philippe58
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het je schouders voldoende belast, zou dat geen probleem mogen zijn. Vind het zelf een stuk lastiger als je je arm net niet helemaal strekt (hefboomeffect) en dan hou ik makkelijker spanning op mijn schouder.Lateral DB raise:
Weet wel niet of mijn vorm heel goed is. Mijn armen zijn bijna 90 graden geplooid, weet niet of dat mag...
Chickies, altijd een geldig excuus op dbbWhyAlwaysMe zei:+2, maar dat toestel staat toevallig net tussen het buikspier-kamertje en de cardio-zaal, waardoor ik enkel van daaruit zicht heb op alle chickies
Comprende?

Had wel last van mijn grip bij de laatste reps, is het een idee om straps aan te schaffen? 

had het nog nooit gedaan met 26kg db's, en dan direct 10 reps, feels good man 

):

nog nooit zo'n verzuring gevoeld in mijn onderarmen, gek!

Eindelijk tram 3! Feels good! Niet slecht na een schoudertraining moet ik zeggen.Erop concentreren dat je je bekken niet kantelt.Seated leg press:
8x140 --> ik haat deze machine echt, krijg er rugpijn van. iemand een alternatief?
Kreeg wel van overal boze blikken omdat ik de stang van de benchpress gebruikte, waardoor niemand kon benchen 

. Mijn voeding is de laatste dagen echt niet op peil, maar dat komt wel weer goed.

.