MuscleMeat

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

Superfoods is een hype dat nergens op slaagt. Boerenkool bv. of elk soort zaad zou eronder vallen door hoge concentratie van vitamine, mineralen en bepaalde andere stoffen.

Spirulina en chlorella is een andere zaak. Dit kan als supplement gebruikt worden voor bepaalde doeleinden.
Veel groenten en fruit vallen onder de slogan superfoods idd, maar dat betekend niet dat het een hype is dat nerges op slaat, that said, spirulina, chorella, wheat grass en barely grass zijn beneficieel voor iedereen aangezien je met die alle nodige nutrienten binnenkrijgt en je lichaam meer alkaline maakt.

Welke doeleinden bedoel je?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt enteric cauted ones nodig ondat sommige vernietigd wormen in een van de darmen, heeft nix met de maag te maken, je zou een combo van enteric cauted ones en normale moeten nemen.

De benefits maken ze een must voor iedereen, links naar mensen die darmklachten krijgen?

Bedoeling van enteric coated is om het maagzuur te overleven. De bacteriën horen in de darm en deze worden daar ook vrijgelaten omdat de capsules oplossen in hogere ph als het goed is.

Reden waarom probiotica niet voor iedereen even goed is komt doordat mensen een verschillende verhouding tussen bepaalde bacteriën hebben. En afhankelijk van die verhouding, aantal en soort bacteriën die je neemt kan er vanalles misgaan in je darmen.

Er zijn wat klachten op internet te vinden, maar dan moet je eerst door de hele hoop positieve artikels graven. Zelf heb ik dat van verschillende mensen al gehoord.

Veel groenten en fruit vallen onder de slogan superfoods idd, maar dat betekend niet dat het een hype is dat nerges op slaat, that said, spirulina, chorella, wheat grass en barely grass zijn beneficieel voor iedereen aangezien je met die alle nodige nutrienten binnenkrijgt en je lichaam meer alkaline maakt.

Welke doeleinden bedoel je?

Spirulina heeft bv. mogelijk een positief effect op hooikoorts.
http://www.ergogenics.org/spirulina-hooikoorts.html

Onderaan het artikel staan nog wat linken naar mogelijke positieve effecten. Zelfde voor chlorella ivm immuunsysteem bv.
http://www.ergogenics.org/chlorella-wapent-immuunsysteem.html

Wheat grass en barely grass kan ik niet echt extreem positieve effecten vinden, maar wil niet zeggen dat het niet gezond is. Of het een toegevoegde waarde heeft is een vraag bij een al uitgebreide en gezonde voeding.

Bedoeling van enteric coated is om het maagzuur te overleven. De bacteriën horen in de darm en deze worden daar ook vrijgelaten omdat de capsules oplossen in hogere ph als het goed is.

Reden waarom probiotica niet voor iedereen even goed is komt doordat mensen een verschillende verhouding tussen bepaalde bacteriën hebben. En afhankelijk van die verhouding, aantal en soort bacteriën die je neemt kan er vanalles misgaan in je darmen.

Er zijn wat klachten op internet te vinden, maar dan moet je eerst door de hele hoop positieve artikels graven. Zelf heb ik dat van verschillende mensen al gehoord.
Verschillende darmen, geen idee hoeveel er zijn haha hebben een compleet verschillende ph, enteric cauted probiotics geraken in het laaste darmkanaal wanneer ze normaal vernietigd worden in de dikke darm denk ik.

Indien mensen klachten habben moeten ze verschillende formules proberen, een tekort aan probiotica is a massive issue in the western world, en enorm veel aandoeningen zijn connected met de gut.

Daarom blijf ik erbij dat probiotics een must zijn om te proberen, besides praat je niet voor initiele negatieve effecten die na een paar weken verdwijnen

Spirulina heeft bv. mogelijk een positief effect op hooikoorts.
http://www.ergogenics.org/spirulina-hooikoorts.html

Onderaan het artikel staan nog wat linken naar mogelijke positieve effecten. Zelfde voor chlorella ivm immuunsysteem bv.
http://www.ergogenics.org/chlorella-wapent-immuunsysteem.html

Wheat grass en barely grass kan ik niet echt extreem positieve effecten vinden, maar wil niet zeggen dat het niet gezond is. Of het een toegevoegde waarde heeft is een vraag bij een al uitgebreide en gezonde voeding.
De reden om ze te nemen zijn alle nutrienten die ze bevatten, beetje zoals een multi maar dan met al de 42 essentiele mineralen die de meeste niet bevatten.

Voor het immuumsysteem zijn probiotics the shit, zelf geraakte ik van een chronishe infectie af door green powders en probiotics, en ik nam veel sups

Verschillende darmen, geen idee hoeveel er zijn haha hebben een compleet verschillende ph, enteric cauted probiotics geraken in het laaste darmkanaal wanneer ze normaal vernietigd worden in de dikke darm denk ik.

Indien mensen klachten habben moeten ze verschillende formules proberen, een tekort aan probiotica is a massive issue in the western world, en enorm veel aandoeningen zijn connected met de gut.

Daarom blijf ik erbij dat probiotics een must zijn om te proberen, besides praat je niet voor initiele negatieve effecten die na een paar weken verdwijnen

Als het goed is worden darmbacteriën niet vernietigd in je darmkanaal :p Eerst komt je dunne darm en dan de dikke. Bedoeling is dat ze daar voor een groot deel blijven leven. Maar je lichaam houd dit evenwicht van bacteriën zelf op peil, teveel is ook niet goed. Behalve als je antibiotica gebruikt of andere bacteriedodende middelen dan komt het zeker van pas.

Bij een slechte voeding kan het ook van pas komen omdat het invloed heeft op het evenwicht tussen de bacteriën en schimmels/gisten, maar dan kan je beter je je voeding aanpassen.

Bij een gezonde voeding en voldoende beweging is het volledig onnodig.

De reden om ze te nemen zijn alle nutrienten die ze bevatten, beetje zoals een multi maar dan met al de 42 essentiele mineralen die de meeste niet bevatten.

Voor het immuumsysteem zijn probiotics the shit, zelf geraakte ik van een chronishe infectie af door green powders en probiotics, en ik nam veel sups

Als je goed eet heb je ook alle nutriënten binnen. Is eerder voor de slechte eters dan.

Bepaalde probiotica/bacteriën hebben inderdaad een positief effect op het immuunsysteem. Zeker als het evenwicht wordt verstoord of teveel bacteriën gedood worden door bepaalde chemische bestanddelen :p

Cools ik ben sinds vandaag gestopt met T3 na ongeveer een 4-tal maanden. Nooit boven de 50 mcg gekomen. Nu zit ik eigenlijk in mijn cut, maar het lijkt me verstandiger voor een 2-tal weken mijn carb inname iets verhogen en boven onderhoud te eten zodat mijn schildklier harder moet gaan werken. Ook gebruik ik DIT supplement om herstel te bevorderen.

Kan ik na die 2 weken mijn kcal weer droppen en rustig weer starten met cutten? Of is het niet nodig mijn kcal omhoog te gooien? Mijn cut- dieet bevat sowieso al redelijk veel carbs.

Of wat is jouw visie hier op, en hoe zou jij het aan pakken?

Cools ik ben sinds vandaag gestopt met T3 na ongeveer een 4-tal maanden. Nooit boven de 50 mcg gekomen. Nu zit ik eigenlijk in mijn cut, maar het lijkt me verstandiger voor een 2-tal weken mijn carb inname iets verhogen en boven onderhoud te eten zodat mijn schildklier harder moet gaan werken. Ook gebruik ik DIT supplement om herstel te bevorderen.

Kan ik na die 2 weken mijn kcal weer droppen en rustig weer starten met cutten? Of is het niet nodig mijn kcal omhoog te gooien? Mijn cut- dieet bevat sowieso al redelijk veel carbs.

Of wat is jouw visie hier op, en hoe zou jij het aan pakken?

Kans is dat je snel bijkomt dat omdat je schildklier nog moet herstellen. Als je cut dieet al voldoende carbs bevat zou ik zelfde blijven eten.

@Cools op aanraden van jou pompoenpitolie gaan gebruiken. Nu gebruik ik 2 weken 1000mg per dag hiervan. Me huid is een stuk rustiger. Kan ik dit dan vanaf nu elke 2 of 3 dagen gebruiken? Of elke dag blijven nemen?

@Cools op aanraden van jou pompoenpitolie gaan gebruiken. Nu gebruik ik 2 weken 1000mg per dag hiervan. Me huid is een stuk rustiger. Kan ik dit dan vanaf nu elke 2 of 3 dagen gebruiken? Of elke dag blijven nemen?

Dat hangt van de werkingsduur af en dat is niet onderzocht. Ik zou eens proberen om de dag en kijken wat dat doet en daarna om de 3 dagen. Dan kun je bepalen wat het beste voor je werkt.

Ivm acne wil ik weer pompoenpitolie gaan gebruiken. Heb ze hier staan van de tuinen op 1000 mg per capsule. Dit zou te sterk gedoseerd zijn toch? En om de dag was geen optie ivm schommelingen in DHT waardes als ik me niet vergiste? Wat is het nadeel van deze dosering? Te sterke onderdrukking van DHT hormoon? En wat is hier het nadeel van? Minder kracht, definitie etc?

Welke leverancier raad je aan?

Maar je word niet getest voor de overige 42 essentiele mineralen.

Ivm acne wil ik weer pompoenpitolie gaan gebruiken. Heb ze hier staan van de tuinen op 1000 mg per capsule. Dit zou te sterk gedoseerd zijn toch? En om de dag was geen optie ivm schommelingen in DHT waardes als ik me niet vergiste? Wat is het nadeel van deze dosering? Te sterke onderdrukking van DHT hormoon? En wat is hier het nadeel van? Minder kracht, definitie etc?

Welke leverancier raad je aan?

Te hoge dosering gaat te laag DHT kunnen geven wat negatief kan zijn voor seksuele functies oa. Ook is DHT anti-katabool en heeft een effect op het immuunsysteem.

Om de dag is moeilijk te zeggen omdat dit nog niet getest is in onderzoek, alleen 400mg/dag.

Grapeseedextract is the shit voor de huid. lees online reviews

Maar je word niet getest voor de overige 42 essentiele mineralen.

Tussen 14 en 18 zijn er essentieel (samen met spoorelementen), moet nog meer onderzoek gebeuren om het juiste aantal vast te stellen. En je aanbevolen dagelijkse voeding is hierop aangepast zodat je alles voldoende binnen krijgt.

Terug
Naar boven