AndroidHealthClinic

welke spiergroep het leukst?

borst of schouder favo
buik minst favo

en de rest daar een beetje tussenin!

tswhey zei:
en dat vind jij wel de juiste instelling
(ps. ik denk dat je vriendje brutez zich zelf wel kan redden)

ik vind benen het minst leuk, maar pak ze altijd weer hard aan ;)
Deed er ook niet voor om Brutez te helpen, die is oud genoeg om zen plan te trekken ;) Wilde gewoon ff reageren dat je iemand anders wijst op zen verkeerde instelling terwijl je zelf een ventje bent die enkel benen traint omdat het moet :D

Nu is het rug, een half jr geleden was het benen. Het veranderd altijd een beetje bij mij.

borst vind ik het leukst (die loopt achter).

stomst: rug (dat zie je niet hé :) )

Biceps en triceps :cool:

benchpress, en schouderpress

Wakaera zei:
Deed er ook niet voor om Brutez te helpen, die is oud genoeg om zen plan te trekken ;) Wilde gewoon ff reageren dat je iemand anders wijst op zen verkeerde instelling terwijl je zelf een ventje bent die enkel benen traint omdat het moet :D

jij moet niet zo eigenwijs doen jongetje, als ik iemand wijs op zijn verkeerde instelling doe ik dat om diegene te helpen. en hoef ik niet een of andere zogenaamde slimme opmerking naar me gegooid te krijgen van iemand die 17 jaar oud is en nu al blijkbaar alles beter weet ;)

ps. no hard feelings

tswhey zei:
jij moet niet zo eigenwijs doen jongetje, als ik iemand wijs op zijn verkeerde instelling doe ik dat om diegene te helpen. en hoef ik niet een of andere zogenaamde slimme opmerking naar me gegooid te krijgen van iemand die 17 jaar oud is en nu al blijkbaar alles beter weet ;)

ps. no hard feelings
je probeerd iemand te helpen met zen instelling, fine by me, maar probeer dan zelf wel de juiste instelling te hebben, want benen trainen gewoon omdat iedereen het doet vind ik ook niet de juiste instelling als je me begrijpt. En btw waar zie je me zeggen dat ik alles weet? ik heb nog veel te leren, maar het is niet omdat ik jong ben dat ik nix weet, snappie ;)

ps: no hard feelings :D

Enneuh zie net je profiel, zit je me uit te maken voor eigenwijs ventje van 17 terwijl je zelf maar 18 bent, josti :rolleyes:

Leukste oefening: squat (low-rep... mijn conditie zuigt :D) en barbell shrugs
Minst leuke oefening: lunges

greetz,
Ron

@wakaera

hahaha met mijn instelling is niks mis hoor, ennuh IK train mijn benen omdat anders mijn lichaam uit verhouding raakt (bodybuilding), dat heeft niks met andere mensen te maken

ben wel blij dat jij je er zorgen over maakt(geeft me weer wat meer zelfvertrouwen als ik benen ga trainen :D :D :D :D kan ik er weer tegen aan ;) ;) :D

hahahaha

ps kga ,maar is slapen/groeien

Leukste spiergroep was de vraag mensen :P

Bij mij de rug! absoluut, krijg altijd een heerlijke pomp erin net alsof je van staal bent gemaakt...

Me like! :p

leukst : biceps - triceps en onderarmen
niet leuk : benen en schouders

Borst zonder twijfel :)

Benen als leukst, tot ik die post van M-M zag. Hamstrings trainen is naadje, vooral liggend op m'n buik. Ik ga dan voor bovenarmen trainen. Het lekkerst is aan mijn tricpes voelen :p

favoriete spiergroepen heb ik niet echt..wel favo oefeningen.

Favo oefeningen: Squat, bench, deadlift
hekel aan: Leg Extensions, lying leg curls (hamstrings) en buik.

Schouders en triceps,vooral omdat die het meest achtergebleven zijn in groei heb ik de training ervan tot mijn favoriet gemaakt;en met resultaat.

favoriet Borst
stomst Benen want dan strompel ik weg, is lastig naar huis fietsen ook :P

rug borst en buik = leuk
benen = niet zo leuk

Terug
Naar boven