- Waardering
- 4.424
Whuuuut?! Lijkt me sterk dat dit door de mamoth kwam![]()
Jawel...... Mammoth is het heftigste product wat er op dit moment te verkrijgen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn![]()
Er is geen 'goed' of 'slecht' eiwit. Het hangt er maar vanaf op welk moment je wat neemt...Als het hetzelfde merk is dan werkt het evengoed, dat bedoelen ze ook helemaal niet.
Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn![]()
Er is geen 'goed' of 'slecht' eiwit. Het hangt er maar vanaf op welk moment je wat neemt...

Er is geen 'goed' of 'slecht' eiwit. Het hangt er maar vanaf op welk moment je wat neemt...
Ik zeg slechter eiwit omdat ik ervan uitga dat beginnende trainers alleen een eiwittenshake na de training nemen.

Wat is er mis met langzame eiwiten? Niks! Je moet zorgen dat je de gehele dag genoeg eiwitten binnenkrijgt.
En creatine monohydraat van de Tuinen is naar mijn weten dezelfde creatine monohydraat als de meeste andere merken, daar moet geen verschil in zitten. Creapure claimt zuiverder te zijn.... Maar dan vergelijk je niet exact dezelfde producten.
Dus jouw stellingen zijn te absoluut, het ligt eraan met wat je het vergelijkt.
endo stim , No-Explode , Animal M-stak, .... werk almaal niet !
ja bij mij ook
en de No-Explode werkt anders ook wel goed imo