UFighter89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sumo-worstelen. Massa ten top en je hoeft er niet eens droger voor te worden!

Ah oke. Dan denk ik dat het beste te combineren zijn met ook nog massa trainingen: boxen en worstelen. Worstelen word echter moeilijk om te vinden in Nederland ben ik bang. Wil je eigenlijk meer een traditionele vechtsport of een 'moderne' vechtsport?
Boxen lijkt me wel wat, maar dat is ook heel veel conditie toch, gaat me dat geen kilo's massa's kosten met al die trainingen?
Nahja misschien moet ik es bij een box school in de buurt kijken
). Je moet gewoon een keer gaan kijken bij meerdere sporten en scholen kijken wat je bevalt en wat jij denkt dat te combineren is.Boxen lijkt me wel wat, maar dat is ook heel veel conditie toch, gaat me dat geen kilo's massa's kosten met al die trainingen?

jackie chan's,
Ik zoek een vechtsport die ik goed met krachttraining (massa bouwen) kan combineren, het liefst niet te veel conditie trainingen.
Iemand een vechtsport die goed aan te raden is, wat droger worden vind ik niet erg, maar (veel) massa verliezen wel.
Tips?
Boksen is juist erg veel conditietraining en omdat je dat juist niet wil zou ik dat niet doen, Aikido heeft helemaal geen conditietraining.
Ahzo ja dan is dat wel vrij logisch dat je je eerst daar op focust. Op welk gala heb je die partij dan? Succes in ieder geval! Als je ambities voor MMA hebt moet je wel BJJ trainen of grappling of iets dergelijks, omdat de meeste partijen toch wel naar de grond gaan uiteindelijk. Hopelijk ligt het je inderdaad een beetje en vind je het leuk.
Boxen lijkt me wel wat, maar dat is ook heel veel conditie toch, gaat me dat geen kilo's massa's kosten met al die trainingen?

Dat verbaast me wel een beetje inderdaad. Na 9 jaar zou je wel wat hoger verwachten, maar op zich geen slechte zaak dat het niet te snel gaat. Ben pas vorig jaar in september begonnen dus iets minder dan een jaartje nu. Ben ook gewoon pas witte band, maar vind het echt jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen.
Ik heb ik augustus mijn eerst A-klasse partij en tot die tijd richt ik al mijn pijlen op die datum. Daarna wil ik inderdaad gaan beginnen met BJJ, maar wel rustig aan. Ik wil gewoon kennis maken met de sport en kijken of het mij ligt. Mede omdat ik ambities hebt om later MMA partijen de gaan draaien.
Ik ga trainen in Rotterdam, my hometown...
Ik train zelf in Maastricht onder de Gracie Barra/Pardoel Sports organisatie.
Zat er inderdaad ook nog aan te denken om aikido aan te bevelen vandaar de vraag of die liever een traditionele of moderne vechtsport wilt doen. Zelf heb ik geen ervaring met aikido dus ook vandaar dat ik het er niet meteen bij zette, maar ik denk dat je bij elke vechtsport wel te maken krijgt met conditie training je kunt immers een gevecht bijna niet winnen zonder conditie (of je moet echt super technisch en superieur sterk zijn ik weet niet hoe dat bij superknurft zit).
Aikido:
Boksen is juist erg veel conditietraining en omdat je dat juist niet wil zou ik dat niet doen, Aikido heeft helemaal geen conditietraining.
Ik zelf ga Shotokan Karate en Aikikai Aikido doen in Augustus/September.
Maar ik denk wel dat ik sterker ben als de gemiddelde persoon op de commerciele boks school in de buurt (met gewichten dan) waarschijnlijk zal de eerste klap wel dik op mijn smoel zijn 
Ben je de 28e ook in tilburg op dat toernooi van jullie?
Aikido lijkt me inderdaad heel tof zit er al een tijd aan te denken, er is alleen een probleem het kost veel tijd om goed in die sport te worden, nou is dat opzich geen enkel probleem. Maar er zit alleen een commercieel Akido sportschooltje bij ons in de buurt, waar ze denk ik alleen maar wat basis dingen aan je leren, en dat is natuurlijk nog niks.
En ik heb geen auto dus het moet wel een beetje in de buurt zitten.
En nee ik ben niet superieur sterk hahaMaar ik denk wel dat ik sterker ben als de gemiddelde persoon op de commerciele boks school in de buurt (met gewichten dan) waarschijnlijk zal de eerste klap wel dik op mijn smoel zijn
![]()