Fitness Seller

Welke vechtsport doe jij?

Peiling Peiling Welke Vechtsport doe jij?

• Kickboksen

Stemmen: 11 13,6%
  • Boksen

Stemmen: 14 17,3%
  • Kung Fu

Stemmen: 2 2,5%
  • Karate

Stemmen: 7 8,6%
  • Aikido

Stemmen: 6 7,4%
  • Judo

Stemmen: 2 2,5%
  • Jiu Jitsu

Stemmen: 7 8,6%
  • Worstelen

Stemmen: 3 3,7%
  • Muay Thai

Stemmen: 13 16,0%
  • Iets anders namelijk ...

Stemmen: 16 19,8%

• Totaal stemmers
    81
Iets anders namelijk.. MMA! Maar geen wedstrijden ofzo, puur voor de lol.

O en nu er toch vechtsporters in de thread zitten, misschien even lid worden van mijn "vechtsporters" social group? Pretty please? :)

pootrossen

Ik wil misschien na de zomer Shooto gaan doen

maar ik weet het niet nog zeker :(

Whhahahah cirkel, wou je meedoen?!:D

7,5 jaar free fight ( MMA ) gedaan ,... al een jaartje of 2,5 mee gestopt .

En wat is de reden dat je er mee gestopt bent? Ook nog wedstrijden gedaan of niet?

En wat is de reden dat je er mee gestopt bent? Ook nog wedstrijden gedaan of niet?

Mijn liefde voor BB werd te groot , en ik te lomp :D

Zat toen op zo'n 99-100kg 11,5% en moest echt een keuze gaam maken wat een combi was voor mij niet langer te doen.
En door de BB trainingen op kracht/massa verzuurde mijn spieren te snel,... vooral de traps en schouders konden de dekking niet meer hebben :(

Wedstrijden heb ik helaas niet kunnen draaien ivm mijn werk,.. waar ik niet echt bont en blauw kon verschijnen :D

Maar je had dus eigenlijk wel wedstrijd ambities. Dus als je WEL werk had waar je bont en blauw geslagen kon verschijnen, had je misschien wel wedstrijden MMA gedraaid ipv bodybuilden :)

Maar je had dus eigenlijk wel wedstrijd ambities. Dus als je WEL werk had waar je bont en blauw geslagen kon verschijnen, had je misschien wel wedstrijden MMA gedraaid ipv bodybuilden :)

Best kans op , maar niet meer op het moment toen ik stopte hoor ,... had toen ook echt een keuze gemaakt dat ik wilde gaan BB-en.

boksen

Terug
Naar boven