AndroidHealthClinic

Gestopt Where there's a will, there's a way!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De contest is uiteindelijk ook een leerproces en je doet het inderdaad voor jezelf. Zo zie ik het zelf ook.

Tuurlijk wil je zoveel mogelijk progressie maken en het is dan leuk als het ook zichtbaar is op je foto's. Maar dat is niet alles. De weg erheen, het leerproces, doorzettingsvermogen zijn allemaal dingen die meetellen.

Je hebt T gewoon super gedaan en deze contest heb je op veel punten al gewonnen!

Succes met de laatste loodjes en de foto's maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
 
Ik snap je advies en waardeer het ook, maar 1 of 2 dagen gaat voor mij niets veranderen, ik vind echt niet opeens iemand en zou niemand weten. Ben ik de gym een beetje een einzelganger en ken niet echt iemand goed die dat last-minuten even zou kunnen doen.


Bedankt voor de adviezen. Ik zie alleen [Link niet meer beschikbaar], maar daar zitten geen suikers in. Lijkt me wel lekker. Ik heb net een gezouten broodje filet americain op en neem verder nog een pannenkoek met suikers en eventueel chocola.

Ik bedank eenieder hier voor zijn/haar adviezen en weet dat ik misschien iets meer had moeten laden. Aangezien ik nu 2 dagen amper heb gedronken lijkt het mij niet verstandig om nog een dag langer te wachten. Bovendien heb ik nu niet het gevoel dat ik er beter bij sta dan gisteren, misschien iets voller, maar minder gedefinieerd. Ik werd vanochtend met een opgeblazen gevoel wakker, alsof mijn lichaam zich verzet tegen die carbs. Ik had van tevoren gedacht dat ik erg dorst zou hebben en echt blij zou zijn als ik na de shoot lekker kan eten wat ik wil, maar dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Niet bijzonder veel dorst/trek en helemaal geen zin in suikers. Toch ga ik nu nog wel wat laden en ook zout nemen. Zo meteen in de gym een beetje oppompen en hopen dat ik er daarna beter bij sta.

Uiteindelijk doe ik het toch voor mijzelf, de foto's ook. Dat de foto's dan niet super en zelf genomen zijn, is jammer dan. Ik heb in ieder geval genoeg bereikt en geleerd deze contest.
61gr koolhydraten waarvan 58gr suikers per 100gr :p

Sorry btw van mijn reactie. Ik krijg het idee dat je teveel gepusht wordt om iets te doen wat je zelf (misschien) helemaal niet wilt of een zin in hebt.

Ik had trouwens hetzelfde, dacht dat ik op de harder bij zou staan, maar misscchient komt het ook door de vp:) ik dacht ookr; lekker ik ga cheaten! Heledag alleen 1 ectra snicker opgegeten en 3 borden rijst met biefstuk ipv 1 bord :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik denk dat het hele depleten en laden beetje overrated is als je niet onder de 5% staat.
 
De contest is uiteindelijk ook een leerproces en je doet het inderdaad voor jezelf. Zo zie ik het zelf ook.

Tuurlijk wil je zoveel mogelijk progressie maken en het is dan leuk als het ook zichtbaar is op je foto's. Maar dat is niet alles. De weg erheen, het leerproces, doorzettingsvermogen zijn allemaal dingen die meetellen.

Je hebt T gewoon super gedaan en deze contest heb je op veel punten al gewonnen!

Succes met de laatste loodjes en de foto's maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Heel erg bedankt voor de motivatie!! Precies wat je zegt.

61gr koolhydraten waarvan 58gr suikers per 100gr :p

Sorry btw van mijn reactie. Ik krijg het idee dat je teveel gepusht wordt om iets te doen wat je zelf (misschien) helemaal niet wilt of een zin in hebt.

Ik had trouwens hetzelfde, dacht dat ik op de harder bij zou staan, maar misscchient komt het ook door de vp:) ik dacht ookr; lekker ik ga cheaten! Heledag alleen 1 ectra snicker opgegeten en 3 borden rijst met biefstuk ipv 1 bord :p
Jouw reactie is juist motiverend! Ik bedoelde zout, geen suikers (die ah chocoladerozijnen). Al met al, net genoeg gegeten, zie onderstaande :P (ook zout, runderrookvlees o.a.).

Ik denk dat het hele depleten en laden beetje overrated is als je niet onder de 5% staat.
Dat denk ik ook, maar nu ervaar ik het in ieder geval zelf.

Al met al, ik kreeg net een eetaanval, echt niet goed :P:
- Pannenkoeken met jam, nutella;
- Stuk Baklava
- Half aardbeiden/slagroomgebakje
- Rijstwafels met pinkaas en en met kipfilet
- Veel plakjes runderrookvlees
- Kaiserbroodje met filet americain
- Witte chocolade (Tony Chocolonely's) (normaal eet ik enkel puur)

Niet normaal, ik lijk Skatermarvin wel. Ik schat zeker zo'n 1500 kcals vandaag. Nu moet ik echt even stoppen, ik denk dat ik anders doorsla. Dit weekend wilde ik eigenlijk gewoon even lekker cheaten, maar wel ervan blijven genieten en niet mijzelf misselijk eten.

Ik heb net een paar foto's geschoten, maar nog niet echt naar wens. Nu ga ik in de gym beetje fullbody oppompen en daarna nog eens foto's schieten. Daarna vind ik het wel mooi geweest en ga ik eindelijk weer wat drinken, want anders droog ik echt uit :D. De rest van de dag rustig aan doen met eten, zodat ik vanavond even lekker eten ga halen of uit eten ga en een drankje kan drinken. Als ik dit weekend een de touwtjes laat vieren, zal ik echt niet massaal vet aanzetten (hoop ik). Ik ben altijd bang dat het gelijk de verkeerde kant op gaat.
 
Al met al, ik kreeg net een eetaanval, echt niet goed :P:
- Pannenkoeken met jam, nutella;
- Stuk Baklava
- Half aardbeiden/slagroomgebakje
- Rijstwafels met pinkaas en en met kipfilet
- Veel plakjes runderrookvlees
- Kaiserbroodje met filet americain
- Witte chocolade (Tony Chocolonely's) (normaal eet ik enkel puur)

Niet normaal, ik lijk Skatermarvin wel. Ik schat zeker zo'n 1500 kcals vandaag. Nu moet ik echt even stoppen, ik denk dat ik anders doorsla. Dit weekend wilde ik eigenlijk gewoon even lekker cheaten, maar wel ervan blijven genieten en niet mijzelf misselijk eten.

Ik heb net een paar foto's geschoten, maar nog niet echt naar wens. Nu ga ik in de gym beetje fullbody oppompen en daarna nog eens foto's schieten. Daarna vind ik het wel mooi geweest en ga ik eindelijk weer wat drinken, want anders droog ik echt uit :D. De rest van de dag rustig aan doen met eten, zodat ik vanavond even lekker eten ga halen of uit eten ga en een drankje kan drinken. Als ik dit weekend een de touwtjes laat vieren, zal ik echt niet massaal vet aanzetten (hoop ik). Ik ben altijd bang dat het gelijk de verkeerde kant op gaat.
Ik reken het goed:marvin:

Succes nog even..ben benieuwd naar het eindresultaat! Je staat in ieder geval goed droog:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik reken het goed:marvin:

Succes nog even..ben benieuwd naar het eindresultaat! Je staat in ieder geval goed droog:thumbs:
Vond ik ook, maar ik heb het gevoel dat dat carbs laden averechts werkt. Vanochtend vond ik mezelf al minder droog ogen en nu helemaal. Ik heb net wel getraind om alles op te pompen, maar wilde al snel te veel doen (komt door die suikers en PWO). Nu heb ik echt een dip. Tijdens het trainen geen last van, alleen megamegadorst. Daarom ga ik zo die pics schieten, ik moet vandaag gewoon weer drinken. Helaas vond ik mijn foto's gedurende de cut na de training beter en ook na het depleten voordat ik carbs ging eten. Toch heb ik gisteren 'maar' 400 gram carbs op, dus dat is toch vrij voorzichtig. Wellicht doe ik iets anders fout of ben ik er nog niet goed achter hoe mijn lichaam erop reageert, dat is dit in ieder geval een goed leerproces. Ik kijk nog even of ik foto's instuur, want ik moet wel tevreden zijn natuurlijk met het resultaat.
 
Vond ik ook, maar ik heb het gevoel dat dat carbs laden averechts werkt. Vanochtend vond ik mezelf al minder droog ogen en nu helemaal. Ik heb net wel getraind om alles op te pompen, maar wilde al snel te veel doen (komt door die suikers en PWO). Nu heb ik echt een dip. Tijdens het trainen geen last van, alleen megamegadorst. Daarom ga ik zo die pics schieten, ik moet vandaag gewoon weer drinken. Helaas vond ik mijn foto's gedurende de cut na de training beter en ook na het depleten voordat ik carbs ging eten. Toch heb ik gisteren 'maar' 400 gram carbs op, dus dat is toch vrij voorzichtig. Wellicht doe ik iets anders fout of ben ik er nog niet goed achter hoe mijn lichaam erop reageert, dat is dit in ieder geval een goed leerproces. Ik kijk nog even of ik foto's instuur, want ik moet wel tevreden zijn natuurlijk met het resultaat.
Ach..zie het als een leer proces. Depleten laden blijft een lastig ding. Ik piekte zelf ook zeker niet op het juiste moment helaas..

Je bent in ieder geval een stuk droger nu en dat is al een overwinning ansich..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom zou je geen foto's insturen? Dat ze misschien net wat minder zijn nu dan tijdens je cut maakt op zich niet uit. Het gaat om jouw contest! Jouw leerproces en wie weet komen er ook weer tips uit naar voren. Je weet maar nooit.

Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt. :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ach..zie het als een leer proces. Depleten laden blijft een lastig ding. Ik piekte zelf ook zeker niet op het juiste moment helaas..

Je bent in ieder geval een stuk droger nu en dat is al een overwinning ansich..
Ja, ik denk ook dat ik er teveel van verwachtte. Achteraf gezien had ik mijzelf niet met carbs en suikers vol moeten duwen, voel me echt gaar nu. Ik had beter gewoon na de foto's lekker kunnen gaan eten/cheaten.
Waarom zou je geen foto's insturen? Dat ze misschien net wat minder zijn nu dan tijdens je cut maakt op zich niet uit. Het gaat om jouw contest! Jouw leerproces en wie weet komen er ook weer tips uit naar voren. Je weet maar nooit.

Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt. :)
Ja, ik ga zeker ook wel foto's insturen, vind het al supergoed dat jij ook foto's hebt ingestuurd! De foto's zijn uiteindelijk wel prima, maar het depleten en laden heeft echt geen verschil gemaakt. Ik ben ook niet heel ontevreden, enkel het proces van de afgelopen paar dagen was niet nodig geweest.

Ik heb besloten toch geen maaltijd af te halen, maar houd het simpel. Voel me wazig en moe en door die suikers/carbs helemaal geen zin in een cheatmeal. Ik heb een blik soep opgewarmd, met wat extra vlees (low fat rundergehakt) erdoor heen (bruine bonensoep, vind ik lekker en lang geleden dat ik iets anders op heb dan de standaard kip/vis en rijst). Ook goed om mijn vocht weer aan te vullen. Wel een glaasje wijn erbij, daar geniet ik dan wel weer van. Morgenochtend weer lekker aan de havermout, eindelijk, en flink trainen. Overdag een beetje clean eten en dan 's avonds wel lekker Indiaas of een goeie steenoven pizza denk ik :).
IMG_20170728_195829.jpg
 
Ik snap het wel. Maar het is en blijft een leerproces. Je weet nu wat die laatste dagen hebben gedaan en dat je het een volgende keer anders kan doen.
dat is ook heel belangrijk.

Bruine bonen soep is zoooooo lekker! drool: Ben er zelf ook gek op. Ook gewoon simpel bruine bonen met uitgebakken spekjes gebakken ui, rauwe ui en picalilly... hng.... smullen! Hoop dat je ervan genoten hebt!
Gek genoeg kijk ik elke dag weer uit naar mijn 1250 kcal havermout ontbijtje... iedereen verklaart me voor gek. Maar ik vind het gewoon zalig. :o

Lekker indiaas eten is zalig! Een goede tandoori.. hnggg... naantje erbij (als je dat kan hebben natuurlijk... ) en je hebt zoveel lekkere gerechten bij de indiase tenten. Maar je moet wel een goede treffen.. :)
Geniet er lekker van morgen. Denk dat het je goed zal bevallen.
 
Ik snap het wel. Maar het is en blijft een leerproces. Je weet nu wat die laatste dagen hebben gedaan en dat je het een volgende keer anders kan doen.
dat is ook heel belangrijk.

Bruine bonen soep is zoooooo lekker! drool: Ben er zelf ook gek op. Ook gewoon simpel bruine bonen met uitgebakken spekjes gebakken ui, rauwe ui en picalilly... hng.... smullen! Hoop dat je ervan genoten hebt!
Gek genoeg kijk ik elke dag weer uit naar mijn 1250 kcal havermout ontbijtje... iedereen verklaart me voor gek. Maar ik vind het gewoon zalig. :o

Lekker indiaas eten is zalig! Een goede tandoori.. hnggg... naantje erbij (als je dat kan hebben natuurlijk... ) en je hebt zoveel lekkere gerechten bij de indiase tenten. Maar je moet wel een goede treffen.. :)
Geniet er lekker van morgen. Denk dat het je goed zal bevallen.
Bedankt! Ik vind jouw reacties echt supermotiverend. Ik had er gebakken uitje doorheen gedaan (en gehakt), en zag je reactie en had toevallig nog een pot piccalilly staan, dus dat was een goed idee van je! Morgen ga ik zeker afhalen. Stiekem ziet ik vandaag alsnog op bijna 4000 kcals, maar dat kan voor een keertje geen kwaad, zeker niet omdat ik heb getraind. Naan is zeker lekker, Peshwari naan is mijn favoriet.
 
Bedankt! Ik vind jouw reacties echt supermotiverend. Ik had er gebakken uitje doorheen gedaan (en gehakt), en zag je reactie en had toevallig nog een pot piccalilly staan, dus dat was een goed idee van je! Morgen ga ik zeker afhalen. Stiekem ziet ik vandaag alsnog op bijna 4000 kcals, maar dat kan voor een keertje geen kwaad, zeker niet omdat ik heb getraind. Naan is zeker lekker, Peshwari naan is mijn favoriet.
:D Ik kreeg er zelf trek van. Misschien morgen maar weer eens bruine bonen eten op die manier. Mijn man lust het toch niet dus des te meer voor mij :D
Vandaag heb je mijn minimum target gehaald :clap: Nice! :roflol:
Naan is zalig... ik ben nog steeds redelijk gefrustreerd door die stomme gluten intolerantie... maar als ik het er wel een keer voor over heb.. Peshwari naan here I come! :D
 
Alleseerst iedereen bedankt voor het volgen van mijn log en de vele motiverende woorden. Al met al ben ik niet ontevreden over het resultaat, maar toch wil ik komende maand nog 1%-1,5% vet eraf krijgen.

:D Ik kreeg er zelf trek van. Misschien morgen maar weer eens bruine bonen eten op die manier. Mijn man lust het toch niet dus des te meer voor mij :D
Vandaag heb je mijn minimum target gehaald :clap: Nice! :roflol:
Naan is zalig... ik ben nog steeds redelijk gefrustreerd door die stomme gluten intolerantie... maar als ik het er wel een keer voor over heb.. Peshwari naan here I come! :D
Mooi! Ik heb ooit iets leren kennen wat men 'Zeeuwse rijsttafel' noemde:
- Rijst
- Bonen (kapucijners, bruine bonen, kidneybonen etc.)
- Gebakken uitjes
- Tafelzuur: piccalilly, zilvervliesuitjes, augurken etc.
- Speklap (jaren geleden dat ik dat opheb, past niet binnen mijn gezonde levensstijl)
- Stroop (klinkt raar, maar bonen en spek met stroop is echt een goede combi)

Misschien niet meest gezond en flinke kcal bom, dus niet voor iedereen geschikt.

Glutenintolerantie sucks, ik leef met je mee. Ik heb weleens een tijdje glutenvrij (en zelfs keto) gegeten, dat is een flinke aanpassing die je (in jouw geval) noodgedwongen moet doen, ik leef met je mee. :(

Al met al: vanochtend 90,7 kg, ondanks dat ik gisteravond heel beschaafd heb gegeten.

Nu braaf mijn havermout en zo lekker benen trainen. De rest van de dag een beetje clean en niet al te veel eten, ik merk na gisteren dat mijn lichaam niet zo veel meer gewend is. Ik heb wel goed geslapen.

Vanavond hoop ik dan goeie trek te hebben en ga ik denk ik Indiaas halen, nog even kijken wat voor curry; met rijst en naan! Indiaas is trouwens nog best een goeie gainmaaltijd, curry met kip, lekkere kruiden. :cool:

Jammer van die paar vrije dagen dat het geen goed weer is. Ik denk ik morgen of overmorgen naar de sauna ga, lijkt me een goeie; vandaag eerst maar eens mijn vochtniveau weer op pijl brengen. Laatst in de sauna viel het me op hoeveel mensen er wel niet echt flink overgewicht hebben. Ik kwam nog wel een anabolenfreak tegen, megagrote gast met wedstrijdervaring. Vergeleken daarmee was ik een skinny ecto. Oke, ik spring nu van de hak op te tak, lang genoeg gekletst, tijd om te trainen...
 
Die zeeuwe rijsttafel klinkt een beetje als een captains dinner... alleen zit bij die laatste geen rijst :D
Pannenkoeken met spek en stroop is ook lekker dus waarom dit niet he! ;)

Waarom is een speklap zo slecht? Het valt op zich best mee. Je hebt ook verzadigde vetten nodig en als hij lekker krokant gebakken is (of op de BBQ) valt het nog best wel mee met het hele erge vette. :)

Tja... ik zou ook liever niet gluten intolerant zijn. Het meest lastige is de combi met lacatose intolerantie en pinda allergie.... Dat maakt veel eten ook nog eens enorm veel duurder... Dat is het grootste nadeel vind ik zelf. Je kan nog best veel eten als je weet wat je kan eten. Maar de prijzen rijzen de pan uit. Omdat iedereen het maar gaat doen met het idee dat gluten oh zo slecht zijn. Maar dat is helemaal niet zo... enkel als je intolerant bent. Maar ik zou maar wat graag willen ruilen met die mensen die alleen maar gluten ontwijken voor het idee dat het beter zou zijn. Ik zou een moord doen voor een heerlijk warm gebakken broodje met een zachtgekookt eitje. :o

Maar het is goed te horen dat je niet ontevreden bent. En die 1-1,5% krijg je er echt nog wel af.
Geniet van je havernout... mijn ontbijtje zat er om 6:30 alweer in :o Train ze en geniet van de curry! Ben benieuwd welke het wordt! :D pics vanavond??
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jammer van die paar vrije dagen dat het geen goed weer is. Ik denk ik morgen of overmorgen naar de sauna ga, lijkt me een goeie; vandaag eerst maar eens mijn vochtniveau weer op pijl brengen. Laatst in de sauna viel het me op hoeveel mensen er wel niet echt flink overgewicht hebben.
Wat was het nou? :p
Ik zou wel zorgen dat je vochtnivo weer een beetje op peil is vor je naar de sauna gaat. Vind dat toch een beetje eng klinken als iemand zich 2-3 dagen helemaal uitdroogt voor de foto's ....

Zeeuwse rijsttafel moest ik ook meteen aan denken :)
 
  • Like
Waarderingen: Aal1
Benieuwd naar je pics!
Je hebt veel geleerd, allemaal ervaring voor volgend jaar ;)
 
Die zeeuwe rijsttafel klinkt een beetje als een captains dinner... alleen zit bij die laatste geen rijst :D
Pannenkoeken met spek en stroop is ook lekker dus waarom dit niet he! ;)

Waarom is een speklap zo slecht? Het valt op zich best mee. Je hebt ook verzadigde vetten nodig en als hij lekker krokant gebakken is (of op de BBQ) valt het nog best wel mee met het hele erge vette. :)

Tja... ik zou ook liever niet gluten intolerant zijn. Het meest lastige is de combi met lacatose intolerantie en pinda allergie.... Dat maakt veel eten ook nog eens enorm veel duurder... Dat is het grootste nadeel vind ik zelf. Je kan nog best veel eten als je weet wat je kan eten. Maar de prijzen rijzen de pan uit. Omdat iedereen het maar gaat doen met het idee dat gluten oh zo slecht zijn. Maar dat is helemaal niet zo... enkel als je intolerant bent. Maar ik zou maar wat graag willen ruilen met die mensen die alleen maar gluten ontwijken voor het idee dat het beter zou zijn. Ik zou een moord doen voor een heerlijk warm gebakken broodje met een zachtgekookt eitje. :o

Maar het is goed te horen dat je niet ontevreden bent. En die 1-1,5% krijg je er echt nog wel af.
Geniet van je havernout... mijn ontbijtje zat er om 6:30 alweer in :o Train ze en geniet van de curry! Ben benieuwd welke het wordt! :D pics vanavond??
Oef, al die intoleranties! Ik ga zo bestellen, nog even kijken wat het wordt!

Wat was het nou? :p
Ik zou wel zorgen dat je vochtnivo weer een beetje op peil is vor je naar de sauna gaat. Vind dat toch een beetje eng klinken als iemand zich 2-3 dagen helemaal uitdroogt voor de foto's ....

Zeeuwse rijsttafel moest ik ook meteen aan denken :)
Komt goed, ik heb weer voldoende gehydrateerd en in de sauna blijf ik ook drinken.

Benieuwd naar je pics!
Je hebt veel geleerd, allemaal ervaring voor volgend jaar ;)
Thanks! Ja, volgend jaar doe ik hopelijk mee voor de prijzen :).

Vanochtend benen getraind, viel zwaar en gewichten waren niet alles; wel weer tot de max gegaan.

Vandaag tot nu toe maar 1100 kcals op; zo meteen eten bestellen :drool: Indiaas, wordt genieten.

Net alvast gemealprept voor komende week:
IMG_20170729_171439.jpg
 
Meals zien er super uit! :eating:
zo te zien zou ik mee kunnen eten.... ik zie geen gluten/lactose! :D dus kan ik wat komen halen? :roflol:

Bon appetit met de indiase keuze!!drool:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meals zien er super uit! :eating:
zo te zien zou ik mee kunnen eten.... ik zie geen gluten/lactose! :D dus kan ik wat komen halen? :roflol:

Bon appetit met de indiase keuze!!drool:
Broccoli, rijst, vis.

Ik heb besteld Tandoori Chicken voorgerecht en hoofdgerecht Butter Chicken (pikante versie), nog nooit op. Met rijst en Peshwari naan. Zo afhalen, het is druk, ik heb nu echt megatrek!
 
Nu eindelijk aanvallen, dit beschouw ik als mijn eerste cheatmeal na de contest, mjammjam, heb mezelf vandaag weer uitgehongerd om hier naartoe te leven:
IMG_20170729_201154.jpg
IMG_20170729_201750.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven