- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf de galaxy s3. Op dit moment zou ik voor de HTC One gaan denk ik.

Smartphone uit China bestellen, extreem veel keus; simpele toestelletjes tot zware high end toestellen, veel goedkoper dan hier.
Enige nadeel is de garantie en lange levertijd(gemiddeld 2 - 4 weken).

en geleverd met als standaardinstelling de chinese taal,... zie die maar eens op NL te krijgen![]()

Beetje android gebruiker weet tegenwoordig wel instellingen etc. te vinden en anders kijk je even op youtube oid.
Mensen die echt interesse hebben in een chinese smartphone moeten maar eens op tweakers gaan kijken hoeveel mensen daar tegenwoordig importeren.
Het is ook niet meer de crappie kwaliteit van vroeger, maar gewoon high end spul met hoge kwaliteits materialen... gewoon vergelijkbaar met apple/sumsung/htc etc. alleen stukken goedkoper.![]()
was j/k bro 

Nee ergste provider die ik ooit gehad heb.Bump!
Mensen hier die de HTC one al hebben? Wat zijn jullie maandelijkse kosten + aanschafprijs voor 't toestel?
En hoe zit het met tele2? Beetje fatsoenlijke provider?

ik check ook elke dag tweakers voor de htc one. 38 euro is volgens mij nog steeds het goedkoopste via studentmobiel inc met een tele2 abbo.