AndroidHealthClinic

Wie gebruikt er stiekem?

1 van de redenen om het bepaalde mensen niet te vertellen is om discussies uit de weg te gaan.

Er zijn mensen die al raar naar je staan te kijken als je een whey-shakie staat klaar te maken en vervolgens zeggen ze dat je het zonder potjes en poeiertjes moet doen want dat is een stuk mooier.:rolleyes:

Laat staan als je verteld dat je aan de AS zit want dan is alle moeite die je jaren hebt gedaan ineens in hen ogen dan voor niets geweest want alles komt dan zogenaamd uit een potje.
Nou dan krijg je gelijk spontaan roidrage wat in hun ogen ook weer door al die AS komt wat uiteindelijk er toe leid dat alles wat je ook maar anders doet als de normale mooiboy zou komen door de AS.

Nou daar heb ik helemaal geen zin aan.
Dus conclusie;

Lekker je smoel houden :D

Omdat mensen het niet begrijpen en om discussie uit de weg te gaan.

Er wordt al veel te veel geluld door mensen die totaal geen kennis van zaken hebben.

Verder denken veel mensen dat je van de snoepjes vanzelf ronnie wordt en dat training/voeding/rust ineens geen rol meer spelen. Respect voor gebruikers is bij de leken dan ook ver te zoeken. Ik vertel het dus alleen tegen:
- niet bevooroordeelde mensen
- andere gebruikers
- mensen die kennis van zaken hebben.

Om het tegen mensen te vertellen die niet tot een van deze categorien behoren is zinloos.

Ja oke ik had het verkeerd begrepen

Ik ben zo paranoia dat ik zelfs hier nooit zal toegeven dat ik gebruik

IN YO FACE BITCHES :cool:

Mijn pa en ma weten het.
Aangezien ik nog thuis woon is dit wel handig anders krijg ik weer de vraag of het wel goed met me gaat:scratch: .
Ze zullen ook niet zo raar reageren als ik weer ff lekker bot of agressief uit de bocht kom :fire: .
Zo weet m,n moeder ook dat ze nog meer eten klaar moet maken:meal:.
Voor de rest zijn er maar weinig mensen die het weten omdat het ze niets aangaat.
Maar met jullie wil ik het graag delen :klink:

begrijp niet echt waarom je zou moeten gebruiken :scratch:

heb +100kg vetvrije massa opgebouwd natural :)

ieder z'n goeste zeker

Mijn vriendin is volledig op de hoogte van mijn kuurtjes, ze steunt mij hier volledig in, ze heeft mij zelfs ontmaagt met de eerste prik in mijn billetjes.
Voor de rest weten het een paar vrienden en collega's weten het niet officieel maar hebben natuurlijk wel een heleboel vraag tekens.
Het kan mij allemaal niet schelen, een stempel krijg je toch wel van mensen als je altijd zonnebank bruin bent en XXL formaat T-shirt heb.

op mijn werk zeker niet, dan wordt (zoals eerder gezegd) elke rotdag naar de AAS geschoven.

de vrouw wel.....valt ook wel en beetje op als je niet 1 maar 6 keer per dag wil nken en je rug vol met puisten.

beste maat ook, die doet gezellig mee.

de rest kan lekker in de stront zakken

Ben benieuwd wie er eerlijk is over zijn aas gebruik tegenover/vriendin/vrienden/fam?

Om zelf af te trappen mijn vriendin is overal van op de hoogte. Vind het dus ook geen probleem. Vrienden weten er ook van maar familie is niet op de hoogte. Die snappen dat toch niet en zien het als drugs. Ze vermoeden het wel natuurlijk. Mijn oom traint al 15 jaar en ik ben echt een heel stuk groter dus hij zegt altijd dat ik aan de aas zit. Hij heeft geen voedingsschema dus daar wimpel ik hem altijd mee af. De opa van mijn vriendin kwam laatst naar mijn schoonouders toe en vertelde dat hij (opa) mij van aas gebruik verdenkt.Nee natuurlijk niet opa aas is troep waar je onvruchtbaar van word. Dat zal ik nooit doen;) . Bij mijn schoonouders heb ik weleens laten doorschemeren dat ik weleens wat heb gehad. Die mensen staan daar ook open voor. de rest snapt het niet en ga ze daar ook niet mee lastig vallen!!

Hoe zit dat bij jullie?

Je kan het wel ontkennen, maar iemand met een beetje verstand van zaken ziet het zo.....

Stiekum gebruiken is voor watjes!!!!

ey pipo van wie is die indrukwekkende rug op je avatar

Veel mensen in mijn omgeving hebben het eerlijk tegen me gezegd, omdat ze weten dat ik open-minded ben.

Ik heb zelf nog nooit iets gebruikt, maar ik zou het ook alleen tegen de mensen zeggen die verstand van zaken hebben of mijn beweegredenen zouden begrijpen.

Ten opzichte van mensen met verstand van zaken is het natuurlijk geen probleem.
Het probleem is vaak de domme gedachten erbij van onwetende mensen

Hoe meer we leren, des te minder we weten.
Doe gewoon lekker je ding joh.
Als iemand echt geintresseerd is in je, je sport en wat er bij komt kijken, zal ik het hem/haar ook vertellen.
Zoniet ****-off.

Hoe meer we leren, des te minder we weten.
Doe gewoon lekker je ding joh.
Als iemand echt geintresseerd is in je, je sport en wat er bij komt kijken, zal ik het hem/haar ook vertellen.
Zoniet ****-off.

Idd, vaak willen mensen je gewoon onderuit halen omdat meneer of mevrouws meneer er niet zoals jou uitziet.
Je weet zelf dondersgoed dat vrijwel iedereen jaloers is op je lichaam, dus laat ze lekker lullen :cool:

Ik kwam er niet aan onderuit.. ik groeide ineens onmenselijk snel, dus ja, je kunt je lui wel voor de gek houden met je blije shakes.. maar èh.. :D

Terug
Naar boven