marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.452
- Lengte
- 1m68
De contest is uiteindelijk ook een leerproces en je doet het inderdaad voor jezelf. Zo zie ik het zelf ook.
Tuurlijk wil je zoveel mogelijk progressie maken en het is dan leuk als het ook zichtbaar is op je foto's. Maar dat is niet alles. De weg erheen, het leerproces, doorzettingsvermogen zijn allemaal dingen die meetellen.
Je hebt T gewoon super gedaan en deze contest heb je op veel punten al gewonnen!
Succes met de laatste loodjes en de foto's maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Tuurlijk wil je zoveel mogelijk progressie maken en het is dan leuk als het ook zichtbaar is op je foto's. Maar dat is niet alles. De weg erheen, het leerproces, doorzettingsvermogen zijn allemaal dingen die meetellen.
Je hebt T gewoon super gedaan en deze contest heb je op veel punten al gewonnen!
Succes met de laatste loodjes en de foto's maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

ik dacht ookr; lekker ik ga cheaten! Heledag alleen 1 ectra snicker opgegeten en 3 borden rijst met biefstuk ipv 1 bord
(ook zout, runderrookvlees o.a.).
. De rest van de dag rustig aan doen met eten, zodat ik vanavond even lekker eten ga halen of uit eten ga en een drankje kan drinken. Als ik dit weekend een de touwtjes laat vieren, zal ik echt niet massaal vet aanzetten (hoop ik). Ik ben altijd bang dat het gelijk de verkeerde kant op gaat.
Ben er zelf ook gek op. Ook gewoon simpel bruine bonen met uitgebakken spekjes gebakken ui, rauwe ui en picalilly... hng.... smullen! Hoop dat je ervan genoten hebt!
Nice!