AndroidHealthClinic

Welke product koop je dus nooit meer?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

melk :mad:

CEE, heb een half jaar lang stacker C gebruikt en achteraf heb ik het idee dat het niet veel meer was dan een super ranzig placebo. Good old creatine monodydraat is onvergelijkbaar beter.

O ja net als DW ook geen whey van de Tuinen meer, die was ik vergeten.

Ja zie je!
Ik ben wel overtuigd van creatine: hoe ranziger hoe beter.
Maar dit spul doet bij mij ook bar weinig!

mamoth

mammoth en revolutions insustim troep!!!! gelukkig ook al 3 jaar geleden dat ik dat ooit heb gekocht!

Pro90 van de Body & Fitshop:kots:

Whey met teveel lactose ( krijg ik puisten van )

No xplode ( 2 x wezen kotsen op de wc )

Nitrix ( werkt niet )

Cell mass ( werkt niet bij mij )

Creatine van Revolution ( bagger )

( RPM en die andere ) merkte er niets van.

Aanrader : Dorian Yates nox pump :D

Cybergenics 80's hype-crap :)

Ach ja, iedereen is wel eens jong en beïnvloedbaar ;)

Gelukkig ging ik niet in op de AS aanbieding van mijn lokale sportschoolhouder. Dat was een nog grotere fout geweest.

Kris :)

Nutrabolics - AE2.

Geen enker effect...

Erg zonde van het geld, maar ben hierdoor wel skeptischer tegenover supplementen gaan staan. Spaart me in de toekomst misschien weer geld uit :).

Vasive NO :o

Vitargo.

Duur, goor en geen merkbaar verschil tov goedkope dextrose

JP8, erg moeilijk binnen te houden dat spul is echt ranzig.

Ultimate nutrition protein isolate vanilla...

met kop en schouders boven alles uit.. meest ranzige shake ooit!
laat je de beker ff paar minuuten staan.. word het beneden in de beker een soort spons achtige bende.. het scheid zich van het water... waardoor je dus een 6-7 water boven in je beker hebt..en daaronder zie je die lekkere proteine spons drijven...:o heb 2 bussen leeg gekregen.... maar niet weer

BSN nitrix.. deed bij mij weinig tot niks... plus punt was wel een leuk bsn shirtje dr bij..

Mitotropin,
Gaf alleen een feelgood gevoel. Pre contest formula die erbij zat was wel de shit maar was gewoon een vochtafdrijver hydrocholothiadezide dacht ik.

Enoxide van Musclemeds, merk er helemaal niets van.

Shock Therapy - Ik kon het tijdens de training nog net binnenhouden. Smaakt übergoor, alsof je vloeibaar plastic zit te zuipen.

EAA Nitro - Zit een vieze nasmaak aan. De dextrose die er in zit blaast alleen maar mijn maag op. Alsof je 4 uur lang onbeperkt spareribs hebt lopen bunkeren.

Commerciële Whey & Weight Gainers

En nog een paar andere producten waar ik hier beter geen kritiek op geef. :o

Koop helemaal geen **** meer behalve multi vits, ON Whey, Omega 3 en Creatine.

Terug
Naar boven