Fitness Seller

Welke smartphone zou jij kiezen?

Ben aan het twijfelen tussen de HTC one en SG4.

Mijn gevoel gaat nu wel meer richting de HTC one.

Ik heb zelf de galaxy s3. Op dit moment zou ik voor de HTC One gaan denk ik.

Is die camera van de htc one nou slechter dan die van de one x?

Zijn er ondertussen al smartphones die langer dan 12 uur meegaan?

Vind dat toch echt wel een nadeel van mijn desire s. Binnenkort moet ik ook weer een nieuwe, neig nu naar de experia z.

Gisteren de nieuwe HTC ONE van een maatje in m'n handen gehad, maar dat is een gaaf dingetje!
Echt de eerste tel die tegen m'n Iphone 5 op kan,.. sterker nog,.. beeld is stukke beter, en ook de behuizing is goed sterk! Geen plastic meer!

Hoewel het formaat voor mij net iets te groot is, ben ik wel bang dat de iPhone hierin z'n meerdere moet erkennen,.. en dat is pas de eerste keer dat ik dat vind bij een android toestel :o

Smartphone uit China bestellen, extreem veel keus; simpele toestelletjes tot zware high end toestellen, veel goedkoper dan hier.

Enige nadeel is de garantie en lange levertijd(gemiddeld 2 - 4 weken).

Smartphone uit China bestellen, extreem veel keus; simpele toestelletjes tot zware high end toestellen, veel goedkoper dan hier.

Enige nadeel is de garantie en lange levertijd(gemiddeld 2 - 4 weken).

en geleverd met als standaardinstelling de chinese taal,... zie die maar eens op NL te krijgen :eek:

en geleverd met als standaardinstelling de chinese taal,... zie die maar eens op NL te krijgen :eek:

Beetje android gebruiker weet tegenwoordig wel instellingen etc. te vinden en anders kijk je even op youtube oid.
Mensen die echt interesse hebben in een chinese smartphone moeten maar eens op tweakers gaan kijken hoeveel mensen daar tegenwoordig importeren.
Het is ook niet meer de crappie kwaliteit van vroeger, maar gewoon high end spul met hoge kwaliteits materialen... gewoon vergelijkbaar met apple/sumsung/htc etc. alleen stukken goedkoper. ;)

Beetje android gebruiker weet tegenwoordig wel instellingen etc. te vinden en anders kijk je even op youtube oid.
Mensen die echt interesse hebben in een chinese smartphone moeten maar eens op tweakers gaan kijken hoeveel mensen daar tegenwoordig importeren.
Het is ook niet meer de crappie kwaliteit van vroeger, maar gewoon high end spul met hoge kwaliteits materialen... gewoon vergelijkbaar met apple/sumsung/htc etc. alleen stukken goedkoper. ;)

:D was j/k bro ;)
Anders is overal wel een online handleiding te vinden voor de meeste toestellen :D
Mits ook die niet alleen in het chinees is :o

Mijn onderbouwing voor de HTC one.

Het toestel is degelijker dankzijde de allu behuizing. Sg4 is plastic. Aan de andere kant, ik heb een sg2 van plastic. Dit soort mij niet. Maar voor de looks is allu toch mooier.

Samsung heeft haar eigen touchwiz. Nou ben ik dat bij mij sg2 echt helemaal beu. Iedere update wordt slechter en slechter. Zitten soms vele bugs in. Mijn telefoon gaat momenteel nog maar een uur mee met constant gebruik. Als ik hem amper gebruik, dan kan hij aan het eind van de middag wel aan de lader. Dankzij de update's. Kortom samsung maakt mooie telefoons (hardware), maar kwa service is echt crap. Misschien is dit bij de sg4 verbeterd. Dit wordt pas duidelijk over een jaar.

Airvieuw en met je ogen scrolle, werkt nog niet helemaal goed bij de sg4 wat ik lees. Ik weet ook niet of ik het zal gebruiken. Je kan net zo goed met je vingers scrolle toch.

De HTC heeft 2 microfoons. Dit zorgt voor een uitstekende geluidsopname bij een filmpje bijvoorbeeld. Dit vind ik zelf erg belangrijk. Een filmpje maken bij een festival ofzo doe ik graag. En als je dan thuis komt en alleen maar gekraak hoort, dan baal ik altijd wel. Geen idee hoe dit bij de sg3 of sg4 is. Maar bij mijn sg2 is dit niet heel best.

Een nadeel van de HTC one is dat de accu niet verwijderbaar is.

Ik neig meer naar de HTC one. Ik heb nog 2 maanden om een keuze te maken gelukkig:D

Ik zag laatst nog op tweakers een goede review van de galaxy 4. hier.

Volgens geruchten staat de iphone 5s volgende maand in de planning? Zal weer duur worden zoals gewoonlijk.

Bump!

Mensen hier die de HTC one al hebben? Wat zijn jullie maandelijkse kosten + aanschafprijs voor 't toestel?

En hoe zit het met tele2? Beetje fatsoenlijke provider?

Bump!

Mensen hier die de HTC one al hebben? Wat zijn jullie maandelijkse kosten + aanschafprijs voor 't toestel?

En hoe zit het met tele2? Beetje fatsoenlijke provider?
Nee ergste provider die ik ooit gehad heb.
Altijd gezijk gewoon, en meerdere malen veel meer afschrijven dan ze eigenlijk zouden moeten doen.

Heb nu Vodafone en nooit meer gezeur:)

vind de schermen van iphone relatief klein tbh

ik check ook elke dag tweakers voor de htc one. 38 euro is volgens mij nog steeds het goedkoopste via studentmobiel inc met een tele2 abbo.

ik check ook elke dag tweakers voor de htc one. 38 euro is volgens mij nog steeds het goedkoopste via studentmobiel inc met een tele2 abbo.

ik kom idd ook bij tele2 als goedkoopste. Weet alleen niet of ik 2jarig abbo of 1jarig

@tommetje, ik heb nu ook vodafone en idd geen klachten erover. Alleen hun abonnementen zijn wel stuk duurder

Hoe zit dat met als je 2 weken van te voren (voordat mijn huidige contract afloopt) een nieuw toestel aanschaft met nummer behoud?
Sowieso eerst contract af laten lopen voordat je je nieuwe tel in werking kan laten gaan? Of is hier een weg omheen

Ik heb ook een HTC One genomen, overgestapt naar andere provider met nummerbehoud, dus moest wel even wachten.

Terug
Naar boven