AndroidHealthClinic

Werkt UG Roaccutane wel?

In mn jeugd op 80 mg was het geen doen. Mocht ik het nog is nodig hebben probeer ik het op 20 mg. Maar zit graag in de zon dus als dat niet kan dan maar na de zomer.

Ik zit zonder kuur al snel onder met puisten en neem dus geregeld wat UG roa aangezien vit b5 voor mij uiteindelijk niet voldoende werkt.
Was heel erg lyrisch over b5 maar beetje roa doet het toch wat beter.

Ga binnenkort weer eens een kuur doen aangezien ik intussen ben terug gevallen naar 121 kilo dankzij een paar keer ziek zijn en niet goed kunnen eten, dus dan ga ik elke dag 10 a 20 mg roa erbij nemen

Ik zit zonder kuur al snel onder met puisten en neem dus geregeld wat UG roa aangezien vit b5 voor mij uiteindelijk niet voldoende werkt.
Was heel erg lyrisch over b5 maar beetje roa doet het toch wat beter.

Ga binnenkort weer eens een kuur doen aangezien ik intussen ben terug gevallen naar 121 kilo dankzij een paar keer ziek zijn en niet goed kunnen eten, dus dan ga ik elke dag 10 a 20 mg roa erbij nemen

Als je een maand vtv start met B5 10 tabs per dag (opbouwen) icm met een inject b complex in de week zou-het-eigenlijk weg moeten blijven. Althans minder

Het werkt wel maar je moet het hoger doseren. 10mg deed bij mij weinig maar 20mg wordt het al een stuk minder

Terug
Naar boven