XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Tot nu toe Berry Blast (baaaaas) en Cookies en Cream gehad, beide zijn sowieso aanraders! Ik krijg morgen Chocolate Coconut Bounty binnen en een sample pack, ben benieuwd!

Okay, ik ben al lang een lurker hier maar moest nu toch iets posten.

Heb laatst een pot whey perfection Stracciatella besteld. Ik dronk hiervoor al een tijdje de cappuccino en die was al erg goed. Maar deze slaat echt alles.

Het lijkt gewoon alsof je echt gesmolten stracciatella ijs aan het drinken bent.
Dit ook het eerste eiwitsupplement wat ik heb genomen dat je werkelijk voor de gek kan houden, die werkelijk smaakt alsof het bereid is met een hoop echte suiker en vet, zelfs als je het mixt met magere melk.
Ik zit nu in de cut en dat is echt een geschenk. Normaal neem ik weleens een shake als toetje om toch een zoetje te hebben maar ze hebben - hoe lekker ze ook zijn - altijd iets neps, je weet en merkt gewoon dat er niet in zit (qua macros) wat de smaak je wil vertellen. Dit zorgt dat het nooit echt satisfying is zoals iets dat wel vet en suiker bevat.
Goed dit is helemaal anders met deze shake, voor het eerst lijkt het gewoon alsof ik werkelijk stracciatella ijs naar binnen aan het slurpen ben.

Top!
Bedankt voor je copmlimenten, deze smaak verkoopt echt ontzettend goed! :thumbs:
Tot nu toe Berry Blast (baaaaas) en Cookies en Cream gehad, beide zijn sowieso aanraders! Ik krijg morgen Chocolate Coconut Bounty binnen en een sample pack, ben benieuwd!
Bedankt voor je order! Deel je hier je ervaringen met ons?

Groetjes Ralf

Die choco coco bounty gaat je niet tegenvallen vriend.
Is nog lekkerder dan chocolade omdat je met chocolade toch een licht eiwit na-smaakje proeft (logisch) en met deze proef je als na-smaak die cocos mmmmmmmmm :D

Die choco coco bounty gaat je niet tegenvallen vriend.
Is nog lekkerder dan chocolade omdat je met chocolade toch een licht eiwit na-smaakje proeft (logisch) en met deze proef je als na-smaak die cocos mmmmmmmmm :D

Dank je!:)

Profiteer van onze Superactie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Creamy Coconut is echt nice! Laatste slokje een beetje zout

O mijn god..
Juist een shake gedronken van mijn nieuwe pot Nutella..
Dit is echt niet normaal mensen.. Ik heb mijn nieuwe fav smaak gevonden na coconut bounty.. Wat is dit spul toch lekker omg... Ik zou bijna zeggen lekkerder dan de echte nutella ! dit maakt het voor ons allemaal toch zo aangenaam om op ons eiwitinname toe te komen.. Erg bedankt Bodyenfitshop, echt topwerk!

Met speciale dank aan @Matijaz ! Idd Nutella is heeeeerlijk !

O mijn god..
Juist een shake gedronken van mijn nieuwe pot Nutella..
Dit is echt niet normaal mensen.. Ik heb mijn nieuwe fav smaak gevonden na coconut bounty.. Wat is dit spul toch lekker omg... Ik zou bijna zeggen lekkerder dan de echte nutella ! dit maakt het voor ons allemaal toch zo aangenaam om op ons eiwitinname toe te komen.. Erg bedankt Bodyenfitshop, echt topwerk!

Met speciale dank aan @Matijaz ! Idd Nutella is heeeeerlijk !

Dat is een heel mooi compliment! Dank je!!:)

Ik heb mijn vriendin aan de berry blast geholpen en zelf heb ik ook de lemon lime.Heb ook het sachet pakketje en aan de hand daarvan geproefd zijn lekker.Syntha-6 heb ik nu voor het slapen miss toch is casein proberen daarvoor.

Ik heb mijn vriendin aan de berry blast geholpen en zelf heb ik ook de lemon lime.Heb ook het sachet pakketje en aan de hand daarvan geproefd zijn lekker.Syntha-6 heb ik nu voor het slapen miss toch is casein proberen daarvoor.

Casseine is veel beter dan syntha6 voor het slapen. Zou het idd veranderen. Komt jr alleen maar ten goede.

Twee heerlijk frisse zomersmaken:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:06 ----------

Casseine is veel beter dan syntha6 voor het slapen. Zou het idd veranderen. Komt jr alleen maar ten goede.

Absoluut. :)

Heb deze week de lemon ice binnen gehad, weer een topper deze zeker met dit weer ! lekker zomerse smaak

enige nieuws over perfection met stevia?

Ik ga zo weer een Whey Perfection pot bestellen, maar is het mogelijk dat jullie ipv een shakebeker nog een extra sachet erbij doen? En waar zou ik dan aan kunnen geven?
Ik kan namelijk bijna m'n eigen winkel beginnen in die shakebekers van jullie haha!

Ik ga zo weer een Whey Perfection pot bestellen, maar is het mogelijk dat jullie ipv een shakebeker nog een extra sachet erbij doen? En waar zou ik dan aan kunnen geven?
Ik kan namelijk bijna m'n eigen winkel beginnen in die shakebekers van jullie haha!

Kan prima, plaats even een opmerking dat je wat extra samples wil ipv een shaker. Zeg maar even dat het een afspraak met mij is;)

- Eldert

De Whey Perfection Superactie loopt aankomende week gelukkig nog door!
Profiteer ervan!:)

Profiteer nu:
-5lb (81 shakes) Whey Perfection
-Variety Pack Whey Perfection (15 heerlijke smaken)

****Samen voor 39,90!****

Terug
Naar boven