Fitness Seller

Welke smartphone zou jij kiezen?

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
Ik kan binnenkort een nieuwe telefoon krijgen, maar ik zit te twijfelen tussen de HTC-one XperiaZ en Galaxy S4. Welke zou jij nemen en waarom?

Verder heb ik nog een vraag: Mn abbo loopt in juni af, maar ik werd gebeld door KPN dat ik het al kan verlengen en dan eerder een nieuw toestel kan krijgen. Iemand hier ervaringen mee? Ik heb gezegd dat hij me maar moet terugbellen, omdat ik eerst alles op mn gemak wil bekijken...

Nooit een gratis toestel nemen want dan word je genaaid via je abbo.

Als ik tussen die moet kiezen de S4, omdat ik daar betere dingen over heb gelezen, maar als je slim bent: neem je een iphone 5.

inb4 rage over welke Phone beter is, just een mening, niet qouten aub :)

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso besloten dat ik na 10 jaar weg ga bij die KPN. Ik ben een beetje ingehaald door de tijd de afgelopen twee jaar. Wat ik altijd deed: Duur flex abbo, betaal je 25e per maand, na zoveel maanden terugzetten naar goedkoper abbo=win.

Nu moet je betalen voor de toestel lease, en je abbo. Dus je betaalt met 2 jaar, 250 belminuten en 1000MB: Lease 15euro per maand (na 8 maanden 31euro (wtf!!)), en 10 euro per maand abbo kosten (na 8 maanden 35 euro per maand), dus na 8 maanden 66euro per maand, en dit is amper goedkoper te maken, wat ik dus altijd deed.

66euro per maand, en dan heb je na 2jaar nog niet eens het toestel voor je zelf!!!!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 14:36 ----------

Ik wil het zo zien: Eenmalig en euro of honderd betalen, en dan 30e per maand betalen. Dat vind ik redelijk..

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 14:37 ----------

Iemand ervaring met Tele2, ik denk dat ik hier heen ga. Vroeger was het nog zo dat je dan geen bereik had bij sommige providers, maar dit is tegenwoordig denk ik niet meer?

Iemand ervaring met Tele2, ik denk dat ik hier heen ga. Vroeger was het nog zo dat je dan geen bereik had bij sommige providers, maar dit is tegenwoordig denk ik niet meer?

Ik ben toevallig sindskort overgestapt naar Tele2, bereik is prima te doen, service is ook goed.
heb smartmix400, met 1.5g internet, onbeperkt sms-en en een iphone 5 (zonder kosten)
voor 42euro per maand.

Veel goede aanbiedingen daar, ook voor de phones die jij zoekt uit je OP.

Sg4. Iphone is srs een bagger telefoon imo. Na 1x vallen meteen verrot vanwege de glazen behuizing.

Daarnaast zijn bij android de meeste apps gratis.

Voor de rest is sg4 op alle vlakken beter dan andere smartphones.

Dit hangt er van af, bereken simpel wat de totale waarde van je abbonoment vs nieuwprijs is van je telefoon, meestal kom je goedkoper uit.

Dat lijkt me sterk anders zouden ze wel failiiet gaan. Zoals het met alles is op afbetaling, je bent altijd duurder uit.

• Topic Starter Topic Starter
Sg4. Iphone is srs een bagger telefoon imo. Na 1x vallen meteen verrot vanwege de glazen behuizing.

Daarnaast zijn bij android de meeste apps gratis.

Voor de rest is sg4 op alle vlakken beter dan andere smartphones.

Klopt, maar het verschil is niet erg groot en vind de Xperia Z er iets mooier uitzien. Moet ze beide in het echt zien. Maar nu ik niet bij KPN blijf heb ik nog ff.

Dat lijkt me sterk anders zouden ze wel failiiet gaan. Zoals het met alles is op afbetaling, je bent altijd duurder uit.

Zal je een voorbeeld geven van mn eigen abbo:

nieuwprijs iphone 4s (los) is ongeveer 650e (bron http://www.beslist.nl/elektronica/d0000260745/Apple_iPhone_4S_32GB.html)

ik betaal 42.50 per maand met het eerste jaar 25% korting. en moest 110e bijbetalen.

dus:
110e toestelprijs
12x31.88=382.56
12x42.50=510
totaal waarde abbo: 1002.46

minus de waarde van de telefoon betaal ik dus 352.50 voor het abbonement, ofwel €14.60 per maand voor 2 jaar voor een abbonoment met 150 minuten, onbeperkt sms en 10gb internet.

Altijd berekenen voordat je claims maakt ;)

Zal je een voorbeeld geven van mn eigen abbo:

nieuwprijs iphone 4s (los) is ongeveer 650e (bron http://www.beslist.nl/elektronica/d0000260745/Apple_iPhone_4S_32GB.html)

ik betaal 42.50 per maand met het eerste jaar 25% korting. en moest 110e bijbetalen.

dus:
110e toestelprijs
12x31.88=382.56
12x42.50=510
totaal waarde abbo: 1002.46

minus de waarde van de telefoon betaal ik dus 352.50 voor het abbonement, ofwel €14.60 per maand voor 2 jaar voor een abbonoment met 150 minuten, onbeperkt sms en 10gb internet.

Altijd berekenen voordat je claims maakt ;)

15 euro in de maand voor 150 minuten????? hoe blijf je in godsnaam daar binnen, en ik heb geen zin om te kijken wat zo'n telefoon kost want ik ben nu vrij.

15 euro in de maand voor 150 minuten????? hoe blijf je in godsnaam daar binnen, en ik heb geen zin om te kijken wat zo'n telefoon kost want ik ben nu vrij.

whatsapp, facebook,

ik bel alleen af en toe met mn ouders en mss 1/2x in de maand met een vriendin, verder srs nooit.

maar zwaar offtopic, mijn excuses

eifoon want appel

inb4 hate

Klopt, maar het verschil is niet erg groot en vind de Xperia Z er iets mooier uitzien. Moet ze beide in het echt zien. Maar nu ik niet bij KPN blijf heb ik nog ff.

Oke snap het. In het echt testen en aanvoelen is beter. Laat je keus straks weten. Ik twijfel ook tussen beide den de htc one. Mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken.

Ik vind de Xperia Z mooier maar de S4 is toch wel wat sneller volgens de benchmarks. Maarja de Xperia is wel weer waterdicht al heeft ie wat hitteproblemen. Ik ga nog ff wachten tot er wat meer rumours over de Motorola X Phone komen, en anders wordt t waarschijnlijk de S4 omdat die toch t snelst is

Heb een s3 ben er zeer tevrede over.. Heb ook iPhone in huis.. Ook tevrede over..

Vind het scherm van iPhone wel erg klein

Terug
Naar boven