AndroidHealthClinic

Why Always Me? (Foto's)

Al netjes vooruit gegaan hoor

Ga je volgen,
succes met Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!

Bedankt! Ik ben helaas wel gestopt met Rippetoe. Heb last van mijn knie en 3x squatten per week was niet zo bevorderlijk daarvoor, dus volg nu een 4-daagse split :)

Waar heb je precies last van met je knie ik heb zelf met zware legpress ook last van heb welis gehoord dat kneesleeves ofzo daarmee helpen misschien ook wat voor jou?

Verder je kan toch heavy-low-medium squaten dag 1-2-3 dan snapje?

Waar heb je precies last van met je knie ik heb zelf met zware legpress ook last van heb welis gehoord dat kneesleeves ofzo daarmee helpen misschien ook wat voor jou?

Verder je kan toch heavy-low-medium squaten dag 1-2-3 dan snapje?
Ik heb vocht in mijn knie, en moet zeggen dat die 4-daagse split me echt wel bevalt. Het is wat minder eentonig zeg maar...

Vandaag schouders en kuiten gedaan (+ een beetje borst :cool:)

Military Press
8x37kg
8x37kg
8x37kg
8x37kg --> PR :cool:

Upright Row
8x37kg
8x37kg
8x37kg
7x37kg --> fail bij 8e rep

Lateral DB raises
12x8kg
12x8kg
10x8kg
10x8kg

Rear DB lateral raises
12x5kg
12x5kg
12x6kg
12x5kg --> Het is de eerste keer dat ik mijn schouders echt voelde na de training. Ik merkte dat ze gewerkt hadden.

Flat DB press
8x24kg
8x24kg --> PR :cool: Kan wellicht nog enkele kilo's extra, maar had al schouders getraind natuurlijk.

Incline DB press
10x20kg
6x18kg --> bijna geen rust na eerste setje, mss 15sec.

Pec Deck
10X35kg
8x45kg --> eerste keer dat ik deze oefening deed, kreeg nogal pijn in mijn schouder hiervan, k*toefening dus.

Seated calf press
20x65kg (=max op de machine)
20x65kg
20x65kg
25x65kg --> PR :cool:

Morgen dagje rust, zaterdag Rug + biceps. Ik ga eens proberen om een 1RM deadlift te doen met 120kg ofzo :-)

Alvast succes met je 1RM-poging ;)
Goeie training geweest, sterke upright rows ;)

Zo, training zit erop, en alles is vlot verlopen. Heb een filmpje gemaakt om mijn deadlift en bb row te laten checken door jullie. Ik ga hem zometeen uploaden op youtube.

Deadlift:
8x55kg
5x105kg
5x105kg
5x105kg
5x105kg --> PR :cool:
1x125kg --> PR :cool::cool:
1x135kg --> PR :cool::cool::cool:

Barbell row:
12x55kg
12x55kg
12x55kg --> PR :cool:
10x55Kg

Lat pulldown:
12x60kg
12x60kg
12x60kg --> PR :cool:

Pull-ups:
8xbw-15kg
7xbw-15kg
7xbw-15kg

Shrugs:
12x24kg
12x26kg
12x26kg
12x26kg --> PR :cool:

Barbell curl:
12x32kg --> PR :cool:
10x32kg
10x32kg --> laatste reps waren niet superclean

Preacher curl:
10x7kg
10x7kg
10x7kg --> ik heb, zoals Kai Greene het zo mooi zegt, echt geSQUEEEEEEZEd op het einde van de beweging, voelde goed!

Incline db curl:
10x6kg
12x6kg --> wat een zware oefening zeg!

Netjes die deadlift je zou alleen mss kunnen proberen bij het weer omlaag gaan iets minder bolle rug te krijgen.
Die barbell row dat moet toch gewoon veel lager of niet zo lijkt beetje op yates row of zit ik nou fout?>

Netjes die deadlift je zou alleen mss kunnen proberen bij het weer omlaag gaan iets minder bolle rug te krijgen.
Die barbell row dat moet toch gewoon veel lager of niet zo lijkt beetje op yates row of zit ik nou fout?>
Klopt volledig wat je zegt, bedankt!
Het is idd een Yates row, maar ga volgende week maar eens Pendlay row proberen.

Klopt volledig wat je zegt, bedankt!
Het is idd een Yates row, maar ga volgende week maar eens Pendlay row proberen.

Verder zag t er erg goed uit hoor maar ik denk dat terug leggen ook moeilijker is omdat je langer bent ik ben klein dus ik hoef niet zo ver na beneden dan zal je mss ook sneller gaan bollen?

Wat is dat andere filmpje van je dan? een vrouw die achterstevoren op de loopband loopt :o?

Ja, dat wijf heeft zo een halfuur op die loopband gestaan, werd er helemaal gek van.

Vorm ziet er gewoon goed uit toch. Pendlay rows zijn inderdaad met rug horizontaal aan grond en tussentijd stang op grond ;)

Morgen 3 examens, maar toch proberen om te gaan trainen. Ik zal wel moe zijn, want veel slaap zal er niet inzitten vanavond, en qua eten zal het morgenmiddag ook niet best zijn vrees ik...

Maar mijn achterliggend borstje moet toch getraind worden! Toch iets om naar uit te kijken, die tijdelijke pomp :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven