AndroidHealthClinic

Wie gebruikt er stiekem?

Ik ben er altijd eerlijk over geweest naar de mensen die er toe doen, maar ik kom hier helemaal op terug. Het lijkt wel of ze iedere handeling die niet in hun straatje past gaan terug redeneren naar het AAS gebruik. Vanaf nu ben ik clean voor familie en kennisen, scheelt gewoon gezeik.

Ik herken dit wel, maar niet met AAS want dat doe ik (nog;)) niet...
Had het zelf met weed (een paar jaar geleden), ok toegegeven, sommige dingen wel, maar de meeste dingen hadden niks met gebruik te maken:p;)

OT: moest ik het gebruiken zou ik er zeker niet over leigen, kan toch alles onderbouwen...al willen de meeste mensen dat ook niet geloven (de onderbouwingen) maar dan laat ik ze gewoon in hun waan;):D:D

Veel mensen in mijn omgeving weten het. Maar mijn vriendin niet.

Hoop altijd nog op een leuk Tshirtje waarop staat welke gear je gebruikt:D
Hoeven ze nix te vragen,dan zien ze het gelijk

Als je het stiekem moet gebruiken moet je je eens afvragen of je het wel moet gebruiken.

Bovendien vind ik het zeer fijn als de mensen om je heen het weten voor het geval er een keer iets gebeurt. Vooral je ouders/partner, stel je voor dat je naar het ziekenhuis moet en de artsen weten niet dat je AS gebruikt kan het nog wel eens flink verkeerd aflopen...

Agressief zijn, geil zijn, opvliegerig zijn....

...Langdurig naar je spiegelbeeld kijken terwijl je (laten we wel zijn) behoorlijk gaye poses aanneemt, het spiegelmoment nog een minuut of vijf rekken om de ergste puisten op je rug weg te knallen, iedere nacht een asociale 5 liter zweet in haar bed achter laten en af en toe zomaar vanuit het niets beginnen te hinniken terwijl je denkt aan de laatste grap van een van je DBB-vriendjes, die je sowieso dwangmatig vaak schijnt te moeten consulteren over het een of ander....

:cool:

Mijn vriendin weet het, maar weet niet wanneer. Dat is namelijk de ultieme test voor buitenstaanders om hun vooroordelen over aas te testen.

Idd , bij mij ook , maar na drie weken heeft ze het zeker door:D
Voor de rest kom ik er open voor uit als ze het mij vragen , maar ga het zelf niet aan iedereen geen vertellen...

...Langdurig naar je spiegelbeeld kijken terwijl je (laten we wel zijn) behoorlijk gaye poses aanneemt, het spiegelmoment nog een minuut of vijf rekken om de ergste puisten op je rug weg te knallen, iedere nacht een asociale 5 liter zweet in haar bed achter laten en af en toe zomaar vanuit het niets beginnen te hinniken terwijl je denkt aan de laatste grap van een van je DBB-vriendjes, die je sowieso dwangmatig vaak schijnt te moeten consulteren over het een of ander....

:cool:

haha..how recognizable..:D

Als iemand vraag of ik AS gebruik antwoord ik:

het moet wel gezond blijven.

Daar mogen ze dan zelf hun conclusies uit trekken :eyebrow:

mn vriendin weet t wel. mn sportmaatjes ook wel.
verder vertel ik het bijna nooit aan buitenstaanders van de sport omdat ze er toch niks van begrijpen.
en ik er geen zin in heb om iedere keer maar weer mensen van iets moet overtuigen die het toch niet met mij eens zijn.

Wat niet weet wat niet deert zeggen ze wel eens toch?;)

lol wilde ik ook net zeggen:)...

dat is ook het meest logische..mn meisje weet het en een paar vrienden..there is no need to share it..it will only backfire upon you...:cool:

het is iets wat nog heel lang..zoniet altijd taboe zal blijven onder de "normale" (:cool: ) mensen..zeker als je een commerciele functie bekleed of ambities in het leven hebt naast BB...acceptatie of respect zul je niet krijgen..so no need to share it..

daarom zijn boards zoals dit a "big thing" :thumbup:

woon bij mijn ma die weet het wel,en me vriendin ook!
me trainigsmaat vond het nodig om het op voorhand al rond te gaan bazuinen dat vond ik wel wat minder maar jah....heb het zelf aan me ma verteld en die vond niet een heel erg probleem!

waarvoor zou je het uberhaupt geheim houden als je het gebruikt:rolleyes:

Omdat iedereen zijn eigen redenen heeft. Mag dat?

waarvoor zou je het uberhaupt geheim houden als je het gebruikt:rolleyes:

Omdat mensen het niet begrijpen en om discussie uit de weg te gaan.

Er wordt al veel te veel geluld door mensen die totaal geen kennis van zaken hebben.

Verder denken veel mensen dat je van de snoepjes vanzelf ronnie wordt en dat training/voeding/rust ineens geen rol meer spelen. Respect voor gebruikers is bij de leken dan ook ver te zoeken. Ik vertel het dus alleen tegen:
- niet bevooroordeelde mensen
- andere gebruikers
- mensen die kennis van zaken hebben.

Om het tegen mensen te vertellen die niet tot een van deze categorien behoren is zinloos.

mijn dichtste vrienden weten het,familie niet...
lachen dit:laatst ging er iemand als een speer in onze gym,hij werd keihard en zette behoorlijk wat massa aan in een kleine maand(gast komt er al maanden en bleef dezelfde),toen ik zei van daamn je gaat behoorlijk goed laatste paar weken,zei die ja heb nu een goede weightgainer met veel cals maar moet wel buikspieren trainen nu want anders word ik vet,hij was wel ff de naam kwijt van de weightgainer :rolleyes: maar is er superblij mee want wil geen as gebruiken
onder het motto how low can you go:rolleyes:

mijn dichtste vrienden weten het,familie niet...
lachen dit:laatst ging er iemand als een speer in onze gym,hij werd keihard en zette behoorlijk wat massa aan in een kleine maand(gast komt er al maanden en bleef dezelfde),toen ik zei van daamn je gaat behoorlijk goed laatste paar weken,zei die ja heb nu een goede weightgainer met veel cals maar moet wel buikspieren trainen nu want anders word ik vet,hij was wel ff de naam kwijt van de weightgainer :rolleyes: maar is er superblij mee want wil geen as gebruiken
onder het motto how low can you go:rolleyes:

maar moet wel buikspieren trainen nu want anders word ik vet

:roflol:

Terug
Naar boven