MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

:roflol: echt he, wat een onzin kraamt hij soms uit.. En dat hele accentje en manier van doen :emo:

Maargoed zeker jelly op zijn fysiek!

Haha ik vind de manier waarop ie z'n eigen merk 'maakt' zeg maar nog wel leuk, met die hele intro enzo. Ik kan alleen echt niet uitstaan dat ie bijvoorbeeld al 5 jaar aan z'n back thickness wil werken en 'm dan een BOR zie doen met 30 kg en the speed of lightning omdat Arnold 'm ook zo deed. Daar ligt ie imo ook gewoon achter op gasten als Bumstead die wel gewoon het zware werk doen.

Maar idd, ik zou direct nog met z'n fysiek ruilen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ARM SUPERSET Workout - Pumped up for the Arnold

 
Grocery Trip on Contest Prep with Wesley Vissers - Classic Physique Pro


Good Old Leg Workout - Arnold Classic Prep!

 
CHEST SUPERSETS for FULLNESS - Classic Bodybuilding

 
Ik denk niet dat hij genoodzaakt is om hierover te liegen. Hij heeft toch een vrij succesvol kledingbedrijf en die gym van ze zal waarschijnlijk ook geen verlies draaien, dus een beetje triest eigenlijk dat 'ie niet gewoon kan zeggen waar hij voor staat. Geen respect voor.
 
Laatst een interview gezien met POWNED, hadden ze ook een roid opmerking. Riep hij ook niet dat ie natty was. Zie het hem ook nergens vermelden dat hij het wel is. Hoeft 't ook niet van de daken te roepen dat ie wel gebruikt toch?
 
Waar claimt hij dat hij natty is?

En niet en of ander krantenbericht aanhalen.

Als jet wel waar blijkt te zijn is hij de grootste fake ooit, eerst er voor uitkomen en daarna terugkrabbelen.
 
Op zijn website zei hij ongeveer 2 jaar geleden in een Q&A, dat zijn fysiek niet zonder 'hulpmiddelen' te bereiken is. Met lijkt me trouwens ook niet voor iedereen weggelegd.
 
Hij zou er waarschijnlijk graag over uitkomen maar wat is het waard. Degene met een beetje verstand weten al hoe het zit en leken begrijpen toch al niet
hoe AAS werkt. Daarbij wordt hij ook gesponsord door XXLnutrition.

Verder denk ik dat zijn coach ook niet op negatieve aandacht of commotie zit te wachten. In het verleden is hij al in aanraking met justitie gekomen om dopinghandel.
 
Waarom zou Wesley liegen? wat mij betreft is hij net zo natty als zijn grote voorbeeld arnold
 
Wesley is gewoon open geweest over zijn anabolen gebruik op YouTube
 
De Amerikanen zijn in ieder geval al gek op de Nederlander. Wesleys imposante verschijning prijkte al in diverse Amerikaanse tijdschriften. „Schwarzenegger staat voor het klassieke bodybuilden, hij is iedereens voorbeeld. Ik wil geen kopie zijn van Arnold, maar refereer aan de tijd van toen, met een eigen versie daarvan.”

In tegenstelling tot reguliere wedstrijden mogen deelnemers aan de Arnold Classic maximaal een bepaald aantal kilo wegen, afhankelijk van de lengte van de sporter. Daardoor is het voor de zogenoemde ’massamonsters’, die hun spieren niet zelden hebben te danken aan anabolen en andere stimulerende middelen, niet interessant om mee te doen.


Wesley speelt de natty kaart :roflol:

Mijn missie werd om op een verantwoorde en gezonde manier te laten zien hoe mooi bodybuilding kan zijn.”


Ging om deze post
 
Back
Naar boven