XXL Nutrition

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga nu 200 MG Primo bestellen want vanaf 10 september gaat test naar 300 primo naar 1200 mast hetzelfde tren naar 150 mg. Zoveel olie kan ik niet kwijt hoor. :o

einde prep misschien ook anavar en Halostine toevoegen (mits ik het nodig heb zei hij)

Halo nog nooit gebruikt dus ben stiekem wel benieuwd wat dat brengt :P
Hoe gaat het met je haarlijn met zo veel dht?

zie foto op instagram of laatst genomen foto
Ja ik bedoel meer of je merkt dat je haarlijn achteruit gaat. En of je dat erg vindt. Zelf heb ik toch altijd kort haar dus mocht het bij mij ooit zover komen dat mijn haarlijn terugtrekt scheer ik mezelf meteen kaal. Maar kan me voorstellen dat het bij jou een wat grotere stap zou zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik bedoel meer of je merkt dat je haarlijn achteruit gaat. En of je dat erg vindt. Zelf heb ik toch altijd kort haar dus mocht het bij mij ooit zover komen dat mijn haarlijn terugtrekt scheer ik mezelf meteen kaal. Maar kan me voorstellen dat het bij jou een wat grotere stap zou zijn.
haarlijn is al jaren hetzelfde, enige wat wel is is dat het bovenop wat dunner word. Maar het dekt nog voldoende haha.
Is nog voorlopig nog maar 15 weken dan ga ik daarna even wat langer weer een healthfase in ook en even goed nadenken wat ik verder wil nog.

Zag er vorige bulk echt tegenop en haalde me echt geen plezier er meer uit hel de dag door eten tot aan spugen aan toe.

haarlijn is al jaren hetzelfde, enige wat wel is is dat het bovenop wat dunner word. Maar het dekt nog voldoende haha.
Is nog voorlopig nog maar 15 weken dan ga ik daarna even wat langer weer een healthfase in ook en even goed nadenken wat ik verder wil nog.

Zag er vorige bulk echt tegenop en haalde me echt geen plezier er meer uit hel de dag door eten tot aan spugen aan toe.
Kan ik me goed voorstellen.

Werd gear in bulk ook zo had gepusht?

Neem je iets om je haar te behouden, zover dat mogelijk is?

In de trant van RU, fin, minox?

nee wellicht als ik van de gear ooit ga. anders blijft het cirkeltje rond gaan
Serieuze vraag, maar is er helemaal vanaf gaan nog wel een optie, of ben je min of meer genoodzaakt om te TRT'en for life?

Ik weet dat eigen test productie in de meeste gevallen wel weer aangeslingerd kan worden, maar hoe lang ligt de jouwe al plat, en maakt dat nog uit?

• Like
Waarderingen: Onit
Serieuze vraag, maar is er helemaal vanaf gaan nog wel een optie, of ben je min of meer genoodzaakt om te TRT'en for life?

Ik weet dat eigen test productie in de meeste gevallen wel weer aangeslingerd kan worden, maar hoe lang ligt de jouwe al plat, en maakt dat nog uit?
Ik denk dat voor iedereen die 2-3+ jaar non-stop kuurt het al echt verloren zaak is
En denk dat je het niet eens meer moet willen dan
Tot nu toe iedereen die ik ken die off zijn gegaan zijn allemaal weer on gegaan, waarvan sommige echt 3+ jaar off waren

geen idee, zien we wel als het zo ver komt ;) opzich zou ik trt niet erg vinden. aan de andere kant om nog steeds te moeten prikken als ik 80 ben straks haha

Wel weet ik dat ik nog steeds vruchtbaar ben na al die jaren on en geen hcg gebruiken.

@Wengstertje heb je neit dat tijdens de cruise je haar weer dikker wordt?
Tijdens het blasten wordt mijn haar echt dunner en lijk ik soms wel te verharen.

Maar in de rust periodes komt het weer terug :-)

@Wengstertje heb je neit dat tijdens de cruise je haar weer dikker wordt?
Tijdens het blasten wordt mijn haar echt dunner en lijk ik soms wel te verharen.

Maar in de rust periodes komt het weer terug :-)
ik cruise momenteel steeds maar 5 weken haha. denk niet dat lang genoeg is voor mijn haar weer te laten groeien hoe het was.

Maar ik heb het nog en voorlopig ben ik nog niet kaal haha.
En Kaal misstaat mij niet overigens ;)

geen idee, zien we wel als het zo ver komt ;) opzich zou ik trt niet erg vinden. aan de andere kant om nog steeds te moeten prikken als ik 80 ben straks haha

Wel weet ik dat ik nog steeds vruchtbaar ben na al die jaren on en geen hcg gebruiken.

Dat is idd van latere zorg lijkt me. Eerst maar eens 80 zien te worden :hahaha: Als ik sommige oude mensen zie vraag ik me af of je dat überhaupt wel moet willen tho, maar dat is een ander verhaal.

Hoe weet je dat trouwens van de vruchtbaarheid? Heb je het recent laten onderzoeken? Of heb je iemand zwanger gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven