XXL Nutrition

Welke vechtsport doe jij?

Peiling Peiling Welke Vechtsport doe jij?

• Kickboksen

Stemmen: 11 13,6%
  • Boksen

Stemmen: 14 17,3%
  • Kung Fu

Stemmen: 2 2,5%
  • Karate

Stemmen: 7 8,6%
  • Aikido

Stemmen: 6 7,4%
  • Judo

Stemmen: 2 2,5%
  • Jiu Jitsu

Stemmen: 7 8,6%
  • Worstelen

Stemmen: 3 3,7%
  • Muay Thai

Stemmen: 13 16,0%
  • Iets anders namelijk ...

Stemmen: 16 19,8%

• Totaal stemmers
    81

Tenjo

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Welke vechtsport doe jij?

http://www.youtube.com/watch?v=Av9bJ_6VSGc

Ik ben wel nieuwsgierig welke vechtsport het meest word beoefend hier op het forum. Dus welke vechtsport doe jij naast bodybuilding? Hoelang, waar en welke band heb je enz,

http://www.youtube.com/watch?v=Fa-PhBRiuMU

Ik ga voor of na de zomervakantie weer eens een Japanse vechtsport doen alleen weet ik nog niet welke ....
Ik heb lang geleden Judo gedaan en toen ik oranje had stopte ik want de lessen vond ik erg saai - maar Judo zal het niet worden. :D

Ik doe aan nken...soms zware sport als tegenstander niet meewerkt

Ik doe aan derde beenzwaaien. Ik weet, dat dat in de meeste gevallen hier niet echt effectief is, maar ik kan mezelf er perfect mee verdedigen.:cool:

Volgens mij al paar keer voorbij gekomen zo'n vergelijkbaar topic....

Muaythai

Ik doe nu alleen nog kung fu en BJJ. Ga volgende week hopelijk weer beginnen met boksen na een jaartje niet te zijn geweest. En zit nog te twijfelen of ik zal gaan judo'en of dat ik wacht op mn OV en ga worstelen (moet ik dan wel 3 kwartier voor in de trein zitten). Oja en thuis in mn 'homegym' veel op de bokszak en sparren met mn broer.

Heb in het verleden beoefend Judo, Tai Chi Wushu en nu dus ook behorend tot het verleden Taekwondo.

Begin nu net met Thaiboksen en volg zo nu en dan nog een seminar Kyusho Jitsu Dim Mak.

Ook train ik af en toe met een maat van me voor freefight, helaas is het jammer dat hier in de regio nergens lessen worden gegeven en we alles uit literatuur moeten halen.

Boxing!

Muay Thai (B-klasse) is mijn sT en dat zal altijd wel zo blijven. Wel heb ik interesse om in de toekomst MMA wedstrijden te gaan draaien, daarom start ik in September met BJJ lessen. Ik wil dat dan voorlopig nog op beginners niveau houden, gewoon om alvast de basis van het grondvechten onder de knie te krijgen. In BJJ zelf heb ik verder geen interesse.
Verder heb ik respect voor alle vechtsporters uit alle disicipline's die hun sport niet misbruiken en de vechtsport in het algemeen geen slecht imago toebrengen.

Karate, bijna een jaar nu.

BJJ, jaartje of 9 nu. En ik ga mn thai-boxen weer oppakken!

• Topic Starter Topic Starter
En wat is BJJ?

muay thai, same as sanca

Vandaag eerste training kickboksen :)

Shao Lin Kung Fu en Taekwondo. Het laatste anderhalf jaar niet meer in een club maar met vrienden.

Ik mis taekwondo in die lijst, wel veel beoefend dus hoort niet ind elijst met overig te zitten...

ik praat en probeer mensen te bekeren?

ik heb zwarte band!
:roflol:

Terug
Naar boven