- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit was toch zijn eerste pro wedstrijd? denk dan namelijk dat hij nog veel kan winnen op conditioning aangezien hij nu beter weet wat de jury bij pro wedstrijden willen zien.
Snap persoonlijk niet dat iedereen hier zo'n hoge pet van hem op heeft. Zou het te maken hebben met het feit dat hij Nederlander is en in de verte iets weg heeft van Arnold? Vind hem maar een blokje met een matige rug, borst en benen en als hij dan ook niet helemaal in shape verschijnt oogt het gewoon niet mooi. Op zichzelf (en zeker off season) heeft hij best een mooi fysiek, maar tegenover de toppers valt hij gewoon weg. Als je ziet hoe jong zijn concurrenten zijn kan ik me ook niet voorstellen dat dit ooit echt verandert.
Eigenlijk best een vernedering gezien hij aan alle aandachtspunten gewerkt heeft (conditioning, benen en rug).

Ja, ik ben het hier mee eens. Ik heb helemaal niets met Nederlanders.. Ik ben gewoon puur fan van het feit dat hij ook voor mij de belichaming is van een classic bb'er en er alles voor doet om dit te bereiken. Ik zie absoluut niet in waarom hij de winnaar niet is van deze wedstrijd..Ik vind zelf dat Wesley gewoon de belichaming van het classic bb figuur is.
Veel mooier dan de andere contestant, heeft vrij weinig te maken met het feit dat hij een NL'er is.
Zelfde reden waarom ik het figuur van Calum von Moger mooi vind.
Ja, ik ben het hier mee eens. Ik heb helemaal niets met Nederlanders.. Ik ben gewoon puur fan van het feit dat hij ook voor mij de belichaming is van een classic bb'er en er alles voor doet om dit te bereiken. Ik zie absoluut niet in waarom hij de winnaar niet is van deze wedstrijd..
Snap persoonlijk niet dat iedereen hier zo'n hoge pet van hem op heeft. Zou het te maken hebben met het feit dat hij Nederlander is en in de verte iets weg heeft van Arnold? Vind hem maar een blokje met een matige rug, borst en benen en als hij dan ook niet helemaal in shape verschijnt oogt het gewoon niet mooi. Op zichzelf (en zeker off season) heeft hij best een mooi fysiek, maar tegenover de toppers valt hij gewoon weg. Als je ziet hoe jong zijn concurrenten zijn kan ik me ook niet voorstellen dat dit ooit echt verandert.
Nee klopt ook.. Ik doe écht enkel krachttraining om fit en sterk te blijven.. Ik heb totaal 0 verstand van competitief bodybuilden en ook niet echt interesse in deze sport verder.Dan heb je dus helaas absoluut geen verstand van bodybuilding..
Een jurering is subjectief, een momentopname in vele aspecten.
Snap niet waarom mensen zich daar nog druk over maken of niet willen snappen...
Ik vind wel dat de scoringsaspecten af moeten hangen van de divisie. Het is nu gewoon niet duidelijk waar de jury van de Classic Physique division precies op beoordeeld.
Een beetje subjectief blijft het altijd natuurlijk, maar nu valt er gewoon geen pijl op te trekken.
Plaats dan een foto van zijn callout zodat je hem kan vergelijken met de mensen die rond hem zijn geplaatst. Zoals ik al eerder zei: in zijn eentje ziet hij er fantastisch uit, naast zijn concurrenten zie je waarom hij verliest.
Plaats dan een foto van zijn callout zodat je hem kan vergelijken met de mensen die rond hem zijn geplaatst. Zoals ik al eerder zei: in zijn eentje ziet hij er fantastisch uit, naast zijn concurrenten zie je waarom hij verliest.
Jammer voor Wesley maar dacht er hier iemand dat hij top 5 zou halen dan?
De Chicago Pro die die won was zeer slecht gejureerd. Die had die nooit mogen winnen.
Ik hoop het beste voor hem maar denk dat hij nooit in de top 5 op een top show beland.