MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Laat iedereen gewoon lekker in hun waarde, jullie zijn alle atleten onder elkaar. Vecht het gewoon op het podium uit, dan wordt er besloten wie er op die dag het best is;) Ookal ziet iemand er nu slecht uit, kan hij er strax misschien top bijstaan. En zelfs al ziet iemand er een paar uur voor hij het podium op moet top uit, kan dat ook zomaar ineens omslaan. Als iemand op zijn eerste wedstrijd wat wilt gebruiken, is dat zijn keus. Ik sprak gister btw iemand die ook de flexcup gaat doen, denk niet dat hij op dbb zit, 19jaar en natural maar ziet er fokkin goed uit! So beware :D
Ik ben 18jaar hoor ;)

Jij traint niet in ijselmonde

Laat iedereen gewoon lekker in hun waarde, jullie zijn alle atleten onder elkaar. Vecht het gewoon op het podium uit, dan wordt er besloten wie er op die dag het best is;) Ookal ziet iemand er nu slecht uit, kan hij er strax misschien top bijstaan. En zelfs al ziet iemand er een paar uur voor hij het podium op moet top uit, kan dat ook zomaar ineens omslaan. Als iemand op zijn eerste wedstrijd wat wilt gebruiken, is dat zijn keus. Ik sprak gister btw iemand die ook de flexcup gaat doen, denk niet dat hij op dbb zit, 19jaar en natural maar ziet er fokkin goed uit! So beware :D
+1
Als we daar allemaal samen zijn hebben we allemaal ons best gedaan voor hetzelfde doel , ik zal tegen iedereen opkijken en in mijn hoofd denken ''wauw zij hebben dezelfde moeite of meer gedaan om hier te staan''
En zo vind ik dat we met elkaar om moeten gaan ipv ''ja hij heeft gekuurd , dat is niet eerlijk'' of whatever.

On topic.

Mijn vet % zit rond de 13 atm op 101 kg .
Dus ik moet net als Jesse straks een versnelling hoger moeten als ik schredded naast jullie wil staan. :)

Maakt allemaal niet uit. Killy wint toch.

hey sniezel. Doe mee dan als je zo goed bent;)
Praten kan iedereen;)

Ik wens iedereen suc6 met hun prep.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.049
Thnks mack10 hoop ook dat iedereen meedoet en de prep overleeft ;)

ach het is nu lekker met moddergooien. mooie discussies maar zinloos.
je kunt de prepmethodes van elke atleet in twijfel trekken. 2 december is pas definities dat je iemand zn prep in twijfel kan trekken.

Kijk maar op me blog :)

Ik heb ook een dame begeleid, naturel die draaid gewoon internationaal. Heeft vorig jaar nog NK ifbb gewonnen en werd 2e op de grand prix. Zo heb ik er nog wel een paar :)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:04 ----------

Foto's van haar en andere staan in mijn voeding topic

Kijk maar op me blog :)

Ik heb ook een dame begeleid, naturel die draaid gewoon internationaal. Heeft vorig jaar nog NK ifbb gewonnen en werd 2e op de grand prix. Zo heb ik er nog wel een paar :)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:04 ----------

Foto's van haar en andere staan in mijn voeding topic
Kan je er misschien een jaartal of naam van de wedstrijd op plakken?
Ik zou echt niet weten wanneer jij je eerste A klasse hebt gedaan :o

Die latspread uit 2007?
(12.5j bodybuilding 10jr wedstrijden)

Klopt, waar maken jullie je in godsnaam druk om? Is 2de plaats echt zo belangrijk voor jullie, mijn coach zei namelijk dat ik de verhoudingen had van ronny !

Killy jij heb geen verhoudingen

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:16 ----------

Kan je er misschien een jaartal of naam van de wedstrijd op plakken?
Ik zou echt niet weten wanneer jij je eerste A klasse hebt gedaan :o

Die latspread uit 2007?
(12.5j bodybuilding 10jr wedstrijden)

Dat ga ik echt niet allemaal voor je uitzoeken

Dit was 1 dag mijn eerste internationale wedstrijd 2006 of 2007. weet ik niet meer precies

statia_1_september_2007_138.jpg

jij bent de middelste? :D

ik zit daar op de achtergrond :D

Terug
Naar boven