XXL Nutrition

Welke product koop je dus nooit meer?!

Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn;)

Wat is er mis met langzame eiwiten? Niks! Je moet zorgen dat je de gehele dag genoeg eiwitten binnenkrijgt.
En creatine monohydraat van de Tuinen is naar mijn weten dezelfde creatine monohydraat als de meeste andere merken, daar moet geen verschil in zitten. Creapure claimt zuiverder te zijn.... Maar dan vergelijk je niet exact dezelfde producten.

Dus jouw stellingen zijn te absoluut, het ligt eraan met wat je het vergelijkt.

Als het hetzelfde merk is dan werkt het evengoed, dat bedoelen ze ook helemaal niet.
Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn;)
Er is geen 'goed' of 'slecht' eiwit. Het hangt er maar vanaf op welk moment je wat neemt...

HMB Power van American sports. das echte onzin werkt voor geen bal en van al het slikken kryg je last van je keel, zyn grote pillen en je moet er 6per dag innemen, haast niet weg t krygen en 1%effect*P

Whuuuut?! Lijkt me sterk dat dit door de mamoth kwam :eek:

ja weet het zeker
werd er echt beroerd van

en met de ccg van xxl heb ik er geen last van

maar goed, verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Mijn broertje neemt hem ook en klaagt hier bv niet over..

Laatst bewerkt:
kon een tijdje goedkoop universal supplements spul krijgen vanwege op het randje van houdbaarheidsdatum...van allerlei spul en kwa werking zal het wel maar het was allemaal
GRAPEFRUIT smaak en was verschrikkelijk goor. zure kwark..rotte eieren en zwaar ingedikte brintha is er nix bij

Een penispomp

endo stim , No-Explode , Animal M-stak, .... werk almaal niet !

HMB, geen idee of het werkt, maar het smaakt echt belabberd. Verschrikkelijk is een beter wordt, lijkt wel alsof je samengeperste stof aan het nemen bent.

creatine van v12 1 van gekots maar verder werkte hij wel goed
en mammoth 2500 kreeg er vetrollen van meer niet

Creatine ga ik niet meer kopen. Heb verschillende soorten en merken geprobeerd maar dit product werkt niet voor mij.

op een nuchtere maag werkt het bij mij echt wel :)

Wat is er mis met langzame eiwiten? Niks! Je moet zorgen dat je de gehele dag genoeg eiwitten binnenkrijgt.
En creatine monohydraat van de Tuinen is naar mijn weten dezelfde creatine monohydraat als de meeste andere merken, daar moet geen verschil in zitten. Creapure claimt zuiverder te zijn.... Maar dan vergelijk je niet exact dezelfde producten.

Dus jouw stellingen zijn te absoluut, het ligt eraan met wat je het vergelijkt.

+2. Crea en whey van de tuinen zijn IMO prima!

Ultra whey protein isolate van de tuinen, chocolade smaak.

Smaakt niet naar chocolade en is om te kotsen als je er net iets te veel in gooit. Moet er nu zelfs te weinig in gooien om het drinkbaar te maken.

Bah houd het wel bij de tuinen maar dan Met-rx de was goed te drinken

Terug
Naar boven