- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn, begrijp dat gezeik op elkaar bij jullie toch niet echt. Elkaars balls een beetje busten moet kunnen van tijd tot tijd, maar zo afgeven doe ik nog niet op mensen die ik niet echt moet (en dat zijn er een hoop).
Damn, begrijp dat gezeik op elkaar bij jullie toch niet echt. Elkaars balls een beetje busten moet kunnen van tijd tot tijd, maar zo afgeven doe ik nog niet op mensen die ik niet echt moet (en dat zijn er een hoop).
Doel je nou op mij Willem? Mijn post is toch geen afgeven? Ik vraag het me echt af...
De shitstorm viel nogal mee overigens!
Doel je nou op mij Willem? Mijn post is toch geen afgeven? Ik vraag het me echt af...
De shitstorm viel nogal mee overigens!
Damn, begrijp dat gezeik op elkaar bij jullie toch niet echt. Elkaars balls een beetje busten moet kunnen van tijd tot tijd, maar zo afgeven doe ik nog niet op mensen die ik niet echt moet (en dat zijn er een hoop).
made my day !
We beginnen onze haatgevoelens te uiten omdat we elkaar al lang niet meer gezien hebben. Vriendschapsverdriet brengt haat teweeg, maar dat komt heus wel goed. We'll fix it over a postworkout creatine shake.
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 10:58 ----------
You do know, you're still a virgin, right?
Ja herve, mijn vriendin waxt mijn anus niet, zoals die van jou doet, en daardoor ben ik nog niet ontmaagd in mn harige anus.

K heb die van vorige en deze week gefilmd. Zal ze eens posten. Diepte zit goed.
Let vooral ff goed op dat je gewicht op midden van de voet houdt je drijft nu te veel door je hakken!
Hierdoor zie ik bij sommige reps je teentjes omhoog komen, just friendly advice!
die sets op 85 + chains zou toch wat vlotter mogen gaan qua speed voor iemand die 230 squat?
.Die straight bars waren tegen half 9 s'avonds op een dag waar k al van 6u s ochtends wakker was om te blokken en een examen te maken. Was ook de eerste keer met oly shoes en small stance (in 2 jaar fzo).
Er is ook nogal een groot verschil tussen wide stance in gear en raw small stance.
De eerste reps zijn telkens gewoon plat, ik moet nog wat met stance spelen om makkelijk op diepte te graken.
Qua gewicht, 160-170kg fzo. Als dat samen met cutten etc lukt lijkt het me wel goed. Wide stance blijft nog altijd mijn main squat op lange termijn.