenge.En zo heeft iedereen wel wat ;)

Waar twijfel je aan dan bij de flex challenge ben benieuwd wat voor commentaar je daar op hebt:D

Die jongens eten veel te weinig heb bij de posing les niemand zien eten behalve ikzelf en die huge man is die paarse posing slip de rest at niks.Ik zag er maar weinig water drinken meer gewoon net wat ze lekker vinden kan niet.Trainings schema opstellen voor iedereen persoonlijk ? Ik doe gewoon wat ik in het off season ook doe wat betreft kracht training gewoon zwaar trainen en niet ineens dingen veranderen nergens voor nodig.Maar dat is hun methode en die werkt dus de mensen die het volgen hebben een goede keuze gemaakt.Bij mij past die manier niet heb mijn training graag zelf in de hand

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:48 ----------

Ik ben blij achteraf dat ik voor een andere coach ben gegaan veel persoonlijker ook het is mijn coach ook mijn vriend geworden dus veel fijner kan hem zelfs snacht's bellen

dus omdat je in een paar uur niemand ziet eten kan je meteen over heel zijn dieet oordelen?

Die jongens eten veel te weinig heb bij de posing les niemand zien eten behalve ikzelf en die huge man is die paarse posing slip de rest at niks.Ik zag er maar weinig water drinken meer gewoon net wat ze lekker vinden kan niet.Trainings schema opstellen voor iedereen persoonlijk ? Ik doe gewoon wat ik in het off season ook doe wat betreft kracht training gewoon zwaar trainen en niet ineens dingen veranderen nergens voor nodig.Maar dat is hun methode en die werkt dus de mensen die het volgen hebben een goede keuze gemaakt.Bij mij past die manier niet heb mijn training graag zelf in de hand

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:48 ----------

Ik ben blij achteraf dat ik voor een andere coach ben gegaan veel persoonlijker ook het is mijn coach ook mijn vriend geworden dus veel fijner kan hem zelfs snacht's bellen

Ja lol man in de cut eet je ook echt 5000kcal. heb genoeg jongens zien eten dus np. dat jij nou in je cut vrolijk ladingen rijst weg eet good for you

omdat je niemand hebt zien eten, eet meteen iedereen te weinig?
wij moeten om half 1 en om 3 uur eten, en daartussen was het poseren.

en wat bedoel je met dat er weinig water gedronken werd, en meer wat ze lekker vinden?
ik heb bijna niemand troep zien drinken en gewoon goed water zien drinken.

je doet net of de flex challenge iets slechts is ofzo, ik geef toe dat het niet altijd even persoonlijk is, maar de begeleiding die je krijgt is gewoon super en is niks op aan te merken. Iedereen doet het anders, er zijn meerdere wegen naar Rome. Niet iedereen kan het opbrengen om privé begeleiding te regelen.

of om een jaar lang te kuren

[/COLOR]Ik ben blij achteraf dat ik voor een andere coach ben gegaan veel persoonlijker ook het is mijn coach ook mijn vriend geworden dus veel fijner kan hem zelfs snacht's bellen

Ibo vind mij ook wel een beetje aardig... Maar toen ik hem per ongeluk wakker whatsappte om 3u snachts.was hij niet blij :confused::confused::confused:

Terug
Naar boven