AndroidHealthClinic

Gestopt Where there's a will, there's a way!

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 526
  • Weergaven 39K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze pannenkoeken zijn nog wel redelijk clean en ik houd het bij 1 grote (2 scoops Whey Pancakes B&F).
 
Vanochtend gewogen. De weegschaal gaf 97,1 kg aan (vorige 97,5); ik merk dat het een beetje schommelt, maar gestaag gaat het omlaag. A.s. maandag vetmeting :).

Zo meteen Pull-training. Heb ECA-stack genomen (T5, Zion Labs) en 0,5L Monster Zero.
 
body en fitshop?:eek:
Alles wat ik van B&F nog heb liggen heb ik meer dan een jaar geleden gekocht, toen had ik nog geen idee:P. Tegenwoordig koop ik het meeste bij XXL.
Zo slecht zal die whey mix toch ook weer niet zijn.
 
Alles wat ik van B&F nog heb liggen heb ik meer dan een jaar geleden gekocht, toen had ik nog geen idee:P. Tegenwoordig koop ik het meeste bij XXL.
Zo slecht zal die whey mix toch ook weer niet zijn.

ik kon toendertijd paar jaar terug daar echt geen pannekoeken mee maken, maar die van jou zagen er wel goed uit:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik kon toendertijd paar jaar terug daar echt geen pannekoeken mee maken, maar die van jou zagen er wel goed uit:D
Tnx. Het was er overigens maar eentje, had een tweede foto gemaakt nadat ik 'm had dichtgevouwen. De structuur is bijna net zo goed als een normale pannenkoek, en de smaak ook prima. Echte pannenkoeken zijn wel lekkerder, maar een flinke carbs- en caloriebom, past niet in m'n cut. Ik zal ook eens kijken of ik met eieren en gewone whey een pannenkoek kan fabriceren.
 
Vandaag Pull-day:

Deadlift:
WU sets 20-60kg
(15 x 100 kg)
2 x 10 x 120 kg
8 x 130 kg
2 x 6 x 140 kg, laatste met moeite
4 x 150 kg, laatste echt net aan, niet ontevreden

BOR:
4 x 12 x 60 kg

T-bar Row (Plate Loaded, brede greep):
13 x 50 kg
2 x 9 x 55 kg
9 x 50 kg, drop 6 x 40 kg

Lat Pulldown (Neutral Grip):
3 x 10 x 77 kg
10 x 77 kg
beetje gecheat laatste reps van elke set

V-grip (small) Lat Pulldown:
11 x 77 kg
10 x 77 kg
12 x 68 kg
10 x 68 kg

Straight Arm Pull Down (brede greep):
2 x 12 x 68 kg
2 x 12 x 73 kg
(gewicht verdeeld door katrol)

Rear Delts Machine:
4 x 12 x 68 kg

Hercules Curl (op knieën zittend):
4 x 12 x 32 kg

Preacher Curl:
4 x 12 x 25 kg (excl. EZ-bar)
na laatste drop down 8 x 20 kg

Dumbbell Hammer Curl:
4 x 12 x 18 kg, drop down sets na laatste

Cardio: 42 minuten spinning = killing

Voor de eerste keer gecheat: softijsje (valt mee:p)
 
Gisteren even wat anders dan de standaard kipfilet/rijst/groente, maar wel clean:

200 gram Pulled Chicken (Smokey Paprika), Musclemeat
400 gram Mexicaanse roerbakgroente (maïs & rode paprika), AH
1 ui
420 gram Chilli Beans (El Tequito)
300 gram ijsbergsla
Mexicaanse kruiden (chili/paprika/cayenne of kruidenmix)
Eventueel XXL Light Sauce Chipotle
Eventueel knoflook en een pepertje

Totale voedingswaarde alles bij elkaar:
kcal: 855
vet: 6,7 gram
verz. vet: 0,5 gram
koolhydraten: 93 gram
suikers: 28,5 gram
eiwitten: 82,4 gram

Goed voor 3 van onderstaande porties (voedinsw. per portie dus door 3 delen):
2017-05-27 19.54.13.jpg

2 porties op + 100 gram cherry tomaatjes :eating:
 
Vandaag Leg-day; na die spinningles van gisteren even kijken wat er nog in zit. Besloten niet op max. gewicht te trainen, maar voor de verandering eens een pompdag te doen. Ik heb niks gelogd, maar onderstaande gedaan:

Alles 15-20 reps, 4 setjes, 30-40 rust en zweten als een otter:

Squats
Plate Loaded Leg Press
Standing Leg Curls
Seated Leg Extensions
Glute Extensions (kwam erachter dat hier een apparaat voor is in de gym!)
Sitting Calf Raises
Standing Calf Raises

Abs; ik voelde m'n abs nog van 3 dagen terug, nog nooit gehad. Moet vaker Ab Rolls doen, vanuit staande positie zonder knieën op de grond. Langzaam proberen steeds verder naar voren te komen (of helemaal uitrollen en in de uiterste positie de roller tegen de muur laten rusten), totdat ik 'm volledig uitgestrekt kan zonder knieën.

5 km hardlopen + 12 minuten crosstrainer
 
Vetpercentage laten meten. Zit op 10,5%, ook al zie je dat niet; abs komen nog niet echt door. Heb afgelopen 5 weken 1x gecheat, en niet eens enorm (2 borden pasta en een keer een softijsje). Verder dagelijks 2500-2600 kcal, elke dag. Misschien toch wat lager in de carbs gaan.
 
Vetpercentage laten meten. Zit op 10,5%, ook al zie je dat niet; abs komen nog niet echt door. Heb afgelopen 5 weken 1x gecheat, en niet eens enorm (2 borden pasta en een keer een softijsje). Verder dagelijks 2500-2600 kcal, elke dag. Misschien toch wat lager in de carbs gaan.
Komt wel goed! Doorzetten!!

Helemaal geen abs trouwens??
 
Komt wel goed! Doorzetten!!

Helemaal geen abs trouwens??
Tnx. Zie m'n pic op pagina 2, deze is redelijk recent; ik moet wel zeggen dat ik hier m'n spieren aanspan. Als ik neutral sta houd ik een bolle buik (m'n rug is altijd een beetje hol als ik neutraal sta) en voel me ook vaak best wel bloated, ook al zijn m'n huidplooien echt niet heel dik. In het verleden heb ik veel hardgelopen en op 5-6% gestaan; zelfs toen had ik geen extreme sixpack, terwijl bij sommige mensen deze al snel zichtbaar wordt.
 
Tnx. Zie m'n pic op pagina 2, deze is redelijk recent; ik moet wel zeggen dat ik hier m'n spieren aanspan. Als ik neutral sta houd ik een bolle buik (m'n rug is altijd een beetje hol als ik neutraal sta) en voel me ook vaak best wel bloated, ook al zijn m'n huidplooien echt niet heel dik. In het verleden heb ik veel hardgelopen en op 5-6% gestaan; zelfs toen had ik geen extreme sixpack, terwijl bij sommige mensen deze al snel zichtbaar wordt.
Je bent wel flink buff kerel!!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je bent wel flink buff kerel!!
Haha, hartelijk dank! Dat reuze mee hoor, in de gym voel ik me klein vergeleken met sommige gasten. M'n stats op de compounds zijn ook niet echt geweldig, maar ik doe altijd max. m'n best en heb nog genoeg progressie te boeken. Tof dat je m'n log volgt, je ben befaamd hier heb ik inmiddels wel vernomen. Als ik zie wat je met een weekje vakantie aan ben gekomen is dat ook zeker een nette prestatie:p.
 
Vandaag Pull-day:

Ik heb niet gelogd; was ook megadruk en retewarm in de gym, maar onderstaande oefeningen gedaan:

Reverse Incline Bench Press
Incline Bench Press
Flat Dumbbell Press
Cable Bayesian Flyes

Standing Arnold Press
Dumbbell Front Raise
Bayesian Lateral Raise (Cable)
Overhead Press

Triceps Dips (tussen 2 bankjes, verzwaard)
Triceps Kickbacks (Dumbbell)
Triceps Pushdowns (Rope)

Cardio 25 minuten crosstrainer

Ik zweet nog steeds, echt retewarm vandaag.
 
Goed bezig

Als ik jou log lees / bekijk dan word ik emotioneel drool:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goed bezig

Als ik jou log lees / bekijk dan word ik emotioneel drool:
Haha, bedankt. Weet niet zo goed in welk opzicht je emotioneel wordt... :P

Vandaag pull-day:

Pull-ups:
4 x 10 (bij falen overgaan op negatieve)

Small V-Grip Lat Pulldowns:
12 x 70 kg
12 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
Langzaam en geconcentreed, kort vasthouden beneden en proberen lats aan de spannen (ik voel het anders niet echter in m'n lats).

T-Bar Row V-Grip (gewicht excl. bar):
12 x 70 kg lekker
8 x 70 kg, man nu al te zwaar, 4 x 60 kg
12 x 60 kg net aan
12 x 60 kg pfff

One Arm Cable Row (staand, schuin trekken)
12 x 25 kg
12 x 27,5 kg
12 x 30 kg
12 x 35 kg, dus eerste setjes waren toch te licht

Straight Arm Rope Pulldown (knielend)
4 x 12 x 35 kg (volgens mij, niet gelogd)

Bent Over Lateral Raise:
4 x 12 x 7,5 kg, laatste setje halverwege naar 5 kg gedropt

Smith Machine Shrugs:
4 x niet geteld x 80 kg (excl. bar) front en rear

Spider Curl (EZ-bar):
12 x 28 kg
12 x 33 kg
12 x 33 kg
10 x 33 kg
12 x 28 kg

Reverse Curl EZ-bar:
3 x 12 x 33 kg

CT Fletcher biceps gauntlet! Gejat van Pillz , waarvoor dank:
20 x 2 kg, waarom wordt ik uitgelachen :P
20 x 4 kg
20 x 6 kg
20 x 8 kg, begin 'm langzaam te voelen
20 x 10 kg, zwaar
20 x 12, burn baby burn
20 x 10 kg halverwege 15 sec. gerust, I'm on fire!!! :fire::fire:
20 x 8 kg au au
20 x 6 kg :roflol:
20 x 4 kg, die ging wel
20 x 2 kg, te doen
(Hey dat waren er 220 i.p.v. 200, volgende keer op 4 kg beginnen en eindigen en 2 x 20 x 12 kg doen)

20 minuten crosstrainer, waarvan de eerste 5 minuten m'n armen als slappe elastieken om te handgrepen hingen, daarna kwam de armkracht weer een beetje terug :D

Maaltijd: rijst/kip/groentenmix, as usual:lick:
 
Sick verschil tussen je laatste pic en je eerste pic in OP
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sick verschil tussen je laatste pic en je eerste pic in OP
Thanks! Eerste pic had ik hoe noem je dat, 'droog' denk ik, genomen, dus gewoon ;voor de training 's ochtends zonder aan te spannen en nadat ik nog weet ik veel wat had gegeten. Bij m'n laatste pic was ik een aantal weken strikt aan het cutten (alle zuivel geschrapt, geen cheatmeals, geen toegevoegde suikers) en had ik net getraind (kracht + cardio) en moest nog eten, dus voelde me vrij leeg. Wel alles aanspannen uiteraard en volle aderen van het trainen, dan ziet het er al gauw beter uit. Van poseren heb ik verder geen verstand en vochtafdrijven etc. ook geen ervaring mee, dus zou nog beter moeten kunnen denk ik. M'n benen lopen overigens erg achter en hebben echt 0 spierdefinitie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven