XXL Nutrition

Wie gebruikt er stiekem?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ben benieuwd wie er eerlijk is over zijn aas gebruik tegenover/vriendin/vrienden/fam?

Om zelf af te trappen mijn vriendin is overal van op de hoogte. Vind het dus ook geen probleem. Vrienden weten er ook van maar familie is niet op de hoogte. Die snappen dat toch niet en zien het als drugs. Ze vermoeden het wel natuurlijk. Mijn oom traint al 15 jaar en ik ben echt een heel stuk groter dus hij zegt altijd dat ik aan de aas zit. Hij heeft geen voedingsschema dus daar wimpel ik hem altijd mee af. De opa van mijn vriendin kwam laatst naar mijn schoonouders toe en vertelde dat hij (opa) mij van aas gebruik verdenkt.Nee natuurlijk niet opa aas is troep waar je onvruchtbaar van word. Dat zal ik nooit doen;) . Bij mijn schoonouders heb ik weleens laten doorschemeren dat ik weleens wat heb gehad. Die mensen staan daar ook open voor. de rest snapt het niet en ga ze daar ook niet mee lastig vallen!!

Hoe zit dat bij jullie?

ik ben nette jongen, zou niet eens weten waar ik die shizzle moet krijgen ;)

Ik gebruik het niet en hoop het ook niet gaan te gebruiken, maar daar durf ik geen bindende uitspraak over te doen.
Zelfs ik krijg wel eens verwijt dat ik gebruik, maar dat vind ik wel een compliment.

Hmz niet stiekem men vrouwtje weet het..voor de rest is het niet belangrijk iemand info erover te geven:cool:

Paar vrienden weten het en vriendin weet het.
Andere hebben er geen belang bij om het te weten, ze snappen mijn sport en doel niet. Daarom ga ik het ze ook niet proberen uit te leggen.

Ik geloof wel dat me moeder het vermoed, want laatst zei ze nog dat ik wel een beetje om mezelf moest passen....
Zolang andere familie leden er niet om vragen, ga ik het ze ook niet vertellen.

Is al een topic over geweest, maar dat even ter zijde...bepaalde mensen weten het, maar ga het niet rondhangen aan iedereen als ik iets gebruik.

Ik heb al jaren gezegd dat ik uiteindelijk ooit wel zou gebruiken, omdat het voor mij een ramp zou zijn om na een aantal jaar amper vooruit te komen als natural zijnde. Ik ben altijd slim genoeg geweest om te onderbouwen waarom ik aan BB doe, waarom ik zo "raar" eet en waarom veel AAS vooroordelen niet kloppen.
Sommige mensen zijn zo koppig dat ze niet openstaan voor de werkelijkheid, maar de mensen in mijn omgeving gelukkig wel.

aan mij wordt ook vaak gevraagd of ik aas gebruik, dan schiet ik in de lach joh! leuk compliment en goed voor de motivatie!!

verder hoeft niet iedereen het te weten als ik het zou gaan gebruiken natuurlijk...;)

Ik doe het stiekem, mn vrouw weet echt van niks.

mensen gaan er toch altijd al vanuit dat ik gebruik, dus ik hoef niets stiekem te doen. Hell, zelfs mn opa is op de hoogte van mn drugsverleden. :)

Mijn vriendin weet het, maar weet niet wanneer. Dat is namelijk de ultieme test voor buitenstaanders om hun vooroordelen over aas te testen.

Mijn vriendin weet het, maar weet niet wanneer. Dat is namelijk de ultieme test voor buitenstaanders om hun vooroordelen over aas te testen.

Wat zijn dan hun vooroordelen? Dat je zou gebruiken? Lijkt me geen vooroordeel meer dan he!

Bij mij weten de mensen die het wat aan gaat ......de rest blijft er maar naar raden wat overigens best wel lastig is als je in drie maanden tijd 16 kilo aankomt ..lol....

Agressief zijn, geil zijn, opvliegerig zijn....

Ik ben er altijd eerlijk over geweest naar de mensen die er toe doen, maar ik kom hier helemaal op terug. Het lijkt wel of ze iedere handeling die niet in hun straatje past gaan terug redeneren naar het AAS gebruik. Vanaf nu ben ik clean voor familie en kennisen, scheelt gewoon gezeik.

Terug
Naar boven