MuscleMeat

Whey producten opwarmen.

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Zit wat in het archief te spitten en kwam dit tegen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/whey-eiwit-warmte-129158

Iemand die mij onderzoeken kan laten zien (of boardsponsers) waarbij aangetoont wordt dat whey wel degelijk opgewarmt kan / mag worden?

Aangezien er talloze topics rond gaan over whey cake etc. (Ik maak ze zelf ook, maar als de whey geen werking behoud, is het dus zinloos en geldverspilling.)

Groetjes joopie

Zit wat in het archief te spitten en kwam dit tegen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/whey-eiwit-warmte-129158

Iemand die mij onderzoeken kan laten zien (of boardsponsers) waarbij aangetoont wordt dat whey wel degelijk opgewarmt kan / mag worden?

Aangezien er talloze topics rond gaan over whey cake etc. (Ik maak ze zelf ook, maar als de whey geen werking behoud, is het dus zinloos en geldverspilling.)

Groetjes joopie

dus whey kun je niet verwarmen, maar melk, eieren, vlees en vis wel ? Die logica snap ik niet.

Eiwit kan je best opwaren.
Opwarming (95gr) zorgt wel voor een denaturatie van de eiwitten. Voor eiwit opname is dit geen probleem omdat de eiwitten worden afgebroken naar aminozuren voor ze worden gebruikt.
Als je de eiwit structuren intact wil laten moet je het natuurlijk niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
dus whey kun je niet verwarmen, maar melk, eieren, vlees en vis wel ? Die logica snap ik niet.

Die logica snap ik ook niet, vandaar dit topic ivm recepten topics enzo.

Eiwit kan je best opwaren.
Opwarming (95gr) zorgt wel voor een denaturatie van de eiwitten. Voor eiwit opname is dit geen probleem omdat de eiwitten worden afgebroken naar aminozuren voor ze worden gebruikt.
Als je de eiwit structuren intact wil laten moet je het natuurlijk niet doen.

Oke klinkt best duidelijk, heb je misschien iets van een bron hiervan ofzo? of iig een site waarbij ik wat meer informatie krijg over het afbreken van de eiwitsynthese / denaturatie enzo?

thanks so far mannen

Die logica snap ik ook niet, vandaar dit topic ivm recepten topics enzo.

Oke klinkt best duidelijk, heb je misschien iets van een bron hiervan ofzo? of iig een site waarbij ik wat meer informatie krijg over het afbreken van de eiwitsynthese / denaturatie enzo?

thanks so far mannen

www.pubmed.com
zoek maar op westernblot (techniek om eiwitten te dedeteren), protein denaturation of protein synthesis.

Terug
Naar boven