- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van wat ik heb vernomen, is het niet 'clean' om in de kont gedoet te worden en mag je een vrouw ook niet nken als ze lid van het Rode Kruis is, omdat dat ziektes zou kunnen veroorzaken of iets in die richting.ik heb wel eens gehoord dat die moslima's in de kont gedoet worden omdat ze dan maagd blijvenzodat ze maagd blijven tot aan het huwelijk.
![]()

Kijk die gedachtengangen op dat forum gaan me ook weer net iets te ver, maar als je nou eens goed erover nadenkt. Rascisme is een groot woord. In de hele wereld wordt rascisme beschouwd als dat een ras andere rassen haat. In Nederland wordt rascisme alleen beschouwd (lijkt wel) als het haten van donkere mensen. Als je zegt k*tallochtoon dan word je zo'n beetje door je harses geschoten, maar je kunt niet rustig snachts door de Bijlmer lopen of je wordt in elkaar geslagen, bestolen, of dood gemaakt als je blank bent, en dan is het ineens geen rascisme volgens de media? Nee dat hoor je te weten. Het is een gevaarlijke buurt. Ik bedoel het is een vrij land. Ik mag lopen waar ik wil toch?
Net als in de buitelandse media als het over rascisme gaat is het altijd de KKK, maar je hebt ook van die pipo's in Amerika van die Hebreeuwse n*gers die denken dat Jezus zwart was en dat al zijn nakomelingen zwart moeten zijn en alle blanken moeten verdelgen, maar daar hoor je nooit wat over?
Ik bedoel alle donkere mensen vroeger hebben een zwaar leven gehad, maar get over it. Iedereen discrimineert. Net of ik hier nog een dozijn n*gers achter me huis in een rietveld heb lopen ofzo?:S
Rascisme is een groot woord? Is dat de kern van je boodschap?
Je berichtje gaat helemaal nergens over probeer het nog een keertje in de rebound.
hij bedoeld dat het alleen racisme is als het blank tegen zwart is. maar andersom wordt er nooit over racisme gesproken terwijl je wereldwijd ook zwarte racisten hebt en complete black power organisaties. en natuurlijk ook extreem anti westerse moslims..Rascisme is een groot woord? Is dat de kern van je boodschap?
Je berichtje gaat helemaal nergens over probeer het nog een keertje in de rebound.
hij bedoeld dat het alleen racisme is als het blank tegen zwart is. maar andersom wordt er nooit over racisme gesproken terwijl je wereldwijd ook zwarte racisten hebt en complete black power organisaties.
probeer het nu nog eens in de rebound.

Normaal zou ik mijn ervaringen met Mocro wijven delen, maar helaas ik doe mee aan de ramadan, ben dus 1 maand moslim en 11 maanden een ongelovige hond, excuse mij frenche.![]()
11 maanden lang stelen en van alles doen wat allah heeft verboden maar dan wel meedoen aan de rammadan en het heilige boontje uithangen.maar vertel over die wijven, zijn het alleen de moslimas die zich als sletjes kleden of ook de lelijkerds in hoofddoeken?viezerikken zijn jullie zeg11 maanden lang stelen en van alles doen wat allah heeft verboden maar dan wel meedoen aan de rammadan en het heilige boontje uithangen.maar vertel over die wijven, zijn het alleen de moslimas die zich als sletjes kleden of ook de lelijkerds in hoofddoeken?
Al die Obama aanhangers discrimineren ook. Ze wilden een zwarte president, dus je stelt je eigen ras boven de andere rassen, terwijl als je geen rascist zou zijn dan zou het je niet boeien of er een blanke, een zwarte, een aziaat of een latino president zou worden. Stelletje rascisten....
Dat ik achter obama sta heeft er niets mee te maken dat hij zwart is, gwn omdat het een goeie president is.Juist de hoofdoekjes! Dat zijn de smergste wijven( wat coïtus betreft) die ik ken.
Ze doen allemaal moelijk, Maar in bed ( in de meeste gevallen in de wc) zijn het beesten,
**** man, ben nu kk geil geworden, ik ga me effe snel aftrekken.
hoe zit het met die lichaamsbeharing bij de marokkaanse chicks?Dat ik achter obama sta heeft er niets mee te maken dat hij zwart is, gwn omdat het een goeie president is.
niet echt halal he rukken tijdens het vastenhoe zit het met die lichaamsbeharing bij de marokkaanse chicks?
niet echt halal he rukken tijdens het vastenhoe zit het met die lichaamsbeharing bij de marokkaanse chicks?
valt reuze mee!
Het zijn juist de Turken die behaard zijn.
Maare waarom vraag je zoveel?