MuscleMeat

Welke product koop je dus nooit meer?!

boutain allemachtig wat een k*t spul. Om op brood te fl*kkeren en je stinkt uit je grafsmoel daarna :mad:

Laatst bewerkt:
no shotgun BAh VIES! echt bwah alsk er aan terugdenk
nox pump BAH tropical my ass

Vendetta!Dat was een epic waist of money!En nog goor ook!

NO Explode. geen merkbaar verschil
en ook whey van de tuinen. te ranzig voor woorden

Misschien is de smaak slecht. Maar het product is super ( nox pump )

Wat is daar mis mee dan ???

OT: brood van de C1000, kruimelt als de malle.. je houd geen brood over na het smeren!

je haalt mij de woorden uit de mond:) Kipfilet van de lidl wat is daar mis mee?

megagrow:je voelt je er iets actiever door and that's it,is het geld niet waard.

endosting shit:je merkt er geen bal van.

Mensen die puur over het smaak van een pre-wo zeiken hebben niks te zoeken op dit forum.

Mijn slechtste ervaring is banana whey van de tuinen 2 jaar terug. Wat een smerige chemische bananensmaak was dat.

Mensen die puur over het smaak van een pre-wo zeiken hebben niks te zoeken op dit forum.

Mijn slechtste ervaring is banana whey van de tuinen 2 jaar terug. Wat een smerige chemische bananensmaak was dat.

+1 , smaak is idd niet het belangrijkste , werking is prioritair :cool:

anator p70 en nano vapor van muscletech, waste of money

mammoth!
Had de smaak tutti frutti als ik me niet vergis... gewoonweg RANZIG!
gelukkig al lang geleden, kan het me bijna niet meer herinneren :D

Caff Caps...

Omdat ik er gewoon kneiter k*t op ga...

Testdag;

9.00 2 caps
11.30 wakker, moe.

13.00 3 caps geprobeerd
Geen effect

23.00 naar bed

3.30 nog wakker.

Laatst bewerkt:

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Eerst zeg je dat mensen niet moeten zeiken over smaak en wat doe je een zin later?

Caff Caps...

Omdat ik er gewoon kneiter k*t op ga...

Testdag;

9.00 2 caps
11.30 wakker, moe.

13.00 3 caps geprobeerd
Geen effect

23.00 naar bed

3.30 nog wakker.

Als je weet dat er in 1 cap evenveel caff zit als in 3 red bulls, dan weet je ook dat 5 caps nemen op een dag geen geniaal plan was.

JP8 blijft voor mij het goorste ooit. Effect was ook weg na 2 trainingen.
HMB 1 keer gekocht, daarna nooit meer.
Ook van het merk 'VITALIFE' koop ik nooit nog iets. Hun whey wordt dik en stijf als je meer dan 3 seconden mixt. En dan durven ze het nog 'special muscle builder' noemen...

Aanraders -> NOX pump, Jack3d, M-stak, Activate Xtreme

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Als je weet dat er in 1 cap evenveel caff zit als in 3 red bulls, dan weet je ook dat 5 caps nemen op een dag geen geniaal plan was.

haha inderdaad

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Eerst zeg je dat mensen niet moeten zeiken over smaak en wat doe je een zin later?

:hamer: Ik wist gewoon dat er zeker minimaal 1 sukkeltje hier zou zijn die dat zou zeggen :D . Sorry.
Whey, kan of het moet zelfs lekker zijn. Bij een pre-wo kan dat niet en is het ook totaal niet van belang.Snappiee?

Terug
Naar boven