AndroidHealthClinic

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

Yo Cools,

Sinds 2 weken heb ik last van iets wat me extreem irriteert en kan de oorzaak niet vinden. Het begon zonder aanleiding.
Als ik gedouched heb, van een koude naar warme ruimte ga(en dus beetje transpireer), en als ik zenuwachtig word, begint met hele lichaam te jeuke.
Voornamelijk rug en borst en vaak ook boven op me hoofd. Het is niet echt jeuk maar het lijken wel allemaal kleine speldeprikjes. Ik heb gekeken op internet en er zijn mensen die dit opeens krijgen en dat blijft dan de rest van hun leven. Ik word er echt helemaal gek van. Aan me dieet is niets veranderd.
Klinkt bekend, jeuk om gek van te worden..komt ook door droge huid,bij mij werkt dit goed:
Niet heet douchen, zo koud mogelijk
Geen zeep etc
Bij afdrogen deppen ipv hard schuren met handdoek
Baby olie na douchen op plekken die jeuken
Anti histamine pilletjes van action (hooikoorts)

Dan is het redelijk snel weer weg
Succes!

• Like
Waarderingen: Apv
Eerst je test verlagen. Nu heb je ongeveer een hoeveelheid gelijk aan 375mg test. Dus zeker 125mg test minder zetten.

Indien het niet beter fosfatidylserine verlagen of zelfs even stoppen om eens te testen.

Dus 1000iu pregnyl per week staat gelijk aan 125 mg test?

Om dus op 250 test per week uit te komen ipv van 375 kan ik dus beter 125 test zetten langs mn hcg?

• Topic Starter Topic Starter
Dus 1000iu pregnyl per week staat gelijk aan 125 mg test?

Om dus op 250 test per week uit te komen ipv van 375 kan ik dus beter 125 test zetten langs mn hcg?

500iu staat gelijk aan ongeveer 125mg test. Als je het 2x/week zet ook omdat je rekening moet houden met een werking van 3 tot 5 dagen.

Klopt.

Ja 5 weken gekuurd maar door blessure gestopt. het was test en bold. ik cruise nu op 1ml test om niet teveel te verliezen.

beetje kut neergezet maar is op phone. antwoorden staan in de quote

hoi cools

ik heb zoals je vroeg inderdaad schilders/roos. Kan ik dit ook verhelpen terwijl ik cruise?

hoi cools

ik heb zoals je vroeg inderdaad schilders/roos. Kan ik dit ook verhelpen terwijl ik cruise?

Dat kan zeker. Hoeveel test gebruik je tijdens cruise?

Phosphatidylserine zou ik alvast mee stoppen om te kijken wat dit geeft.

nu 3 weke niks genome en phospyl gestopt sinds je dat zei

wil nu weer op 250 gaan.

Klinkt bekend, jeuk om gek van te worden..komt ook door droge huid,bij mij werkt dit goed:
Niet heet douchen, zo koud mogelijk
Geen zeep etc
Bij afdrogen deppen ipv hard schuren met handdoek
Baby olie na douchen op plekken die jeuken
Anti histamine pilletjes van action (hooikoorts)

Dan is het redelijk snel weer weg
Succes!
Baby olie zou ik juist niet doen. Dit is namelijk geparfumeerd. Ik met ichthyosis heb hier heel veel last van.
Ik zou lekker insmeren met uienzalf. Parfum vrij en ontsteking remmend en lekker dik!

Baby olie zou ik juist niet doen. Dit is namelijk geparfumeerd. Ik met ichthyosis heb hier heel veel last van.
Ik zou lekker insmeren met uienzalf. Parfum vrij en ontsteking remmend en lekker dik!
Bij de apotheker kan je olie kopen als zeepvervanger. Ik heb het ook gebruikt toen ik met een jeukprobleem zat door droge huid. Het is speciaal ontworpen voor dat probleem. Mijn dokter raadde mij aan om dat altijd te gebruiken omdat het veel beter voor de huid zou zijn dan zeep of douchegel.

Het is vooral testosteron dat een negatief effect heeft op het immuunsysteem en je klachten kunnen verklaren. Nu kunnen bepaalde middelen zoals phosphatidylserine dit wel verergeren in principe. Maar dat weten we alleen zeker door te testen en dan te kijken wat het geeft en indien nodig aanpakken.

@Cools ik heb nu al de 2e keer dat ik de bulk ben begonnen en dat ik gewoon geen eetlust heb zowel On als Off, heb zittend en laag actief werk waarbij ik nauwelijks beweeg.

Ik ga hier meer mensen helpen dan jij cools watch me

@Cools Weet jij misschien waar ze red maca op voorraad hebben? Kan hem al sinds je het hebt aangeraden nergens op voorraad vinden.. :(

Terug
Naar boven