pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt!
Bedankt! Ik ben helaas wel gestopt met Rippetoe. Heb last van mijn knie en 3x squatten per week was niet zo bevorderlijk daarvoor, dus volg nu een 4-daagse split

Bedankt!
Bedankt! Ik ben helaas wel gestopt met Rippetoe. Heb last van mijn knie en 3x squatten per week was niet zo bevorderlijk daarvoor, dus volg nu een 4-daagse split![]()
Ik heb vocht in mijn knie, en moet zeggen dat die 4-daagse split me echt wel bevalt. Het is wat minder eentonig zeg maar...Waar heb je precies last van met je knie ik heb zelf met zware legpress ook last van heb welis gehoord dat kneesleeves ofzo daarmee helpen misschien ook wat voor jou?
Verder je kan toch heavy-low-medium squaten dag 1-2-3 dan snapje?
)
Kan wellicht nog enkele kilo's extra, maar had al schouders getraind natuurlijk.
Thanks, wil vooral mijn MP wat hoger, maar denk dat ik nog niet klaar ben voor de 42kg.Alvast succes met je 1RM-poging
Goeie training geweest, sterke upright rows![]()

Klopt volledig wat je zegt, bedankt!Netjes die deadlift je zou alleen mss kunnen proberen bij het weer omlaag gaan iets minder bolle rug te krijgen.
Die barbell row dat moet toch gewoon veel lager of niet zo lijkt beetje op yates row of zit ik nou fout?>
Klopt volledig wat je zegt, bedankt!
Het is idd een Yates row, maar ga volgende week maar eens Pendlay row proberen.
Dat kan goed zijn, geen idee eigenlijk.Verder zag t er erg goed uit hoor maar ik denk dat terug leggen ook moeilijker is omdat je langer bent ik ben klein dus ik hoef niet zo ver na beneden dan zal je mss ook sneller gaan bollen?
Verder zag t er erg goed uit hoor maar ik denk dat terug leggen ook moeilijker is omdat je langer bent ik ben klein dus ik hoef niet zo ver na beneden dan zal je mss ook sneller gaan bollen?
Ik ben ook redelijk groot en heb hier ook problemen mee.