MuscleMeat

Welke product koop je dus nooit meer?!

:hamer: Ik wist gewoon dat er zeker minimaal 1 sukkeltje hier zou zijn die dat zou zeggen :D . Sorry.
Whey, kan of het moet zelfs lekker zijn. Bij een pre-wo kan dat niet en is het ook totaal niet van belang.Snappiee?

Hoezo moet whey lekker zijn dan? Als het maar doet waar het voor is bedoeld.

goede logica Mustafa...
OT: Geen creatine/whey meer van de Tuinen... :)

"CRACK" maar meer omdat ik er duizelig van wordt de pomp was er zeker wel ..

Cell-tech van Muscle Tech, had aanbevolen hoeveelheid genomen ben uur lang misselijk geweest, onwijs zoet.

Hoezo moet whey lekker zijn dan? Als het maar doet waar het voor is bedoeld.
Yep , vreet jij maar een chemische troep whey dag in dag uit tussen je brinta :D.
Je gaat toch ook geen voeding in je schema stoppen waarvan je moet kokhalzen.

Bij prewo heb ik daareentegen gewoon schijt, ik mix het gewoon met een voor de hand liggend drank ice tea, appelsap noem maar op en tank ik het zo naar binnen. Een prewo kan voor mij niet vies genoeg zijn, als het maar gewoon werkt.
Ik heb ook nooit een lekker prewo meegemaakt.

NITRIX OMFG wat een flop!

Yep , vreet jij maar een chemische troep whey dag in dag uit tussen je brinta :D.
Je gaat toch ook geen voeding in je schema stoppen waarvan je moet kokhalzen.

Bij prewo heb ik daareentegen gewoon schijt, ik mix het gewoon met een voor de hand liggend drank ice tea, appelsap noem maar op en tank ik het zo naar binnen. Een prewo kan voor mij niet vies genoeg zijn, als het maar gewoon werkt.
Ik heb ook nooit een lekker prewo meegemaakt.

Bulkpowders.co.uk, daar haal ik mijn whey vandaan.
Snap je redenatie niet echt, een prewo kan je niet vies genoeg zijn maar je mixt het wel vanalles om de smaak te verbloemen.

Bulkpowders.co.uk, daar haal ik mijn whey vandaan.
Snap je redenatie niet echt, een prewo kan je niet vies genoeg zijn maar je mixt het wel vanalles om de smaak te verbloemen.

Niet om te verbloemen, maar om de werking . Wat ik wil zeggen is dat ik gewoon pak wat er op dat moment voor de hand ligt aan suikerrijke drank. Door het te mixen wordt het zelfs ranziger, al helemaal met appelsap. Het proberen waard :D

Ik geef dus niks om de smaak van een prewo.

Laatst bewerkt:
niemand cared over jouw filosofie over de smaak van whey en preworkouts... Ontopic please?

Nanox9 by Muscletech. :(
Kreeg er alleen een half uur na inname een knalrode huid van. Leek net een verbrande Salou ganger.

NOS ETHER van Get Diesel nutrition, had er 2 potten van gekocht maar die smaak is gewoon buitenaards goor.

Heb nog 1 pot over maar durf er niet meer aan te beginnen.:roflol:

whey van de tuinen -> kotsen

:hamer: Ik wist gewoon dat er zeker minimaal 1 sukkeltje hier zou zijn die dat zou zeggen :D . Sorry.
Whey, kan of het moet zelfs lekker zijn. Bij een pre-wo kan dat niet en is het ook totaal niet van belang.Snappiee?
:roflol:

Ik hoef hier niet eens op te reageren:)

Testosteronboosters, omdat m'n haar er van uitvalt.

-alles van tuinen
-mammouth, kan je net zo goed een pak suiker naar binnen werken
-creatine monohydraat in poedervorm,

ik wou ook no xplod en al die andere onzin boosters zeggen maarja dan krijg ik teveel kritiek omdat voor veel mensen het zogenaamd wel werkt,,

keep motivated

-alles van tuinen
-mammouth, kan je net zo goed een pak suiker naar binnen werken
-creatine monohydraat in poedervorm,

ik wou ook no xplod en al die andere onzin boosters zeggen maarja dan krijg ik teveel kritiek omdat voor veel mensen het zogenaamd wel werkt,,

keep motivated

Dus omdat het bij jou niet werkt, werkt het bij niemand echt?

Terug
Naar boven