XXL Nutrition

Contest Log Wengstertjes prep log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwart wit want posing slip kleur moet geheim blijven natuurlijk
PSX_20240821_213343.jpg
PSX_20240821_213407.jpg
Wil je hem nog ruilen met het kaartje op de bips?😜

• Topic Starter Topic Starter
Pohh wat een kanon 💥

Zou dope zijn om wat foto's te zien straks om prep naast je oude prep fotos same week out, zit wel een pak massa bij sindsdien lijkt het!
Vorige prep begon ik pas op 11 weeks out haha. Dus ik was nu niet eens met mijn prep nog begonnen nu.
Dit was begin prep toen ongeveer
Screenshot_20240822_205455_Gallery.jpg

Moest hem ff passen, stel je voor mijn reet is te dik en hij past niet, kan ik hem idd nog terug sturen 😜
🤣🤣🤣 ja das waar. Waar heb je de poseerstring vandaan ik wil er ook graag ene bestellen. Had nu van calvin klein wat gekocht maar dat zijn echt van die reetveters🤣
Vorige prep begon ik pas op 11 weeks out haha. Dus ik was nu niet eens met mijn prep nog begonnen nu.
Dit was begin prep toen ongeveer
Screenshot_20240822_205455_Gallery.jpg
Je hebt ook wel stijl met sloffen zeg, Homers😂🤣

🤣🤣🤣 ja das waar. Waar heb je de poseerstring vandaan ik wil er ook graag ene bestellen. Had nu van calvin klein wat gekocht maar dat zijn echt van die reetveters🤣

Je hebt ook wel stijl met sloffen zeg, Homers😂🤣
Hier heb ik mijn slip vandaan.
Poseerslip

Al mijn sloffen zijn helaas weggegooid :treuren:

Jou doseringen verdeel je “alles” over 7 dagen en dan ed een mix van de compounds of doe je volgens een schema prikken, 1ml test maandag 1.5ml primo dinsdag etc?

Vooral de tren ben ik benieuwd naar, doseer je dit naar ed prikken om je dagelijkse dosering tren minimaal te houden en ervaar je sides vd tren?

Jou doseringen verdeel je “alles” over 7 dagen en dan ed een mix van de compounds of doe je volgens een schema prikken, 1ml test maandag 1.5ml primo dinsdag etc?

Vooral de tren ben ik benieuwd naar, doseer je dit naar ed prikken om je dagelijkse dosering tren minimaal te houden en ervaar je sides vd tren?
ik verdeel gewoon alles evenredig.

dus neem van alles het week totaal en verdeel dit dan over 7 dagen. zo krijg ik elke dag evenveel van alles binnen en is zo dus zo stabiel als maar kan.

ik schud ook de 5ml spuit (waar ik het mee doseer over de slin pins) als er meerdere compounds inzitten om dit dus ook zo stabiel mogelijk te houden goed mogelijk te verdelen.
kan overigens ook in een lege vial en dan schudden en weer optrekken en verdelen natuurlijk.

ik ervaar momenteel geen sides. eerste week tren had ik wel gekke dromen maar ik had toen nog geen tren a zette toen tren e wat ik nog had liggen.

Laatst bewerkt:
ik verdeel gewoon alles evenredig.

dus neem van alles het week totaal en verdeel dit dan over 7 dagen. zo krijg ik elke dag evenveel van alles binnen en is zo dus zo stabiel als maar kan.

ik schud ook de 5ml spuit (waar ik het mee doseer over de slin pins) als er meerdere compounds inzitten om dit dus ook zo stabiel mogelijk te houden goed mogelijk te verdelen.
kan overigens ook in een lege vial en dan schudden en weer optrekken en verdelen natuurlijk.

ik ervaar momenteel geen sides. eerste weer tren had ik wel gekke dromen maar ik had toen nog geen tren a zette toen tren e wat ik nog had liggen.
Thanks,
Hoor wel vaker dat als je tren a dagelijks prikt je meer kans hebt om weg te komen voor de eventuele sides.

Genoteerd voor de volgende ronde 😂

ga nu 200 MG Primo bestellen want vanaf 10 september gaat test naar 300 primo naar 1200 mast hetzelfde tren naar 150 mg. Zoveel olie kan ik niet kwijt hoor. :o

einde prep misschien ook anavar en Halostine toevoegen (mits ik het nodig heb zei hij)

Halo nog nooit gebruikt dus ben stiekem wel benieuwd wat dat brengt :P

• Like
Waarderingen: Onit
ga nu 200 MG Primo bestellen want vanaf 10 september gaat test naar 300 primo naar 1200 mast hetzelfde tren naar 150 mg. Zoveel olie kan ik niet kwijt hoor. :o

einde prep misschien ook anavar en Halostine toevoegen (mits ik het nodig heb zei hij)

Hoop dat je er geen PIP van krijgt. jammer als je 325(10) uitgeeft en je PIP ervaart

Zo rond de 15ml pw dat tikt wel aan. Zet je meer als 2ml op een spot of heb je ook een max limiet per spot ook al kan er meer in dat je preventief zegt x ml max per injectie.

Zo rond de 15ml pw dat tikt wel aan. Zet je meer als 2ml op een spot of heb je ook een max limiet per spot ook al kan er meer in dat je preventief zegt x ml max per injectie.
verdeel het over 2 slinpins per dag deze vul ik net iets meer dan 1 ml 1,1 ml ongeveer zodat die zuiger net gesloten is en blijft. dit zet ik dan in 1 en soms in 2 verschillende spots.
Net hoe het aanvoelt hoe makkelijk de eerste ml gaat

• Like
Waarderingen: AK

Binnen enkele weken komt primo uit 150mg/ml bij het optimus P…. Pharmaceutisch bedrijf. Wellicht is die aantrekkelijker?!

achjah liever pip dan het dubelle moeten zetten aan olie :)

Nou, zeg dat niet bro.

Ik heb een paar maandjes Primo 200 gebruikt van Pharmacom en ik heb een paar keer echte ontstekingen gehad in quads en delts waar gewoon niet mee te bewegen, laat staan trainen valt. Dat is écht niet leuk.

Nou, zeg dat niet bro.

Ik heb een paar maandjes Primo 200 gebruikt van Pharmacom en ik heb een paar keer echte ontstekingen gehad in quads en delts waar gewoon niet mee te bewegen, laat staan trainen valt. Dat is écht niet leuk.
jij bent volgens mij sowieso wat gevoeliger dan ik met dat soort dingen.
ik heb nooit ergens echte pip ervaren. Maar we gaan het zien. ik ga niet 12ml aan primo alleen zetten per week komt dan nog 4 ml mast bij en 2 ml test en tren bij elkaar 18ml per week bijna 2 volle vials plus ben super beperkt in mijn spots waar ik maar mag zetten.

reardelt/traps/armen/lats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven