Fitness Seller

Welke product koop je dus nooit meer?!

whey delicious van xxxl , kan er de vinger niet op leggen , maar ik vind het een dikmaker die nogal wat moet kosten .

megagrow , heb me twijfels over de inhoud , heb nu losse ingredienten gekocht , ben wat euro`s meer kwijt , maar twijfel niet meer aan de kwaliteit .

Heb je beide producten gekocht/uitgeprobeerd?

ja heb beide produkten gekocht en ook helemaal opgemaakt .
zoals je begrijpt ga ik geen nieuwe kopen

ja heb beide produkten gekocht en ook helemaal opgemaakt .
zoals je begrijpt ga ik geen nieuwe kopen

En je twijfelt niet aan de kwaliteit van de aparte producten (ivm Mega Grow)... Wat een redenatie, natuurlijk. Als je zo redeneert kan je niks vertrouwen. Misschien reageer je niet op creatine en/of had je te hoge verwachtingen, maar Mega Grow doet zijn werk goed, hoor.

En Whey Delicious kost praktisch hetzelfde als de Instant, dus ik snap je probleem eigenlijk niet. Qua kcal is het misschien 30 meer...

na het 1 en ander te gelezen hebben op verschillende forums , ben ik wijzer geworden .

ik koop geen hydroxycut meer , klote gevoel geeft het , je gaat minder eten terwijl je juist zwaarder wil worden .
dat was erg simpel van mezelf .

whey delicious van xxxl , kan er de vinger niet op leggen , maar ik vind het een dikmaker die nogal wat moet kosten .

megagrow , heb me twijfels over de inhoud , heb nu losse ingredienten gekocht , ben wat euro`s meer kwijt , maar twijfel niet meer aan de kwaliteit .

mammoth , prehistorisch gezien moesten deze dieren veel vet hebben om de kou te overleven , dat geeft dit produkt je ook .

N.O BETA , 2 kanten , de goeie kant is dat het werkt , je kan langer trainen omdat je meer zin krijgt door dit spul , en je heb geen warming up nodig , want het maakt je gloeiend heet , zo heet dat je overal jeuk krijgt en mooie rode vlekken hier en daar over je rug en borst , dat is het nadeel .
op een nuchtere maag zou ik , als ik jou was geem 4 a 6 pillen nemen.

ik wil nog wel ff kwijt dat no xplode bij mij wel werkt , en heb geen race kak .

Dat is ook de bedoeling van het product, het is een fatburner:rolleyes:

Ik koop geen enkel product meer waarvan ik geen 95% zeker ben dat het zal werken.

heb een aantal weken nitrix gebruikt, merkte niet veel en 9 van die megapillen slikken op een dag werd ik ook niet vrolijk van.

"Sex in her shitty"-realdolls. Kwaliteit laat te wensen over, na 3 keer stond heel haar bek scheef. Raar genoeg werd ze zo wel lekkerder, wat een lelijk wijf is dat toch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- een PC
- Windows
- Windows programma's
- Microsoft hardware
- Sony-Ericsson of Samsung mobiel

- franse wagen (Renault)
- Carrefour artikelen
- alle dingen die goedkoop zijn en waar je denkt op te besparen maar later ontdekt dat het gewoon rommel is die minder duurzaam is waardoor je alsnog het duurdere (maar betere) product gaat kopen

allemaal bagger, nooit kopen.

+1

franse wagen heb ik nooit gehad maar koop ik ook nooit.

Ik koop nooit meer een Princess koffiepadapparaat, hoe sTvol het design ook is.

Ik koop nooit meer tribulus terrestris, arginine capsules en weight gainers(je kunt net zo goed fructose en dextrose aan de whey toevoegen voor hetzelfde effect).

Supplementen > Welke

Cybergenics 80's hype-crap :)

Ach ja, iedereen is wel eens jong en beïnvloedbaar ;)

Gelukkig ging ik niet in op de AS aanbieding van mijn lokale sportschoolhouder. Dat was een nog grotere fout geweest.

Kris :)

MMMMMM jong en beinvloedbaar denk toch dat ik eens een kleine site maak
met cheap ass and totallycrap supps met een blinkende verpakking,en een beetje marketing,
als iedereen nou eens 1x iets koopt ben ike snel binnen

Toch bijzonder, hier slaap ik echt beduidend beter op!

Wat ik zelf nooit meer haal is L-Tryptofaan. Ik slaap er wel beter op dan normaal, maar dat spul is zo geweldig vies. Smaakt en ruikt echt naar bittere kots. Verder lost het ook compleet niet op, je moet je beker/glas minstens 3 keer goed naspoelen om alles eruit te krijgen.
NOOIT MEER!

Laatst bewerkt:
de topic gaat toch ook over het kopen van supplementen, dus als meeste ''beginners'' beginnen met het kopen van supplementen, is het toch meestal dat ze iets van de tuinen hebben, gaat er niet om dat voeding de basis is , omdat de topic over de supps gaan.
voeding is idd basis ja en supps zijn bijzaak, eff om je gelijk te geven :D
Wat zijn de nadelen van de tuinen?

Wat zijn de nadelen van de tuinen?

ze verkopen er optimum whey deze zal opeens ook wel veel minder goed zijn dan.
vraag me ook af waarom de crea vd tuinen minder zou zijn dan ergens anders
of waarom de no explode anders zou zijn dan ergens anders enzzzzzzzz

ze verkopen er optimum whey deze zal opeens ook wel veel minder goed zijn dan.
vraag me ook af waarom de crea vd tuinen minder zou zijn dan ergens anders
of waarom de no explode anders zou zijn dan ergens anders enzzzzzzzz

Als het hetzelfde merk is dan werkt het evengoed, dat bedoelen ze ook helemaal niet.
Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn;)

Als het hetzelfde merk is dan werkt het evengoed, dat bedoelen ze ook helemaal niet.
Maar de eiwitten die je daar krijgt bevatten zowat alleen maar whey concentraat, geen goede eiwitten dus want het wordt veels te langzaam opgenomen. In creatine moet de stof creapure erin zitten, die zit bij die creatine niet of in kleine hoeveelheden maar erin waardoor het dus minder goed werkt. En zo zijn er nog wel meer producten die daar niet goed zijn;)

En rete duur ook nog eens.
Ze hebben wel 1x per maand 50% korting, maar dan nog is het niet bizar goedkoop ofzo voor die 2e keus rotzooi.

Sowieso Mammoth 2500
werd er duizelig van en wou alleen nog maar op de bank liggen

Terug
Naar boven