MuscleMeat

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn onlangs weer wat nieuwe supplementen toegevoegd, kijk even op de site bij Nieuwe supplementen.

Ik heb ook een 1e knalpakket samengesteld:

CreaPump 400 gram
Whey isolaat 2250 gram
Complex Carb Gainer 2500 gram
Night Protein 1000 gram
DextroJuice 1500 gram
Multivit 120 tabs
Omega 3 Olimp 100 caps
Matermeal grote zak 420 gram Kip
Shakebeker
XXL shirt

Pakket geeft 63euro voordeel en bevat zo'n beetje alles wat je nodig hebt.

Ik ga nog een 2e pakket maken maar moet daar even naar kijken nog.
 
Cytosport Cytomax

[Link niet meer beschikbaar]

Grtz
 
kunnen jullie geen goedkope repen toevoegen in het assortiment?
 
kunnen jullie geen goedkope repen toevoegen in het assortiment?

ik zou zo 1 2 3 geen goedkopere repen weten als die van MDY Megabite. Je hebt wel reepjes maar zit maar 12gram proteine in dan. Ik vind dat een reep toch minimaal wel 20-25gram proteine moet bevatten.

we krijgen in januari nog repen van 90gram met 45 gram proteine die voor de kwaliteit redelijk geprijst zijn.

als je ergens repen ziet voor een scherpe prijs laat me maar eens weten dan kijk ik wat ik kan doen.
 
ik zou zo 1 2 3 geen goedkopere repen weten als die van MDY Megabite. Je hebt wel reepjes maar zit maar 12gram proteine in dan. Ik vind dat een reep toch minimaal wel 20-25gram proteine moet bevatten.

we krijgen in januari nog repen van 90gram met 45 gram proteine die voor de kwaliteit redelijk geprijst zijn.

als je ergens repen ziet voor een scherpe prijs laat me maar eens weten dan kijk ik wat ik kan doen.

oke, ik zal ff zoeken. maar hoor soms dat er per x maar max 30 gr. eiwit word toegelaten ofzo :S
 
oke, ik zal ff zoeken. maar hoor soms dat er per x maar max 30 gr. eiwit word toegelaten ofzo :S

Je hoeft die reep ook niet in 1x op te eten ;)

En het hangt er ook van af hoe snel die eiwitten worden opgenomen. Als dat langzaam gaat is er niets aan de hand met 45gram in 1 reep.
 
Je hoeft die reep ook niet in 1x op te eten ;)

En het hangt er ook van af hoe snel die eiwitten worden opgenomen. Als dat langzaam gaat is er niets aan de hand met 45gram in 1 reep.

oke ;)
 
dat is een hele reeks producten. ik heb geen idee welke interessant zijn.

ik ook niet, daarom liet ik jouw de keuze...

ik hoor daarstraks van oude rot in het vak dat het een degelijk merk is...

ik zou het niet weten:o dus zeker niet welke supps ervan :$
 
ik ook niet, daarom liet ik jouw de keuze...

ik hoor daarstraks van oude rot in het vak dat het een degelijk merk is...

ik zou het niet weten:o dus zeker niet welke supps ervan :$

ik zal er eens eens naar kijken wat het allemaal is en wat voor prijzen eraan hangen. We hebben van geen enkel merk de hele lijn. 30x hetzelfde product maar steeds van een ander merk vind ik zinloos. Als een merk echt wat unieke of populaire supplementen in het gamma heeft dan vind ik het interessant om het op te nemen in onze shop.
 
ik zal er eens eens naar kijken wat het allemaal is en wat voor prijzen eraan hangen. We hebben van geen enkel merk de hele lijn. 30x hetzelfde product maar steeds van een ander merk vind ik zinloos. Als een merk echt wat unieke of populaire supplementen in het gamma heeft dan vind ik het interessant om het op te nemen in onze shop.

natuurlijk, spreekt voor zich natuurlijk :)
 
ik zal er eens eens naar kijken wat het allemaal is en wat voor prijzen eraan hangen. We hebben van geen enkel merk de hele lijn. 30x hetzelfde product maar steeds van een ander merk vind ik zinloos. Als een merk echt wat unieke of populaire supplementen in het gamma heeft dan vind ik het interessant om het op te nemen in onze shop.

natuurlijk, spreekt voor zich natuurlijk :)

die Ripped Fuel 5x heb ik al goede dingen van gehoord, maar vrees dat deze
niet mag verkocht worden in de Benelux ???
 
BSN Cheaters relief aub!
ik plan een grote stack met een vriend enja we moeten nu op bodylab&xxl nutrition kopen
cheaters relief& Lipo 6 heb je niet op beiden :(
 
BSN Cheaters relief aub!
ik plan een grote stack met een vriend enja we moeten nu op bodylab&xxl nutrition kopen
cheaters relief& Lipo 6 heb je niet op beiden :(

ok ik ga er even voor mailen.. later deze week heb ik het,
 
Het volledige gama van alri misschien aangezien je er toch al 3verkrijgbare producten van hebt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven