XXL Nutrition

welke spiergroep het leukst?

leukste benen, bi & triceps en borst...
minder leuk rug & schouders..

Borst - triceps - latissimus - schouder

Ik vind het allemaal wel prima eigenlijk... Alleen als een groep niet lekker gaat baal ik daar gewoon van, maar doe dan zeker mijn best.

Ik vind dat dé leukste spiergroep de benen is

Opzich alle spiergroepen wel

als je motivatie goed is..heb je in alle spiergroepen wel zin

Borst en rug :) . Benen zijn toch wel het minst!

wat me opvalt is dat veel mensen de schijt hebben aan benen trainen, maar moet zeggen dat als ik ze eens keihard heb aangepakt ik wel een voldaan gevoel heb:)

sinds kort triceps, die lagen altijd al achter en nu merk ik toch wel dat ik hard vooruit ga hierop (in kracht iig, massa zal ik nog moeten zien) daardoor kijk ik er altijd erg naar uit.
deadlift is ook verslavend:P

minder leuk: buik!

alles behalve calf raises, crunches en shrugs.
doe mij maar wat flinke compound-oefeningen, alhoewel een barbell-curltje er ook wel in gaat :D

Zoals het de echte BaCoBoY betaamt, borst en biceps

j/k

Heb niet echt een favoriete spiergroep. Ik wil het een niet voortrekken t.o.v. het ander. Deadliften is wel mijn favo oefening.

Benen, schouders en rug!

Weet je?! Eigelijk is alles leuk (buik iets minder alleen).

deadliften owned het allemaal

dus niet echt 1 groep

Biceps, triceps, rug en borst zijn de leukste.
Minst leuke buik & benen

Mijn favo spiergroepen zijn rug en biceps.

benen doe ik niet omdat die al groot genoeg zijn door het voetballen!!

DEADLIFT! all time favo oefening, daarna komt de squat maar die is eigenlijk net iets te uitputtend op de grote sets.

mn rug loopt ook ver voor op de rest maar da vind ik niet erg :)

borst, schouders, biceps en triceps!!!

quadriceps vind ik k*t, ben blij als dat achter de rug is! train ze wel altijd!
hamstrings , kuiten, onderarmen, buik,vind ik niet vervelend maar heb er gewoon nooit zoveel zin in, maar ik doe het toch!
borst armen vind ik het leukst, schouders ook wel, rug iets minder, maar ik heb daar geen hekel aan zoals bij quadriceps.
cardio vind ik ook k*t, zeker als het een uur is , laatste weken voor de wedstrijd, maar ook dat doe ik!
dan dieeten nog, dat vind ik niet moeilijk, lekker makkelijk zelfs je staat nooit voor de ijskast met het idee:" shit man wat moet ik nou weer gaan eten" :D :D :D

Quads, hams, onderrug, kuiten, onderarmen en de schouders!
Die geven mij een superklote gevoel, maar aan de andere kant vind ik het toch wel een fijn gevoel :D

Terug
Naar boven