Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Wat mij betreft was hij toch duidelijk top 3.... Maar ze kiezen kennelijk toch nog steeds bewust of onbewust voor de massamonsters :)

Snap persoonlijk niet dat iedereen hier zo'n hoge pet van hem op heeft. Zou het te maken hebben met het feit dat hij Nederlander is en in de verte iets weg heeft van Arnold? Vind hem maar een blokje met een matige rug, borst en benen en als hij dan ook niet helemaal in shape verschijnt oogt het gewoon niet mooi. Op zichzelf (en zeker off season) heeft hij best een mooi fysiek, maar tegenover de toppers valt hij gewoon weg. Als je ziet hoe jong zijn concurrenten zijn kan ik me ook niet voorstellen dat dit ooit echt verandert.

Snap persoonlijk niet dat iedereen hier zo'n hoge pet van hem op heeft. Zou het te maken hebben met het feit dat hij Nederlander is en in de verte iets weg heeft van Arnold? Vind hem maar een blokje met een matige rug, borst en benen en als hij dan ook niet helemaal in shape verschijnt oogt het gewoon niet mooi. Op zichzelf (en zeker off season) heeft hij best een mooi fysiek, maar tegenover de toppers valt hij gewoon weg. Als je ziet hoe jong zijn concurrenten zijn kan ik me ook niet voorstellen dat dit ooit echt verandert.

ik denk dat we kunnen samenvatten dat Wesley op Benelux niveau een topper is en wereldwijd gezien voorlopig nog een matige middenmoter ,

ik ben en blijf wel fan van zijn off season fysiek

Ik vind zelf dat Wesley gewoon de belichaming van het classic bb figuur is.
Veel mooier dan de andere contestant, heeft vrij weinig te maken met het feit dat hij een NL'er is.
Zelfde reden waarom ik het figuur van Calum von Moger mooi vind.

Eigenlijk best een vernedering gezien hij aan alle aandachtspunten gewerkt heeft (conditioning, benen en rug).

Verbeteren van aandachtspunten heeft 0,0 met plaatsing te maken.
Omdat iemand verbeterd hoeft hij nog geen hogere plaatsing te krijgen,alleen heeft hij het nodig om te verbeteren om competitief meer kans te hebben.

Je word vergeleken met wat er op dat moment op het podium staat en dan is het aan de jury.

Ik vind eigenlijk de 10de plek erg goed.
3de pro wedstrijd ,waarbij de 1ste gewonnen word en de andere de 2 groostste wedstrijden zijn die je kan draaien.
Wes is net begonnen en is jong zat.

Hadden we Curry jaren geleden ook al niet afgeschreven? :)

Ik vind zelf dat Wesley gewoon de belichaming van het classic bb figuur is.
Veel mooier dan de andere contestant, heeft vrij weinig te maken met het feit dat hij een NL'er is.
Zelfde reden waarom ik het figuur van Calum von Moger mooi vind.
Ja, ik ben het hier mee eens. Ik heb helemaal niets met Nederlanders.. Ik ben gewoon puur fan van het feit dat hij ook voor mij de belichaming is van een classic bb'er en er alles voor doet om dit te bereiken. Ik zie absoluut niet in waarom hij de winnaar niet is van deze wedstrijd..

Ja, ik ben het hier mee eens. Ik heb helemaal niets met Nederlanders.. Ik ben gewoon puur fan van het feit dat hij ook voor mij de belichaming is van een classic bb'er en er alles voor doet om dit te bereiken. Ik zie absoluut niet in waarom hij de winnaar niet is van deze wedstrijd..

Dan heb je dus helaas absoluut geen verstand van bodybuilding..

Een jurering is subjectief, een momentopname in vele aspecten.

Snap niet waarom mensen zich daar nog druk over maken of niet willen snappen...

c795zbfz7xj21.png

mxrp3pqpxtj21.jpg

Imo de top 2.

Ben alleen wel bang dat hij zijn eigen filosofie gaat verloochenen wanneer hij nu een jaar gaat bouwen. Wanneer hij de absolute top wil bereiken kan kan het 'stay golden' ook wel in de prullebak ben ik bang..

Dan heb je dus helaas absoluut geen verstand van bodybuilding..
Nee klopt ook.. Ik doe écht enkel krachttraining om fit en sterk te blijven.. Ik heb totaal 0 verstand van competitief bodybuilden en ook niet echt interesse in deze sport verder.

Een jurering is subjectief, een momentopname in vele aspecten.
Snap niet waarom mensen zich daar nog druk over maken of niet willen snappen...

Ik vind wel dat de scoringsaspecten af moeten hangen van de divisie. Het is nu gewoon niet duidelijk waar de jury van de Classic Physique division precies op beoordeeld.
Een beetje subjectief blijft het altijd natuurlijk, maar nu valt er gewoon geen pijl op te trekken.

Ik vind wel dat de scoringsaspecten af moeten hangen van de divisie. Het is nu gewoon niet duidelijk waar de jury van de Classic Physique division precies op beoordeeld.
Een beetje subjectief blijft het altijd natuurlijk, maar nu valt er gewoon geen pijl op te trekken.

In mijn ogen is dat nooit duidelijk en het zijn altijd de verliezers die dit dan (al dan niet terecht) aanhalen. Het blijft altijd een gok zolang er niet exact vast staat op welke punten je beoordeeld wordt en hoe zwaar deze punten dan wegen. Maar dat is er niet, het ene jaar wil men droger, het jaar erop groter, het jaar erop kiest men weer voor symmetrie enz enz.

M.i. te weinig back detail en thickness en te weinig hamstring development, zeker wanneer je hem naast Loreus zet worden al zijn zwakke plekken exposed. En hij is gewoon niet droog en hard genoeg, van achter ook goed te zien. Zowel in zijn rug als in zijn hamstrings.

Mijn advies voor hem is gewoon iets minder "super delicious meals" en wat meer massa op de juiste plekken en dat komt het wel goed.

Geeft ook maar eens aan hoe verschrikkelijk hoog dat niveau is en hoe je van top tot teen ontwikkeld moet zijn... Sick shit.

Jammer voor Wesley maar dacht er hier iemand dat hij top 5 zou halen dan?

De Chicago Pro die die won was zeer slecht gejureerd. Die had die nooit mogen winnen.

Ik hoop het beste voor hem maar denk dat hij nooit in de top 5 op een top show beland.

Jammer voor Wesley maar dacht er hier iemand dat hij top 5 zou halen dan?

De Chicago Pro die die won was zeer slecht gejureerd. Die had die nooit mogen winnen.

Ik hoop het beste voor hem maar denk dat hij nooit in de top 5 op een top show beland.

Dat was juist een voorbeeld waar ze voor een meer classic fysiek kozen in plaats van puur droogheid/massa.
Juist blij dat Amit Roy daar niet won.

Je kan niet zeggen dat Wesley nooit de top 5 zal behalen, hij is nog jong dus heeft nog vele jaren voor zich.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven