XXL Nutrition

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op die 2 nieuwe fotos komt je fysiek een stuk beter tot zn recht:)

Vind wel dat je veel oefeningen doet per training.
 
Op die 2 nieuwe fotos komt je fysiek een stuk beter tot zn recht:)

Vind wel dat je veel oefeningen doet per training.
Tnx man! Op die vorige foto leek 't inderdaad nergens op en leek ik meer een a-sportieve endo:p. Ik ben gauw geneigd te veel te doen, misschien toch is een oefening schrappen of een Push A - Pull A - Leg A - Push B - Pull B - Leg B schema maken, zodat ik in een week toch alle oefeningen kan doen die ik graag wil doen, verdeeld over twee trainingen.
 
Heb ik voorheen altijd gedaan, meestal Dumbbells omdat ik alleen train en geen spotter heb. Soms Inline Bench Press.
Collega gaf 't advies schuin in de Smith te benchen en de stang vlak onder m'n kin te houden. Zonder spotter kan ik qua kracht wel maximaler gaan in de Smith, nadeel is natuurlijk dat de beweging gefixeerd is en ik niet hoef te balanceren. Ik twijfelde er ook bij, maar die collega (inmiddels al 'retired' v.w.b. bodybuilding) heeft een serieuze fysiek gehad en wedstrijden gedaan etc., dus ging er vanuit dat het een goed advies zou moeten zijn.

als je maar progressiv overloading toepast ;)
 
Tnx man! Op die vorige foto leek 't inderdaad nergens op en leek ik meer een a-sportieve endo:p. Ik ben gauw geneigd te veel te doen, misschien toch is een oefening schrappen of een Push A - Pull A - Leg A - Push B - Pull B - Leg B schema maken, zodat ik in een week toch alle oefeningen kan doen die ik graag wil doen, verdeeld over twee trainingen.

Die tijd heb ik ook gehad, deed toen ook snel 10 oefeningen of meer per training ,maar in mn huidige schema eigenlijk nooit meer dan 7 en bevalt me een stuk beter.
 
Vandaag even voor het eerst sinds tijden geen krachttraining.

Na opstaan 1 scoop BCAA, halve banaan en dan direct hardlopen. Ontspannen duurloopje gedaan, was lang geleden:
15 km
1uur17min
Lekker weertje.

Zometeen naar FitExpo en Benelux Fitness Challenge, voor het eerst eens een kijkje nemen bij een wedstrijd. Ben benieuwd.
 
Verloop gewicht:
22 april: 102,5 kg
29 april: 100 kg (veel vochtverlies denk ik zo)
6 mei: 98,7 kg
13 mei: 98,5 kg (???)
20 mei (= vandaag): 97,5 kg

's Ochtends na opstaan (en wc-gang) gewogen, iedere zaterdag
Dat gaat hard!

In hier ook!:cheer:
 
In! Succes
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Was dat niet die wedstrijd met heel weinig deelnemers?
 
Was dat niet die wedstrijd met heel weinig deelnemers?
Ja. Gisteren was de Grandprix, ben ik niet bij geweest. Vandaag waren er zo'n 30 deelnemers aan de MAP-klasse en zo'n 30 bikini modellen. Ik was nog nooit eerder bij een wedstrijd geweest, dus heb geen referentiekader.
 
success man! ga ook hier volgen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Never skip... Leg-day

Ik heb niet alles gelogd, dus ik kan er iets naast zitten.

Het was weer megadruk in de gym, maar gelukkig Leg Day, dus squat rack voor mijzelf, aangezien het vol zat met benen-train-ik-niet-standaard-maandagavondbenchers-kijk-mij-eens-quarter-reps-met-50kg-benchen-knulletjes. :roflol:

PWO: 1 scoop whey (20g) + 1 scoop Assault (Muscle Pharm volgens mij) + 1 sinaasappel + 1 koffie

Squats:
WU
20 x 20 kg (lege barbell)
30 x 40 kg
30 x 60 kg... lekkere pomp
20 x 80 kg... begin al flink te lekken aan alle kanten
12 x 90 kg... hey knul, kun je ff niet vlak voor me gaan staan
10 x 90 kg
8 x 100 kg... alweer een gastje dat recht voor m'n neus gaat staan curlen, ik moet mezelf gewoon in de spiegel 'spotten'
7 x 100 kg
5 x 105 kg... ga nou eens uit beeld
4 x 110 kg, drop down, 8 x 80 kg

Leg press:
12 x 120 kg
12 x 130 kg
10 x 130 kg
9 x 130 kg
6 x 140 kg, drop down 6 x 100 kg, 8 x 80 kg

Leg curl:
12 x 70 kg
12 x 70 kg
12 x 70 kg
10 x 70 kg, drop down 6 x 60 kg, 8 x 50 kg

Leg extension:
12 x 75 kg
12 x 75 kg moeite
6 x 75 kg, 4 x 70 kg
10 x 70 kg, drop down, ca 7 x 60 kg, 6 x 50 kg (weet niet exact meer)

Calves:
Superset van drop down sets Rotary Calf Machine (zittend) met staande Calf Raises in Smith Machine:
Rotary Calf 60 kg - 55 kg - 50 kg (ca. 30 reps totaal) superset met Smith Standing Calf 80 kg (excl. barbell) (ca. 20-25 reps)
Bovenstaande 4 sets, na de laatste set een drop down in de Smith naar 60 kg

Dumbell lunges (naar voren uitstappen);
2 x 12 x 14 kg per kant
Meer zit er niet in, viel bijna om

18 minuten non-stop abs "work-out"
27 minuten crosstrainer :loopband:

Dood

PWO: 1 scoop whey

Nu (2 uur later):
Rijst + kip + champignonroerbakmix, jummie
 
2017-05-22 18.39.37.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Lekkere training man, a lot of squatsssss
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Succes en al goede vains:)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekkere training man, a lot of squatsssss
Tnx, ik dacht, laat ik eens wat meer doen dan de gebruikelijke 4 setjes, eerste setjes waren welk echt opbouw en om pomp te krijgen. Laatste setjes maar een paar reps. Benen lopen achter, dus beenwerk heb ik wel nodig.

Succes en al goede vains:)
Dank! Heb ik van nature altijd wel redelijk en zodra ik de dumbbells oppak beginnen ze op te poppen.
 
Flinke squat setjes man, je hebt toch wel gevraagd of die gozer aan de kant wilde gaan he?
 
Ja. Gisteren was de Grandprix, ben ik niet bij geweest. Vandaag waren er zo'n 30 deelnemers aan de MAP-klasse en zo'n 30 bikini modellen. Ik was nog nooit eerder bij een wedstrijd geweest, dus heb geen referentiekader.
Whut er was niet eens een bodybuilding categorie?
Waar gaat het heen met de sport:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven