Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Goed bezig dames en heren van BF. Mochten er nog plannen zijn voor nieuwe smaken, zouden jullie die dan bekend willen maken. Kunnen we ons alvast verheugen op toekomstige smaken ;p
Haha, ja we houden jullie hier altijd op de hoogte. Zou je abonneren op dit topic, dan ben je altijd de eerste! Zo hot is Whey Perfection dus!:eek:
HUH wanneer is deze binnen gekomen dan?!?!
Ik wil proeven :D
Afgelopen dagen:)
Als de bulk begint ga ik ook weer aan de whey perfection, heerlijke smaak! Vraag me alleen af of het na de training nog nut heeft, aangezien mijn PWO bulk shake de volgende ingrediënten bevat: 30gr WMS, 10gr peptopro, 5gr crea mono en 5gr glutamine. Is een toevoeging van een schep whey perfection overkill?
Nee hoor, in principe niet. Als je na deze shake een goede maaltijd neemt, zit je helemaal goed! :)

Ralf

De oude pot Cookies en Cream was op dus toch maar 4,5kilo Chocolate Cookies genomen op de gok en zeker geen spijt. C&C is altijd m'n favoriet geweest, dus ik was erg benieuwd naar Chocolate cookies.

Normale chocolade shakes ben ik vrij snel zat, maar deze is erg goed gelukt, perfecte mix :zuip:

Hebben jullie ook samples van bosvruchten?

Hebben jullie ook samples van bosvruchten?

Als we ze op het moment niet hebben dan verwacht ik ze wel weer. Een exacte datum heb ik nog niet maar zodra ik meer weet meld ik mij direct!:)

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 16:58 ----------

De oude pot Cookies en Cream was op dus toch maar 4,5kilo Chocolate Cookies genomen op de gok en zeker geen spijt. C&C is altijd m'n favoriet geweest, dus ik was erg benieuwd naar Chocolate cookies.

Normale chocolade shakes ben ik vrij snel zat, maar deze is erg goed gelukt, perfecte mix :zuip:

Mooie complimenten!! Met Whey Perfection zit je altijd goed:)

Hiervoor een emmer cookies cream leeg gesnoept.
Twee dagen geleden begonnen met de choco cookies emmer.

De choco cookies smaak is even wennen als je het vergelijkt met de cookies cream omdat de smaak een stuk minder sterk is.
Nu een paar dagen later vind ik het een super smaak!

In de volgende batch mag de choco cookies iets sterker van smaak zijn :)

Hiervoor een emmer cookies cream leeg gesnoept.
Twee dagen geleden begonnen met de choco cookies emmer.

De choco cookies smaak is even wennen als je het vergelijkt met de cookies cream omdat de smaak een stuk minder sterk is.
Nu een paar dagen later vind ik het een super smaak!

In de volgende batch mag de choco cookies iets sterker van smaak zijn :)

Hoe is hij ten opzichte van Choco caramel? Of heb je die nog niet geproefd?

Choco caramel geniet mijn voorkeur

Het zou super zijn moest er eens een pack komen van elke smaak 1!
Of misschien een pack die je zelf mag samenstellen met 10 smaken.

Hoe is hij ten opzichte van Choco caramel? Of heb je die nog niet geproefd?

Choco Caramel is ook één van me favorieten.
De Choco cookies komt wel erg in de buurt.
De smaak van choco cookies vind ik wat zwak als je het vergelijkt met Choco Caramel.

Wanneer komen deze samples/sachets?
Ik heb toevallig afgelopen week aanvraag gedaan om nieuwe samples en nieuwe smaken te leveren. Deze kunnen dan mooi bij bestellingen en in de samplepack! :)
Het zou super zijn moest er eens een pack komen van elke smaak 1!
Of misschien een pack die je zelf mag samenstellen met 10 smaken.
Helaas gaat dit het helaas niet worden. :rolleyes: Dat van de 10 losse smaken is een goed idee, maar bijna praktisch onhaalbaar. Ik zal wel eens kijken of we iets met 30 smaken kunnen creëeren :)

Ralf

Komt de chocolate cookies ook in 2.2 verpakking?

Verwacht van wel klein beginnen en groot eindigen

zijn er samples van chocolate caramel te verkrijgen?

Is er toevallig ergens een lijst te vinden met de verschillende samenstellingen eiwit/koolhydraten/vetten van alle verschillende smaken?

Vandaag chocolate sensation voor het eerst proberen, ben benieuwd!

Ligt het aan mij of werkt de site niet goed mee? Ik kan bij het bestellen de volledige smaaknaam niet zien waardoor ik nu chocolate cookie heb besteld ipv chocolate bounty :)

Ligt het aan mij of werkt de site niet goed mee? Ik kan bij het bestellen de volledige smaaknaam niet zien waardoor ik nu chocolate cookie heb besteld ipv chocolate bounty :)

Ow, ik zou ze meteen ff bellen voordat het de deur uit is!
Kunnen ze zo omwisselen lijkt mij

Terug
Naar boven