AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Morgen showtime

Onze golden delicious staat wel lekker droog :thumbs:

Gelukkig is er voor de Arnold Classic wel een kwalitatief goede stream beschikbaar.
Prejudging van classic physique is vanavond tussen 19:00 en 20:00 onze tijd.

Hier alvast de link:

Thanks! Classic wordt denk ik niet echt spannend, denk zelfs het minst spannend van alle divisies. Open BB kan letterlijk alle kanten op, Mens Bikini ook, terwijl in Classic George Peterson niet echt tegenstand heeft imo. Hopelijk zit er een top 5/top 6 in voor Wesley, dat zou denk ik een mooi resultaat zijn voor 'em. Top 3 lijkt me sterk, vooral omdat Peterson, Courage Oparah en die andere donkere kerel die natty claimt te zijn allemaal een vergelijkbare bouw en lengte hebben. Dat zal dus waarschijnlijk de top 3 worden. Wesley kan niet echt met ze vergeleken worden dus die moet maar hopen dat 'ie best of the rest wordt.

Ben benieuwd of Wesley Arnolds aandacht trekt. Die andere gasten zijn gewoon downsized open class bbers imo.

Ben benieuwd of Wesley Arnolds aandacht trekt. Die andere gasten zijn gewoon downsized open class bbers imo.

Dit is wel echt waar idd. Zo'n George Peterson is echt achterlijk groot in vergelijking met Wesley, althans op foto's en video's, maar heeft toch niet echt wat met classic te maken.

Ik denk dat wesley plek 7 of 8 weet te bemachtigen.
Deze conclusie aan de hand van pre judging.

Ik denk dat wesley plek 7 of 8 weet te bemachtigen.
Deze conclusie aan de hand van pre judging.
ja ik vond hem zelf een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben. ik moet morgen om 9:30 werken en zit nu toch wel te twijfelen of ik wakker zal blijven voor de finale...

Kwam blijkbaar op hun andere stream, ik denk overigens dat bovenstaande post gelijk heeft.
Hij zat sowieso niet in de eerste call out van 4 en 2e call out van 6 werd hij aan de zijkant gezet.

Je kan hier nog terugkijken:

Maar niet vergeten dat het bij classic als het goed is wel echt om the classic look gaat en dat massa niet per definitie leidend is.. Zo zou het althans wel echt moeten zijn.

Maar niet vergeten dat het bij classic als het goed is wel echt om the classic look gaat en dat massa niet per definitie leidend is.. Zo zou het althans wel echt moeten zijn.

Klopt maar zo is het helaas niet...

George Peterson, zou zo de 212 in kunnen:

Steve Laureus daarentegen super mooie classic flow en conditioning

En Wesley... vooral structure en conditioning van z'n legs heeft hij niet mee ziten...
Qua upper body doet hij niet onder imo....

En Wesley... vooral structure en conditioning van z'n legs heeft hij niet mee ziten...

Ik vond Steve Laureus ook erg goed. Dat haar van hem kan echter niet.

Definitie in legs van Wesley laat te wensen over tov de rest, maar het hoort wel bij de classic look imo..

Laureus heeft echt een classic look (- zijn achterlijke kapsel).

Peterson heeft ook een prachtig fysiek, maar niet echt Classic.

Steve Laureus ( https://www.instagram.com/steve.laureus/ ) vind ik ook erg sterk.
Goed fysiek, echt perfect voor de classic. Vind Wesley zeker niet slecht, geen nummer 1 maar zeker wel top 5.
George Peterson is helemaal niks classics aan..

Die winnaar is toch helemaal geen ''classic physique''

George zou big Lenny z’n broer kunnen zijn. Wat betreft hoofd dan...

Uiteindelijk is hij op plek 10 van de 17 geëindigd.
Eigenlijk best een vernedering gezien hij aan alle aandachtspunten gewerkt heeft (conditioning, benen en rug).
Snap ook niet waarom bepaalde deelnemers een hogere score krijgen. Het lijkt meer met de algehele flow van z'n fysiek te maken te hebben.
Of iets anders wat de jury als groot minpunt ziet.

Wordt lastig om dat in een half jaartje voor de Olympia recht te trekken, ook gezien de line-up daar nog sterker is.

Uiteindelijk is hij op plek 10 van de 17 geëindigd.
Eigenlijk best een vernedering gezien hij aan alle aandachtspunten gewerkt heeft (conditioning, benen en rug).
Snap ook niet waarom bepaalde deelnemers een hogere score krijgen. Het lijkt meer met de algehele flow van z'n fysiek te maken te hebben.
Of iets anders wat de jury als groot minpunt ziet.

Wordt lastig om dat in een half jaartje voor de Olympia recht te trekken, ook gezien de line-up daar nog sterker is.
dit was toch zijn eerste pro wedstrijd? denk dan namelijk dat hij nog veel kan winnen op conditioning aangezien hij nu beter weet wat de jury bij pro wedstrijden willen zien.

Terug
Naar boven