- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
interessant, ik dacht altijd dat Jesse het nieuwe beest van DBB was
Dat dacht ie zelf ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
interessant, ik dacht altijd dat Jesse het nieuwe beest van DBB was

Zo als ik er nu bij sta heb ik niks te klagen.Maar we zullen zien in december
![]()
Vind je het gek na een half jaar kuren, laat staan een heel jaar.
Volledig jaar kuren voor een amateur wedstrijd... moet niet gekker worden.
En toch zal ik mijn klasse winnen daar ga ik voor en ik zal zeker niet geownd worden on stage hahaha.Als ik laatste word of slecht scoor ga ik en wat top jongens voetballen
Jesse je hebt toch ook een spiegel? Ik bedoel, ben realistisch...helemaal niet erg dat je nog geen topfysiek hebt, maar op deze manier ziet toch iedereen dat je dat niet in 11.5 week nog kunt bereiken. Misschien wel droog, maar qua massa, spierkwaliteit en verhoudingen kom je nog veel te kort.
Ja en zoals ik er op de fibo bij liep snapte ik ook wel dat de Flex cup moeilijk zou worden zonder hulp.En nu ben ik blij dat ik het gedaan heb ik sta er binnen een jaar van fanatiek trainen hoeveel mensen kunnen dat nou zeggen ?
Ookal ziet iemand er nu slecht uit, kan hij er strax misschien top bijstaan. En zelfs al ziet iemand er een paar uur voor hij het podium op moet top uit, kan dat ook zomaar ineens omslaan. Als iemand op zijn eerste wedstrijd wat wilt gebruiken, is dat zijn keus. Ik sprak gister btw iemand die ook de flexcup gaat doen, denk niet dat hij op dbb zit, 19jaar en natural maar ziet er fokkin goed uit! So beware 
We zullen zien Daan mijn coach wil toch echt voor de winst gaan en is er 100% van overtuigd dat dat ook zeer zeker mogelijk is.Op dit moment nog 11,5 week te gaan kun je nog veel veranderen en kan iemand er ineens uitspringen waarvan je eerst dacht dat die het lachertje van de dag zou worden die wint dan ineens.
---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 16:56 ----------
Ik weet niet hoe de rest zijn voorbereiding doet maar zoals ik die doe ja dan is het zeker haalbaar.
Welke klasse doe je mee dan? D tot 90kg ofzo?
Daarnaast ben ik t niet met je eens dat je een heel jaar ON moet zijn om wedstrijden te moeten doen.
Was 3 maanden geleden klaar met een 12 weeks kuurtje. Was me langste kuur ooit.
En toch kan ik over 3 maanden nog mee doen met de flexcup, zonder ON te gaan. En sowieso top 3 eindigen in me klasse.
Welke klasse doe je mee dan? D tot 90kg ofzo?
Daarnaast ben ik t niet met je eens dat je een heel jaar ON moet zijn om wedstrijden te moeten doen.
Was 3 maanden geleden klaar met een 12 weeks kuurtje. Was me langste kuur ooit.
En toch kan ik over 3 maanden nog mee doen met de flexcup, zonder ON te gaan. En sowieso top 3 eindigen in me klasse.
Weet niet welke klasse precies.Weet wel dat ik voor de D tot 90 wil gaan.
Ik hgh !? Hahaha. Ik besteed liever dat geld aan mijn kinderen, als ik het zou hebben. Btw ik heb nog nooit wat gepost of vermeld over gebruik omdat ik er tegen ben!
Idd echt een bitchfight aan het worden. Mooie sport dat bodybuilden.