Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Weet iemand hoeveel kg Wesley nog mag aankomen? Vraag me af of er genoeg ruimte om die benen te laten groeien.
Als z'n conditionering beter is, scheelt dat al een aantal kg.
 
Ik weet niet wat z'n stage weight dit keer was, maar op de chicago pro zat hij er zo'n 4-5kg onder dacht ik.
Hij zal wellicht in een van z'n volgende video's hierop ingaan. Genoeg speling in ieder geval om grotere poten te
krijgen. Hij zal vooral op zijn quad sweep moeten focussen.
 
Als z'n conditionering beter is, scheelt dat al een aantal kg.

Ligt eraan, conditionering hangt niet alleen af van de vetmassa in het lichaam, maar ook waar het vocht opslaat.
 
Ligt eraan, conditionering hangt niet alleen af van de vetmassa in het lichaam, maar ook waar het vocht opslaat.
Of het nou vet of vocht is, een paar kg kan wel van af.
 
Zonde als hij nu van die monster benen gaat groeien, vind het écht niet classic :rolleyes:

Als dat al zou lukken. Hij heeft chronische lage rugklachten en is daarom heel voorzichtig met de gewichten die hij gebruikt bij squatten, een oefening die hij overigens niet erg vaak lijkt te doen. Bankdrukken doet hij wel zonder problemen en heel erg zwaar en kijk die pecs eens.
 
Als dat al zou lukken. Hij heeft chronische lage rugklachten en is daarom heel voorzichtig met de gewichten die hij gebruikt bij squatten, een oefening die hij overigens niet erg vaak lijkt te doen. Bankdrukken doet hij wel zonder problemen en heel erg zwaar en kijk die pecs eens.

Sowieso zie je niet veel legdays van 'm. Pak ze maar eens 3 keer per week op aangepast volume. Denk dat ie in no-time buffe benen heeft.
 
Dus Schwarzeneggertje zou ook Vissertje kunnen heten?;)

Nee, want ik heb die bijnaam niet zelf bedacht, ik werd zo genoemd door powerlifter Cees de Vreugd, omdat mijn gezicht leek op dat van Arnold en ik me ook erg zelfverzekerd gedroeg in de gym (dat laatste was een houding).

En nee, ik stel mijn doelen altijd erg hoog (dan bereik je ze weliswaar meestal niet, maar kom je waarschijnlijk een heel eind en i.i.g. verder dan wanneer je doelen meer bescheiden zijn - zo was Frank Zane ook nooit mijn voorbeeld, terwijl ik er wel bijna exact zo wilde uitzien). Bovendien ben ik sterker dan Wesley, behalve op de bank waar hij echt een beest is:

vanaf 4:20

Na 6:00 heeft hij ook nog wat interessante opmerkingen over MMC.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Weet iemand hoeveel kg Wesley nog mag aankomen? Vraag me af of er genoeg ruimte om die benen te laten groeien.

Op 22:00 vertelt hij dat zelf in de video: mag 247lbs wegen, woog 245 met kleren aan + genuttigd ontbijt en veel water drinken; volgens hem had hij met 241 op de weegschaal kunnen staan.
 
Laatst bewerkt:
Nee, want ik heb die bijnaam niet zelf bedacht, ik werd zo genoemd door powerlifter Cees de Vreugd, omdat mijn gezicht leek op dat van Arnold en ik me ook erg zelfverzekerd gedroeg in de gym (dat laatste was een houding).

En nee, ik stel mijn doelen altijd erg hoog (dan bereik je ze weliswaar meestal niet, maar kom je waarschijnlijk een heel eind en i.i.g. verder dan wanneer je doelen meer bescheiden zijn - zo was Frank Zane ook nooit mijn voorbeeld, terwijl ik er wel bijna exact zo wilde uitzien). Bovendien ben ik sterker dan Wesley, behalve op de bank waar hij echt een beest is:

vanaf 4:20

Na 6:00 heeft hij ook nog wat interessante opmerkingen over MMC.
Ik zei het ook voornamelijk omdat jij op de bank ook een beest bent en ik van jou ook niet heel veel leg days zie naar verhouding (ik weet dat je squatstats wel bizar waren). Ik doelde niet op een vergelijking met Arnold.
 
Ik zei het ook voornamelijk omdat jij op de bank ook een beest bent en ik van jou ook niet heel veel leg days zie naar verhouding (ik weet dat je squatstats wel bizar waren). Ik doelde niet op een vergelijking met Arnold.

Ok, dank je. Maar Wesley is echt megasterk op de bank, bijna net zo sterk als BB legendes Mike Mentzer, Flex Wheeler en Chris Cormier.
 
Ok, dank je. Maar Wesley is echt megasterk op de bank, bijna net zo sterk als BB legendes Mike Mentzer, Flex Wheeler en Chris Cormier.

Maar nog ver verwijderd van jongens als Kai Greene, Dallas ( RIP ) en ook bijvoorbeeld een Iian Valliere
 
Mijns inziens een zinnige bijdrage aan de discussie over de beoordelingscriteria en andere aspecten van de ontwikkeling van CF; Wesley wordt enkele malen genoemd:

 
Als dat al zou lukken. Hij heeft chronische lage rugklachten en is daarom heel voorzichtig met de gewichten die hij gebruikt bij squatten, een oefening die hij overigens niet erg vaak lijkt te doen. Bankdrukken doet hij wel zonder problemen en heel erg zwaar en kijk die pecs eens.
Correlatie , geen causatie perse. Prima mogelijk grote poten te krijgen zonder squats
 
die verticale leg press op de smith machine toch s uitproberen,nooit aan gedacht om ze eens te proberen op die manier hoewel ik vrees dat ik te fel pijn in de enkels ga krijgen, heel goeie oefening thans ,maar meeste gyms hebben geen verticale legpress helaas

 
  • Like
Waarderingen: BB_
HIGH Volume CHEST Workout - What I Eat During Prep - Arnold Prep Going Well!

 
Gvd wat een fysiek die gozer.
 
Back
Naar boven