Fitness Seller

West Side, Monolifts, Paleo & Multi ply. Welcome to the darker side of life!

Als je gewend wilt raken aan wraps moet je er gewoon veel sets in doen en ook reps. Zeker als ze strakker omgaan.

Denk ook dat je voor raw kracht te verbeteren echt niet veel (of helemaal niet) met accomodated resistance moet spelen. Het blijft een feit dat raw onderin (bij alle lifts) het moeilijkste is om zonder techniek verlies snelheid te genereren en om dat punt juist lichter te maken is een beetje omgekeerde wereld in mijn ogen.

tegen bands is het reeds bikkelen van start off ;)
Als de band tension en of chains beperkt is zie ik niet echt een groot probleem.

• Topic Starter Topic Starter
Is het al gedaan met de small stance squats dan?

Beter opletten voor je domme vragen stelt. Eerder heb ik al gezegd dat wide mijn main focus blijft en als je mijn west side story hebt bekeken weet je ook dat ik stances ga cycelen om wat meer raw small stance erin te steken.

Als je gewend wilt raken aan wraps moet je er gewoon veel sets in doen en ook reps. Zeker als ze strakker omgaan.

Denk ook dat je voor raw kracht te verbeteren echt niet veel (of helemaal niet) met accomodated resistance moet spelen. Het blijft een feit dat raw onderin (bij alle lifts) het moeilijkste is om zonder techniek verlies snelheid te genereren en om dat punt juist lichter te maken is een beetje omgekeerde wereld in mijn ogen.

Dit is de 3de keer op anderhalf jaar dat k ermee squat. K ga er op dynamic wat sets mee doen om aan te wennen. Het zijn ook geen zware wraps, heel stretchy strakke metal blacks gewoon.

tegen bands is het reeds bikkelen van start off ;)
Als de band tension en of chains beperkt is zie ik niet echt een groot probleem.

Bandspanning onderin is idd ook een b*ch en chains trekken je al van onderin de beweging naar omlaag. Bandspanning en chains doe k normaal op 20-30% van max. Raw gaat het eerder rond de 20% liggen.

Er komt ook meer raw SS en front squat rep werk in de komende cycles.

Ik weet dat je vroeger wel vaker eens je cycle veranderde omdat je toch voelde dat het je niet lag. Dus is helemaal geen domme vraag. Verder ben ik het eens met Ziyed. Ik vind dat voor small stance squats fatsoenlijk te leren en op diepte te geraken, het beter is om even met straight weights te werken. Ik weet dat Louie Simmons je dan even niet meer in de ogen gaat willen kijken, maar ik denk dat het voor jou beter is zo. Bij mij heeft dat in ieder geval ook geholpen. Succes bra. Moest ge de 29ste toch nog kunnen, moogt ge afkomen naar m'n thuis. Geertjan, willem9 en de enige echte biejest komt ook ! See ya

Ik weet dat je vroeger wel vaker eens je cycle veranderde omdat je toch voelde dat het je niet lag. Dus is helemaal geen domme vraag. Verder ben ik het eens met Ziyed. Ik vind dat voor small stance squats fatsoenlijk te leren en op diepte te geraken, het beter is om even met straight weights te werken. Ik weet dat Louie Simmons je dan even niet meer in de ogen gaat willen kijken, maar ik denk dat het voor jou beter is zo. Bij mij heeft dat in ieder geval ook geholpen. Succes bra. Moest ge de 29ste toch nog kunnen, moogt ge afkomen naar m'n thuis. Geertjan, willem9 en de enige echte biejest komt ook ! See ya

In de cycle veranderen? Een of 2 keer mijn assistance op LB omdat ik small stance en front squat op platte schoenen voor geen meter kan. Voor de rest switch ik niet in het midden van cycles.
Bands en chains blijven erin op dynamic zoals eerder gezegd en als ik ss of fsq als assist op reps doe is het wel straight weight.

Nope dan zit k in A'dam. Gaat gij niet feesten fzo na u laatste examens of pas zattigheid en de student uithangen niet bij uw adelijke titel?

In de cycle veranderen? Een of 2 keer mijn assistance op LB omdat ik small stance en front squat op platte schoenen voor geen meter kan. Voor de rest switch ik niet in het midden van cycles.
Bands en chains blijven erin op dynamic zoals eerder gezegd en als ik ss of fsq als assist op reps doe is het wel straight weight.

Nope dan zit k in A'dam. Gaat gij niet feesten fzo na u laatste examens of pas zattigheid en de student uithangen niet bij uw adelijke titel?

Ik ga zaterdag avond uit eten met m'n vriendin en een ander koppel. Ben niet zo'n typische student die veel drinkt en de behoefte heeft om te feesten. Daar ben ik perfect tevreden mee. Heeft niks met m'n titel te maken. Zover was jij toch ook al wel? ;)

Ik ga zaterdag avond uit eten met m'n vriendin en een ander koppel. Ben niet zo'n typische student die veel drinkt en de behoefte heeft om te feesten. Daar ben ik perfect tevreden mee. Heeft niks met m'n titel te maken. Zover was jij toch ook al wel? ;)

Je moet toch wel eens minstens 1 keer per jaar los gaan en feesten? Just for fun!

Je moet toch wel eens minstens 1 keer per jaar los gaan en feesten? Just for fun!

Gebeurt jaarlijks wel eens, en dan is het weer voor een hele tijd genoeg geweest. Die zaken veranderen allemaal als je een vriendin hebt en samenwoont, maar nogmaals daar ben ik heel tevreden mee. Veel plezier toegewenst alleszins, and use protection. Ik wil geen kleine rusty's op deze wereld zien :D

Mmmm ja kan niet meer feesten als je een relatie hebt en samen woont?? Lig je onder de sloef/ teenslipper?

Mmmm ja kan niet meer feesten als je een relatie hebt en samen woont?? Lig je onder de sloef/ teenslipper?

Tuurlijk kan dat wel. Feesten is gewoon nooit een prioriteit geweest voor mij, en nu ik samenwoon al zeker niet meer. Het is veel leuker om het dan 's avonds gewoon gezellig te maken en thuis te chillen. Gaan uit eten of afspreken met vrienden etc wordt natuurlijk wel vaak gedaan. Deze activiteiten zijn rustiger en vind ik leuker. Hangt wellicht van persoon tot persoon af. Misschien dat je het later beter begrijpt als je zelf samenwoont .

Laatst bewerkt:
Heb het ook al een goei jaar dat echt 'op stap gaan' en 'feesten' mij veeeel minder zegt. Liever gwn bij maten op kot gezellig een pintje kraken dan...

Heb het ook al een goei jaar dat echt 'op stap gaan' en 'feesten' mij veeeel minder zegt. Liever gwn bij maten op kot gezellig een pintje kraken dan...

Jup, heb ik altijd gehad eigenlijk. Dan valt er ten minste fatsoenlijk te praten met de vrienden. Ik begrijp Rusty ergens wel, hij heeft lang een relatie gehad en wil nu natuurlijk ongeremd chicks hosselen met z'n knappe kop en strak lijf zonder zich ergens te moeten verantwoorden.

Whatever Floats your boat.

Vids van zijn met cum gevulde gewaxte anus zie ik liever niet in mn log passeren Willem!

Dan moet ge ma ee ene komen drinken in Leuven fzo in augustus.

Weekendje amsterdam na het laatste examen, nu terug stilaan back on track. Off season raw kracht bouwen.

Dinsdag
ME UB
Rev band close grip (-25kg) alles zelf uitnemen
65*8
85*8
manpon en pauze
105*5*2
85*8

Flat DB press SS reverse grip pulldown
25*12 60*12 x3

Seated DB press SS Blue band pullover
18*12 12 reps x3

Fat EZ skull crushers
25*10
35*8*3

Hammer curls
18*12*3

Blue band pushdown
25 reps *2

Woensdag ME LB

SSQ 42cm box (+-2 cm boven par)
60*5
80*5
100*5
120*5
140*5
belt
160*1
180*0 zat fout met setup en unrack
170*1
180*1
Vorig jaar juli deed ik van 46cm box 185kg met blue bands in briefs. Dus vooruitgang zit er dik in!

Snatch grip DL
100*5
120*5
140*5
150*3*3 VPR

Paused mid stance squat
60*5
80*5
100*5
80*5

Band GM
blue*20