Fitness Seller

Welke smartphone zou jij kiezen?

Reken wat je voor de duur van je abonnement betaald per maand (niet de btw vergeten) en tel het bij elkaar op. Conclusie, lekker los een toestel kopen. Er zijn mensen (waaronder ik) die nog een jaar lang 50 euro per maand moeten betalen voor een toestel die je voor 150 euro op marktplaats koopt. Doodzonde.

Reken wat je voor de duur van je abonnement betaald per maand (niet de btw vergeten) en tel het bij elkaar op. Conclusie, lekker los een toestel kopen. Er zijn mensen (waaronder ik) die nog een jaar lang 50 euro per maand moeten betalen voor een toestel die je voor 150 euro op marktplaats koopt. Doodzonde.

idd en maar blijven volhouden dat het toestel gratis is :roflol: met zo'n waardeloos abonnement erbij waar je standaard overheen gaat.

Je least je toestel tegenwoordig toch ook met een abbo? Dat je hem dan weer moet inleveren als je abbonoment afgelopen is

Waarom S4? HTC one is als ik me niet vergis op alle punten beter/even goed + die van htc ziet er ook beetje mooi uit ipv. een plastic speeltje.

Volgens de tests is de s4 op de meeste punten juist beter dan de HTC one. Nadeel is uitbreiding van Touchwiz en een plastic uiterlijk. Ik had hiervoor een HTC Desire en nu een Galaxy s2, maar ik vind het uiterlijk van de One een stuk beter. Zou dan ook die nemen, mede door de meer originele Android

ik hoor mensen die htc hebben niet klagen, maar hun telefoon loopt wel om de haverklap vast.

Neem een iPhone, ik ben enorm Android fan, maar de Apps voor IOS zijn echt duidelijk beter. Kan een platform nog zo mooi zijn, het gaat om de Apps.

Volgens de tests is de s4 op de meeste punten juist beter dan de HTC one. Nadeel is uitbreiding van Touchwiz en een plastic uiterlijk. Ik had hiervoor een HTC Desire en nu een Galaxy s2, maar ik vind het uiterlijk van de One een stuk beter. Zou dan ook die nemen, mede door de meer originele Android

Wat voor tests? Benchmarks lag hij hoger dacht ik, maar gewoon qua gebruik is de one vele malen sneller.
Alleen batterij is iets beter op de S4 dacht ik?

Sowieso zou ik of je nou de one of de s4 neemt de custom ui eraf gooien en gewoon vanilla android erop gooien, voor zover dat mogelijk is dan... heb geen android meer dus hou me er niet al teveel meer mee bezig. Maar mocht dat niet mogelijk zijn is sense wel miljoen keer beter, slechter dan touchwiz kan niet.

Touchwiz is troep idd!

Wat voor tests? Benchmarks lag hij hoger dacht ik, maar gewoon qua gebruik is de one vele malen sneller.
Alleen batterij is iets beter op de S4 dacht ik?

Sowieso zou ik of je nou de one of de s4 neemt de custom ui eraf gooien en gewoon vanilla android erop gooien, voor zover dat mogelijk is dan... heb geen android meer dus hou me er niet al teveel meer mee bezig. Maar mocht dat niet mogelijk zijn is sense wel miljoen keer beter, slechter dan touchwiz kan niet.

Dit waren de tests met de originele HTC One, ik weet niet of ze de processor snelheid al geupdate hebben tot 1,7ghz? Dan zullen de resultaten waarschijnlijk anders zijn. Ik zou bij deze telefoons juist geen custom doen, waar koop je hem anders voor. Ik vond Sense ook beter dan Touchwiz, al trok Sense veel meer de accu leeg

Originele htc one? je bedoeld de one X?

De one is een compleet andere telefoon zit ook op 1,7ghz inmiddels.

En je koopt de telefoon voor de hardware ;) vind vrijwel alle custom ui's crap. Stock jelly bean is gewoon het beste, helaas is de nexus 4 slecht verkrijgbaar en is de hardware een stuk minder als de htc one.

Originele htc one? je bedoeld de one X?

De one is een compleet andere telefoon zit ook op 1,7ghz inmiddels.

En je koopt de telefoon voor de hardware ;) vind vrijwel alle custom ui's crap. Stock jelly bean is gewoon het beste, helaas is de nexus 4 slecht verkrijgbaar en is de hardware een stuk minder als de htc one.

Nee HTC One zou uitkomen met een 1,4 quad core, na de aankondiging van de S4 heeft HTC deze dus hoger geklokt dan oorspronkelijk. Ik zocht ook de nexus 4, maar gewoon niet te verkrijgen. In de VS was tie 300 dollar en in Italië zou tie 550 eu moeten kosten ofzo. Ik koop de tel niet alleen voor de hardware hoor, een fijne ROM hoort de fabrikant zelf te maken jammer genoeg

Over een paar maandjes zit ik te denken om een Sony xperia Z te halen. Lijkt me een vette phone.

Heb ook een sony xperia Z, is idd wel een chille gsm, alleen ligt het nogal ambetant in je hand :p

ambetant=vervelend

Galaxy S4 sowieso

Terug
Naar boven