Fitness Seller

Welke vechtsport doe jij?

Peiling Peiling Welke Vechtsport doe jij?

• Kickboksen

Stemmen: 11 13,6%
  • Boksen

Stemmen: 14 17,3%
  • Kung Fu

Stemmen: 2 2,5%
  • Karate

Stemmen: 7 8,6%
  • Aikido

Stemmen: 6 7,4%
  • Judo

Stemmen: 2 2,5%
  • Jiu Jitsu

Stemmen: 7 8,6%
  • Worstelen

Stemmen: 3 3,7%
  • Muay Thai

Stemmen: 13 16,0%
  • Iets anders namelijk ...

Stemmen: 16 19,8%

• Totaal stemmers
    81
Maar je kunt er ook bij twee gaan trainen :D kun je dubbel zo veel trainen

:D
Maar ik had jou geloof ik weleens verteld dat ik rustig met BJJ wilde beginnen om te kijken of het mij ligt en om alvast de basis technieken onder de knie te krijgen. En verder heb ik al een vrij druk trainingsschema:P

:D
Maar ik had jou geloof ik weleens verteld dat ik rustig met BJJ wilde beginnen om te kijken of het mij ligt en om alvast de basis technieken onder de knie te krijgen. En verder heb ik al een vrij druk trainingsschema:P

Ja dat had je me inderdaad wel al eens verteld maar ik was nou eenmaal gelijk na de eerste training verslaafd eraan en dus ben ik blij voor jou dat jij eventueel nog bij 2 scholen zou kunnen trainen :p

Ja dat had je me inderdaad wel al eens verteld maar ik was nou eenmaal gelijk na de eerste training verslaafd eraan en dus ben ik blij voor jou dat jij eventueel nog bij 2 scholen zou kunnen trainen :p

Ik hoop ook dat ik het leuk ga vinden. Alleen moet nog wel een tijdje wachten... maar je moet ook weer niet aan teveel leuke dingen verslaafd raken, anders krijg je het zoooo druk:D

1e les taekwondo gehad. SPIERPIJN! maar wel erg vet.

Liezen rekken :huilen:

Deed Kickboksen nu Boksen

Boksen
Kickboxen
BJJ

Was eerst helemaal gestopt met kickboksen omdat ik keuze had gemaakt om te gaan finissen/krachttrainen.Maar nu ik knieén blessure heb ik benen niet meer mag trainen en dus alleen bovenlichaam nog maar kan trainen,er bij ben gaan boksen zodat ik beetje varieatie heb en tegelijk bovenlichaam er ook bij train.(snappen jullie het nog een beetje:P)

Was eerst helemaal gestopt met kickboksen omdat ik keuze had gemaakt om te gaan finissen/krachttrainen.Maar nu ik knieén blessure heb ik benen niet meer mag trainen en dus alleen bovenlichaam nog maar kan trainen,er bij ben gaan boksen zodat ik beetje varieatie heb en tegelijk bovenlichaam er ook bij train.(snappen jullie het nog een beetje:P)

Ja, ik snap het. Knieën zijn ook vervelende dingen om blessures aan te hebben. Vooral die kniebanden duren altijd lang om te laten herstellen.

Ik hoop ook dat ik het leuk ga vinden. Alleen moet nog wel een tijdje wachten... maar je moet ook weer niet aan teveel leuke dingen verslaafd raken, anders krijg je het zoooo druk:D

Hoe is het eigenlijk bevallen zeep die BJJ trainingen van je? Doe je het nog of vond je het niks en blijf je thaiboksen?

Hoe is het eigenlijk bevallen zeep die BJJ trainingen van je? Doe je het nog of vond je het niks en blijf je thaiboksen?

Ja, ik train nog steeds in BJJ. We hebben één op twee les. Dus één leraar voor mij en nog een maatje, die ook een Muay Thai verleden heeft. Eerst was het wel even wennen... een beetje intiem haha
Ik train 2x twee uurtjes BJJ in de week. Dit wil ik zoiezo blijven doen tot de zomer; en dan kijken hoe het ervoor staat. Ik heb nog steeds ambities om ook MMA wedstrijden te gaan draaien, maar dat zal wel 2010 worden. Muay Thai gaat nog steeds door. Ik mag 16 november voor me tweede A-partij, dus ben nu weer lekker aan het diëten.

En jij al bekeerd tot het staande gevecht?:P

Judo
Muay Thai

Terug
Naar boven