Fitness Seller

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol die nieuwe NO end ziet er wel heftig uit :p
 
Hey Rene, zijn de EEA's van XXL er al?

En krijgen jullie nog een WMS van eigen merk? Ik ken Dextrojuice, maar zet bij mij erg veel vet aan bij dagelijks gebruik (dextrose in het algemeen), en als het goed is word dat stukken minder bij de overstap naar WMS.
 
Hey Rene, zijn de EEA's van XXL er al?

En krijgen jullie nog een WMS van eigen merk? Ik ken Dextrojuice, maar zet bij mij erg veel vet aan bij dagelijks gebruik (dextrose in het algemeen), en als het goed is word dat stukken minder bij de overstap naar WMS.

goed dat ik het weet dat zo een product vet aanzet =) tx
 
Hey Rene, zijn de EEA's van XXL er al?

En krijgen jullie nog een WMS van eigen merk? Ik ken Dextrojuice, maar zet bij mij erg veel vet aan bij dagelijks gebruik (dextrose in het algemeen), en als het goed is word dat stukken minder bij de overstap naar WMS.

ja we hebben altijd x-targo gehad een vitargo variant maar die is op. we zijn nu met een nieuwe variant bezig maar die is in ontwikkeling. ik zelf neem regelmatig vextrago van PVL dat is volgens velen beter als vitargo.

Die EEA"s zijn klaar alleen de labels waren er niet. nu heeft de drukker de labels per abius naar ijsland gestuurd van de week :o en zijn ze nu denk weer in Belgie terug. ik hoop het maandag te hebben.
 
Verdere discussie hierover mag verder gezet worden in de sticky, anders is het een beetje dubbelop :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven