AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

LEG and CALF Training - Everything Explained

 
Upper Back and Delt WORKOUT - Arnold Classic Inbound

 
klasse waar Wesley Vissers in meedoet...

Classic Physique Predictions: 2019 Arnold Classic

 
Arnold Classic CHEST Workout - 33 Days Out~

 
FULL Day of Eating - Bodybuilding Prep - Arnold Classic

 
Toch een stuk aan massa gewonnen t.o.v. olympia en een aantal weakpoints weggewerkt, conditionering ook on point voor 1 maand out.
 
Toch een stuk aan massa gewonnen t.o.v. olympia en een aantal weakpoints weggewerkt, conditionering ook on point voor 1 maand out.

Tot je dan zo'n George Peterson ( als ik het goed spel ) ziet die easy 2 keer groter is en nog stukken harder en droger ook.
 
2x groter? Weegt die echt 220KG? :eek:
 
Tot je dan zo'n George Peterson ( als ik het goed spel ) ziet die easy 2 keer groter is en nog stukken harder en droger ook.

idd,helaas wel ja

George Peterson III Trains Back 3 Weeks Out | 2019 Arnold Classic

 
Maar daar hebben ze toch een regel tegen bedacht? Bij elke lengte(klasse) is er een maximaal toegestaan BW.
 
Tot je dan zo'n George Peterson ( als ik het goed spel ) ziet die easy 2 keer groter is en nog stukken harder en droger ook.

George Peterson is ook wel de favoriet. Hij lijkt groter omdat hij veel kleiner is imo, Wesley is bijna 20cm groter.

Wil niet zeggen dat die daarom automatisch meer kans maakt, bij classic physique speelt lengte juist een mindere rol.
 
BACK 'N BICEPS with KANE - Vintage Workout

 
nannan Thanks for sharing! Hier hebben we wat aan... ;)
 
Questions & Answers ARNOLD CLASSIC - My Biggest Threats - Improvements made? & more!

 
ARNOLD CLASSIC 2019-CLASSIC PHYSIQUE 3 weeks out update

 
Als ik die jongen toch dom hoor lullen en z'n form soms op oefeningen zie pink ik wel ff een traantje weg hoor. Genetics zijn een bitch.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als ik die jongen toch dom hoor lullen en z'n form soms op oefeningen zie pink ik wel ff een traantje weg hoor. Genetics zijn een bitch.

:roflol: echt he, wat een onzin kraamt hij soms uit.. En dat hele accentje en manier van doen :emo:

Maargoed zeker jelly op zijn fysiek!
 
Back
Naar boven