- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wie wint er meestal.......?

Al 9 jaar BJJ? Vet man 3 jaar geleden wist ik nog niet eens dat er zoiets bestond. Wel ruig welke band heb je dan als ik vragen mag?

Ik wil misschien na de zomer Shooto gaan doen
maar ik weet het niet nog zeker![]()
Klopt, het begint nu pas populair te worden. Misschien dat ik je verbaas als ik zeg dat ik een paarse band ben. Maar ik zit bij de Rickson gracie Association, welke erom bekend staat de strengste maatstaven te hanteren. Voordeel is dat ik dan geen 'europesche' paarsebander ben, en daardoor alles in europa sloop![]()
ja guys ik zoek eigenlijk een freestyle-worstel/bjj school
voor mijn grapplin/groundskills. door thaiboksen en kyokushin kan ik stand-up redelijk mijn mannetje staan maar een 3d game is beter dan een 2d game he
wat zouden jullie kiezen als jullie voor de keuze stonden?
ja guys ik zoek eigenlijk een freestyle-worstel/bjj school
voor mijn grapplin/groundskills. door thaiboksen en kyokushin kan ik stand-up redelijk mijn mannetje staan maar een 3d game is beter dan een 2d game he
wat zouden jullie kiezen als jullie voor de keuze stonden?
@ zeep:
Waar ga je BJJ trainen? en waarom begin je pas in september als ik vragen mag?
Ik heb ik augustus mijn eerst A-klasse partij en tot die tijd richt ik al mijn pijlen op die datum. Daarna wil ik inderdaad gaan beginnen met BJJ, maar wel rustig aan. Ik wil gewoon kennis maken met de sport en kijken of het mij ligt. Mede omdat ik ambities hebt om later MMA partijen de gaan draaien.
Ik ga trainen in Rotterdam, my hometown...