AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Zo als ik er nu bij sta heb ik niks te klagen ;).Maar we zullen zien in december ;)

• #1.024
Vind je het gek na een half jaar kuren, laat staan een heel jaar.

Volledig jaar kuren voor een amateur wedstrijd... moet niet gekker worden.

Ja en zoals ik er op de fibo bij liep snapte ik ook wel dat de Flex cup moeilijk zou worden zonder hulp.En nu ben ik blij dat ik het gedaan heb ik sta er binnen een jaar van fanatiek trainen hoeveel mensen kunnen dat nou zeggen ?

En toch zal ik mijn klasse winnen daar ga ik voor en ik zal zeker niet geownd worden on stage hahaha.Als ik laatste word of slecht scoor ga ik en wat top jongens voetballen

Jesse je hebt toch ook een spiegel? Ik bedoel, ben realistisch...helemaal niet erg dat je nog geen topfysiek hebt, maar op deze manier ziet toch iedereen dat je dat niet in 11.5 week nog kunt bereiken. Misschien wel droog, maar qua massa, spierkwaliteit en verhoudingen kom je nog veel te kort.

• #1.026
Jesse je hebt toch ook een spiegel? Ik bedoel, ben realistisch...helemaal niet erg dat je nog geen topfysiek hebt, maar op deze manier ziet toch iedereen dat je dat niet in 11.5 week nog kunt bereiken. Misschien wel droog, maar qua massa, spierkwaliteit en verhoudingen kom je nog veel te kort.

We zullen zien Daan mijn coach wil toch echt voor de winst gaan en is er 100% van overtuigd dat dat ook zeer zeker mogelijk is.Op dit moment nog 11,5 week te gaan kun je nog veel veranderen en kan iemand er ineens uitspringen waarvan je eerst dacht dat die het lachertje van de dag zou worden die wint dan ineens.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 16:56 ----------

Ik weet niet hoe de rest zijn voorbereiding doet maar zoals ik die doe ja dan is het zeker haalbaar.

Ja en zoals ik er op de fibo bij liep snapte ik ook wel dat de Flex cup moeilijk zou worden zonder hulp.En nu ben ik blij dat ik het gedaan heb ik sta er binnen een jaar van fanatiek trainen hoeveel mensen kunnen dat nou zeggen ?

had dan een jaartje gewacht?

• #1.028
had dan een jaartje gewacht?

Waarom zou ik dat willen doen ?.Ik heb gezegt is januari al dat ik de flex cup ging doen.Veel te weinig en te veel vet op dat moment maar heb doorgezet en nu ben ik op het punt dat ik er bijna ben.Ik heb een coach die er zeker van is dat ik het in me heb om te winnen en heeft mij vanaf de fibo gesteund en geadviseerd.En dat jaar lang kuren mensen word wakker wil je wedstrijden doen dan zal je het met die k.u.t 16 weekjes kuren NOOIT redden.Of je moet al zolang trainen en kuren dat je alleen nog maar droog hoeft te worden

Laat iedereen gewoon lekker in hun waarde, jullie zijn alle atleten onder elkaar. Vecht het gewoon op het podium uit, dan wordt er besloten wie er op die dag het best is;) Ookal ziet iemand er nu slecht uit, kan hij er strax misschien top bijstaan. En zelfs al ziet iemand er een paar uur voor hij het podium op moet top uit, kan dat ook zomaar ineens omslaan. Als iemand op zijn eerste wedstrijd wat wilt gebruiken, is dat zijn keus. Ik sprak gister btw iemand die ook de flexcup gaat doen, denk niet dat hij op dbb zit, 19jaar en natural maar ziet er fokkin goed uit! So beware :D

We zullen zien Daan mijn coach wil toch echt voor de winst gaan en is er 100% van overtuigd dat dat ook zeer zeker mogelijk is.Op dit moment nog 11,5 week te gaan kun je nog veel veranderen en kan iemand er ineens uitspringen waarvan je eerst dacht dat die het lachertje van de dag zou worden die wint dan ineens.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 16:56 ----------

Ik weet niet hoe de rest zijn voorbereiding doet maar zoals ik die doe ja dan is het zeker haalbaar.

Welke klasse doe je mee dan? D tot 90kg ofzo?

Daarnaast ben ik t niet met je eens dat je een heel jaar ON moet zijn om wedstrijden te moeten doen.
Was 3 maanden geleden klaar met een 12 weeks kuurtje. Was me langste kuur ooit.
En toch kan ik over 3 maanden nog mee doen met de flexcup, zonder ON te gaan. En sowieso top 3 eindigen in me klasse.

Laatst bewerkt:
  • #1.031
Weet niet welke klasse precies.Weet wel dat ik voor de D tot 90 wil gaan.

Daarnaast ben ik t niet met je eens dat je een heel jaar ON moet zijn om wedstrijden te moeten doen.
En toch kan ik over 3 maanden nog mee doen met de flexcup, zonder ON te gaan. En sowieso top 3 eindigen in me klasse.

Waarschijnlijk -100 al hij nu op 11% 106kg staat. Klasse word daar bepaald

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:35 ----------

Hoe weet jij nou wat er tegen je komt staan?

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:37 ----------

Weet niet welke klasse precies.Weet wel dat ik voor de D tot 90 wil gaan.

D klasse? Met zo lang gebruiken? Ik heb het tot A niveau geschopt zonder te gebruiken

• #1.033
dacht ergens gelezen te hebben dat zelfs hgh tot je kuur behoorde kan me verwarren met een ander .En zoals Ray al zegt weet jij wie je naast je krijgt ?

Ik hgh !? Hahaha. Ik besteed liever dat geld aan mijn kinderen of vakantie, als ik het zou hebben. Btw ik heb nog nooit wat gepost of vermeld over gebruik omdat ik er tegen ben!

• #1.035
En wat jij in meerdere kuurtjes hebt gedaan heb ik in 1 gedaan dus wat is het verschil.Maar ik stop deze zinloze discussie word er alleen maar moe van.Kijk in december en dan zien we wel wie er beter is en wie niet.Niemand vertelt mij wat ik moet doen ik vertel niemand wat ie moet doen dus leukste is als mensen aub zn kop dicht houden over shape en dergelijke.En zeker als ze zelf niet eens meedoen met de Flex cup wat komen die nou vertellen ? Juist helemaal niks doe mee en laat zien wat je waard of shut the **** up.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 17:42 ----------

Ik hgh !? Hahaha. Ik besteed liever dat geld aan mijn kinderen, als ik het zou hebben. Btw ik heb nog nooit wat gepost of vermeld over gebruik omdat ik er tegen ben!

Nee Ray bedoel jou niet maar Sniezel die bedoel ik haha.

hahaha dit topic is echt ****ing mooi

Geeft niet mi boy :D

• #1.038
Maar ik doe voortaan wat alle wedstrijd jongens doen ik vertel niks meer.Zoek het er maar mee uit.Eerlijkheid kunnen de mensen hier niet aan.

We zien elkaar op het podium allemaal wel toch?
Als je zag hoeveel gasten met dikke gyno er vorig jaar stonden.
Word echt een hoop gebruikt,maar goed ieder ze manier

Terug
Naar boven