- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Cardio schiet er inderdaad nogal vaak bij in.
Dit is vandaag. 3250kcal is toch wel me minimale doel
Met deze macro's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cardio schiet er inderdaad nogal vaak bij in.
meestal deelblokjes spinazie bij me kip en rijst 100gr ongeveer.
meestal deelblokjes spinazie bij me kip en rijst 100gr ongeveer.
Thnx cools. Nog bepaalde tips kwa groenten en fruit, en bepaald dagdeel van inname?
Thnx cools. Nog bepaalde tips kwa groenten en fruit, en bepaald dagdeel van inname?

Cools, ik zag in de begin post dat je iemand 1000mg pompoenpitolie aanraadt bij acne. Die jongen gebruikt er ook zinkzalf bij. Is dat aan te raden?
Ik begin nu best last te krijgen van acne. Heb het eens eerder gehad en toen roa gebruikt. Dat goedje werkte erg goed, maar het is vies rotspul en de sides trek ik niet nog eens.
Mijn vraag, voldoet 1000mg pompoenpit olie per dag?
Kan ik daar eventueel biergist bijnemen?
Is direct zonlicht of zonnebanken een probleem bij gebruik van zinkzalf?
Daarom raad ik superfoods aan, greenfoods mix van chorella, wheatgrass, spirulina en barely grass zou iedereen als een basismet een supplement moeten nemen met polyphenels zoals life extension mix of ortho coreDeels, er zitten nog andere stoffen in groenten en fruit die goed voor je lichaam zijn.
Zeker, een gezond dieet zou de basis van iedereen moeten zijn.Proberen 250gram per dag minimum binnen te krijgen en variëren. En 2 a 3 stuks fruit. Gaat wonderen doen, zeker bij bepaald fruit of groenten waar je extra goed op reageert. Voor je gezondheid (naast eiwitten) is dat je belangrijkste basis.
cools is the shit, ik aprecieer altijd mensen die anderen goed advies geven wat gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek integendeel tot mensen die onzin posten dat ze ergens gelezen hebbenSuper dat je dit doet @Cools las even het begin stuk, wat kinderachtig hoe mensen reageren terwijl je juist harstikke veel mensen help en goede uitleg geeft !! Sorry voor off topic maar moest dit ff kwijt
Het belangrijkske supplement dat iedereen zou moeten nemen zijn enteric coated probiotics, de gut is geimpliceerd in veel aandoeningen en het nemen van probiotics is een no brainer
Daarom raad ik superfoods aan, greenfoods mix van chorella, wheatgrass, spirulina en barely grass zou iedereen als een basismet een supplement moeten nemen met polyphenels zoals life extension mix of ortho core
Je hebt enteric cauted ones nodig ondat sommige vernietigd wormen in een van de darmen, heeft nix met de maag te maken, je zou een combo van enteric cauted ones en normale moeten nemen.Dat is niet voor iedereen zo handig. Sommigen reageren hier slecht op met als gevolg obstipatie of andere darmklachten. Dit hangt van de soort bacteriën ook af. En enteric coated is meestal niet nodig omdat de meeste maagzuurresistent zijn.
Bij gebruik van antibiotica is het zeker aan te raden. Probiotical is een goede keuze (Belgische apotheek).