jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem het je niet te persoonlijk Jesse , ik snap wat je bedoelt en al , maar dit is het internet iedereen met hun visie en hun mening krijg je naar je kop geslingerd , **** it als zij jou en je coach zijn game plan niet begrijpen of whatever, je hoeft je voor niemand te bewijzen toch?Klopt dank je iemand die het zag de rest was te druk met eigen definitie zoeken hahaha.Ik maak me niet druk om de contest en ook niet om de tegenstanders bring itt on i'm in it to winn it.Ik heb geen invloed op mijn tegenstanders en andersom ook niet dus waarom druk maken.
Nope , had geen zin om +-5 uur te reizen voor een uurtje posen om eerlijk te zijn.
zeker veel, maar het moet wel te doen zijn. Al denk ik niet dat je het red op voeding alleen.
Het is ook wel van belang of je al vaker zo diep bent gegaan, als dit de eerste keer voor jesse gaat worden gaat het nog een aardig gevecht worden als hij echt zo hoog zit.
Tenzij je de complete truckendoos open wilt trekken. Wat mij persoonlijk weer veel te ver gaat. Er zijn grenzen.
Carbcyclen zoals hierboven staat vind ik zelf ook erg fijn werken. Je houdt meer dan genoeg voeding erin om flink te kunnen blijven trainen.
Voor mij persoonlijk is het de cardio die mij sloopt. Mn gewrichten gaan altijd moeilijk doen na een paar weken.
Neem het je niet te persoonlijk Jesse , ik snap wat je bedoelt en al , maar dit is het internet iedereen met hun visie en hun mening krijg je naar je kop geslingerd , **** it als zij jou en je coach zijn game plan niet begrijpen of whatever, je hoeft je voor niemand te bewijzen toch?

Klopt ik hoef me ook niet te bewijzen voor iemand hier.Ik bewijs mezelf aan mijn coach.Verder klopt iedereen heeft zijn eigen visie en mening.En ja twijfelen aan mijn game plan dat mag.Ik twijfel ook aan de game plan van de flex challenge.En zo heeft iedereen wel wat![]()

Die jongens eten veel te weinig heb bij de posing les niemand zien eten behalve ikzelf en die huge man is die paarse posing slip de rest at niks.Ik zag er maar weinig water drinken meer gewoon net wat ze lekker vinden kan niet.Trainings schema opstellen voor iedereen persoonlijk ? Ik doe gewoon wat ik in het off season ook doe wat betreft kracht training gewoon zwaar trainen en niet ineens dingen veranderen nergens voor nodig.Maar dat is hun methode en die werkt dus de mensen die het volgen hebben een goede keuze gemaakt.Bij mij past die manier niet heb mijn training graag zelf in de hand
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 23:48 ----------
Ik ben blij achteraf dat ik voor een andere coach ben gegaan veel persoonlijker ook het is mijn coach ook mijn vriend geworden dus veel fijner kan hem zelfs snacht's bellen
Wat houdt die precies in?Waar twijfel je aan dan bij de flex challenge ben benieuwd wat voor commentaar je daar op hebt![]()
[/COLOR]Ik ben blij achteraf dat ik voor een andere coach ben gegaan veel persoonlijker ook het is mijn coach ook mijn vriend geworden dus veel fijner kan hem zelfs snacht's bellen