UFighter89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Ja, ik train nog steeds in BJJ. We hebben één op twee les. Dus één leraar voor mij en nog een maatje, die ook een Muay Thai verleden heeft. Eerst was het wel even wennen... een beetje intiem haha
Ik train 2x twee uurtjes BJJ in de week. Dit wil ik zoiezo blijven doen tot de zomer; en dan kijken hoe het ervoor staat. Ik heb nog steeds ambities om ook MMA wedstrijden te gaan draaien, maar dat zal wel 2010 worden. Muay Thai gaat nog steeds door. Ik mag 16 november voor me tweede A-partij, dus ben nu weer lekker aan het diëten.
En jij al bekeerd tot het staande gevecht?![]()
k heb staand vechten altijd wel vet gevonden, alleen deden wij altijd semi-contact (puntsparren) en daar ben k al een tijd geleden mee gestopt met wedstrijden hierin, vind het een k*tsysteem. Ben nu een beetje aan t boksen en nog een beetje rond aan het kijken voor een goede kickboksschool.
Wel vet dat het BJJ je toch is bevallen. Gewoon lekker doortrainen, en dan kom je er vanzelf. Alvast succes met je opkomende partij (Hoe was je vorige gegaan?)

(en het is gewoon een super sport dus je wilt al gauw meerdere keren per week trainen