MuscleMeat

Welke product koop je dus nooit meer?!

Ik vind het jammer dat veel mensen die starten het idee hebben direct vanalles nodig te hebben.

Denk trouwens ook dat je laten (mis)leiden door mooie verpakkingen, flitsende reclames en lage prijzen niet alleen is weggeleg voor beginners :D :D :D

+1

Zelf train ik nu ongeveer 1,5 jaar nog niks van sups genomen op whey na, om op me totaale E uit te komen:) Al ben ik best benieuwd wat no explode zou doen:o

Stacker V2, voelde geen moer van

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week eNOXIDE aangeschaft: Moet beter nederlandse reviews gaan lezen (amerikaanse reviews zijn gewoon niet te vertrouwen!)... Product deed helemaal niks, heb het gevoel dat ik alleen voor de verpakking heb betaald.

Hemo-Rage van Nutrex, Moet toegeven dat het heerlijk smaakt, maar de resultaten zijn vergelijkbaar met andere pre-supps die hier in nederland gewoon te verkrijgen zijn. I.a.w. te veel moeite en geld om dit product weer binnen te slepen.

Laatst bewerkt:
Kipfilet van C1000....
En de smaak kokos van Whey delicious word ik een beetje misselijk van maar dat ligt eraan dat ik het soms met water meng denk ik :o. Verder niks op aan te merken behalve de smaak :o.

mammoth weight gainer mengt vreselijk slecht en smaak is ook niet fantastisch

Backdraft.. heeft me niets geholpen
Kre-Alkalyn.. niet het effect dat ik verwachtte
En zowat elke massgainer, omdat ik daardoor verschrikkelijk snel in vet bijkom.

- No limits van Driven, wat een rommel, merkte er niets van..

Xtend scivation lemon BCAA, walgelijk! hele pot in de prullebak gegooit.

- een PC
- Windows
- Windows programma's
- Microsoft hardware
- Sony-Ericsson of Samsung mobiel
- franse wagen (Renault)
- Carrefour artikelen
- alle dingen die goedkoop zijn en waar je denkt op te besparen maar later ontdekt dat het gewoon rommel is die minder duurzaam is waardoor je alsnog het duurdere (maar betere) product gaat kopen

allemaal bagger, nooit kopen.

Vorige week eNOXIDE aangeschaft: Moet beter nederlandse reviews gaan lezen (amerikaanse reviews zijn gewoon niet te vertrouwen!)... Product deed helemaal niks, heb het gevoel dat ik alleen voor de verpakking heb betaald.

Hemo-Rage van Nutrex, Moet toegeven dat het heerlijk smaakt, maar de resultaten zijn vergelijkbaar met andere pre-supps die hier in nederland gewoon te verkrijgen zijn. I.a.w. te veel moeite en geld om dit product weer binnen te slepen.

eNOXIDE hebben we van de site gehaald om deze reden.

ON Whey Cookies & Cream. Smaak was echt om te kotsen.

HMB, tja..
ZMA ook hype onzin
RPM, nooit gekocht maar een sample: presteerde nog slechter als trainen zonder koffie.
Kre-Alkalyn: krijg ik een stinkpik van
CEE los poeder: toch net ff iets te goor voor herhaling
Nos Ether: vond de smaak eigenlijk het beste van het hele produkt
MULTI-vitamine: dat supplementshop gewauwel over dat het een basis vormt geldt alleen voor veganisten.

leermomenten

na het 1 en ander te gelezen hebben op verschillende forums , ben ik wijzer geworden .

ik koop geen hydroxycut meer , klote gevoel geeft het , je gaat minder eten terwijl je juist zwaarder wil worden .
dat was erg simpel van mezelf .

whey delicious van xxxl , kan er de vinger niet op leggen , maar ik vind het een dikmaker die nogal wat moet kosten .

megagrow , heb me twijfels over de inhoud , heb nu losse ingredienten gekocht , ben wat euro`s meer kwijt , maar twijfel niet meer aan de kwaliteit .

mammoth , prehistorisch gezien moesten deze dieren veel vet hebben om de kou te overleven , dat geeft dit produkt je ook .

N.O BETA , 2 kanten , de goeie kant is dat het werkt , je kan langer trainen omdat je meer zin krijgt door dit spul , en je heb geen warming up nodig , want het maakt je gloeiend heet , zo heet dat je overal jeuk krijgt en mooie rode vlekken hier en daar over je rug en borst , dat is het nadeel .
op een nuchtere maag zou ik , als ik jou was geem 4 a 6 pillen nemen.

ik wil nog wel ff kwijt dat no xplode bij mij wel werkt , en heb geen race kak .

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven