Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
8 maand geleden werd ik omver geknald op de snelweg met de moto en kon ik 5 weken niet stappen en 2.5 maand geen benen trainen...
gisteren was het opnieuw raak op een kruisbpunt, jongedame negeerde het stopbevel van een agent terwijl wij al mochten doorrijden en ik knalde tegen haar wagen aan en rolde over straat...

ik stond op, rookte een sigaret, deed de papieren met de politie, reed naar huis en ging potverdomme trainen.
No time to waste :)

de cardio voor het ontbijt viel me wel zwaar man. moest bijna nekken na mn eerste sprintje.
helaas vandaag wat slecht in orde. toch proberen alles binnen te krijgen en training ff uitstellen. moet er niet aan denken om een week of langer ziek te zijn :o

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 17:22 ----------

8 maand geleden werd ik omver geknald op de snelweg met de moto en kon ik 5 weken niet stappen en 2.5 maand geen benen trainen...
Gisteren was het opnieuw raak op een kruisbpunt, jongedame negeerde het stopbevel van een agent terwijl wij al mochten doorrijden en ik knalde tegen haar wagen aan en rolde over straat...

Ik stond op, rookte een sigaret, deed de papieren met de politie, reed naar huis en ging potverdomme trainen.

so hardcore

gisteren was het opnieuw raak op een kruisbpunt, jongedame negeerde het stopbevel van een agent terwijl wij al mochten doorrijden en ik knalde tegen haar wagen aan en rolde over straat...

ik stond op, rookte een sigaret, deed de papieren met de politie, reed naar huis en ging potverdomme trainen.

Epic hardcore :cool:

de cardio voor het ontbijt viel me wel zwaar man. moest bijna nekken na mn eerste sprintje.
helaas vandaag wat slecht in orde. toch proberen alles binnen te krijgen en training ff uitstellen. moet er niet aan denken om een week of langer ziek te zijn :o

dat al na 19 minuten?? u mad:p

tja het deed me achteraf denken aan pumping iron waarin arnie zei dat ze zn auto mochten jatten buiten in de precontest en dat het hem geen **** deed, buiten dattie zn verzekering zou bellen. 3 maand geleden had ik ook gegild over mn motoschade, maar mn gedachten zijn er echt niet op gericht. wedstrijd wedstrijd wedstrijd...

Haha bekend verhaal james.

Had vorige week een ongeluk gehad,wijf had der bril niet op en klapte zo in de zijkant van mijn auto.
Was net wezen trainen en onderweg naar huis,maarja moest er weer zonodig iemand me auto in puin rijden.
Ik bleef gewoon heel rustig en dacht; ****,Ik moet eten! haha

Jongedame:cool:
Zag ze er lekker uit:D

Jongedame:cool:
Zag ze er lekker uit:D

ze zag er potverdomme om op te eten uit en zo werd ze ook behandeld door de politiecrew. ze stond te daveren van de schrik en dierf me amper aankijken van schaamte.
ik heb dankzij de papieren wel haar naam dus kan ik ff lekker een facebookberichtje sturen dat we beter wat gaan drinken nu ze me toch al probeerde te vermoorden. ze is oorspronkelijk uit frankrijk maar zit nu 6 jaar in belgie. ze was 21.

wat een verhaal zou dat zijn voor de kleinkinders zeg....:D

**** gek, waar wacht je nog op.
Spreek met haar af, onder de mom van dat je wat verzekeringspapieren wilt doornemen.
Eenmaal bij haar thuis gekomen, flex je ff met je spieren en zeg dat je er wel vanaf wilt zien voor een tegenprestatie :D

Wat voor dieet doe je nu Brede?

En hoe lang al?

Gewoon KH stapsgewijs afbouwen, ben nu ruim 5 weken bezig, het de tweede verlaging van 15 procent op totale kcal doorgevoerd door KH te verlagen...wanneer ik nu stagneer hoge en lage dagen.

**** gek, waar wacht je nog op.
Spreek met haar af, onder de mom van dat je wat verzekeringspapieren wilt doornemen.
Eenmaal bij haar thuis gekomen, flex je ff met je spieren en zeg dat je er wel vanaf wilt zien voor een tegenprestatie :D

:roflol:

ervaring mee?

Wordt niet gedoet op dieet Ibo!

Tuurlijk wel man 2 keer per dag.
2 minuten coïtus staat gelijk aan 30minuten op de hometrainer:D

Tuurlijk wel man 2 keer per dag.
2 minuten coïtus staat gelijk aan 30minuten op de hometrainer:D

Jij mag me niet meer spotten met squaten in je prep.... Zag je wel naar mijn 'lekkere kontje' kijken samen met die dames toen :eek:

Even mijn zwakke poses onderhanden laten nemen door de kenner :D

Poses zijn nog wat onwennig omdat ik ze heel anders moest pakken van sib.
Zwakke punten hoef ik niet te vertellen denk ik :D

uploadfromtaptalk1347992771598.jpg

uploadfromtaptalk1347992783184.jpg

uploadfromtaptalk1347992793321.jpg

uploadfromtaptalk1347992803307.jpg

uploadfromtaptalk1347992827172.jpg

uploadfromtaptalk1347992838110.jpg

vet :thumbs:

leuk dat oma de moeite neemt om je wat posering bij te brengen ;)

Terug
Naar boven