MuscleMeat

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

Cardio ;)

En wat eet je op een dag?
Cardio schiet er inderdaad nogal vaak bij in.

Dit is vandaag. 3250kcal is toch wel me minimale doel

350415ce9b70ba5031b1e545f70f004a.jpg
02e5f11356ad8c2f76efc392832f5c55.jpg
52d0c92be0dc3f374c9955dc0736c2eb.jpg
8fd8bca4819f66ca47b9798a904d52ed.jpg

Met deze macro's

1504381eadf68d78e986f565bb3f56ab.png

• Topic Starter Topic Starter
Veel te weinig groenten en fruit.

1 multivitamine a day, keeps the doctor away.

meestal deelblokjes spinazie bij me kip en rijst 100gr ongeveer.

Proberen 250gram per dag minimum binnen te krijgen en variëren. En 2 a 3 stuks fruit. Gaat wonderen doen, zeker bij bepaald fruit of groenten waar je extra goed op reageert. Voor je gezondheid (naast eiwitten) is dat je belangrijkste basis.

Thnx cools. Nog bepaalde tips kwa groenten en fruit, en bepaald dagdeel van inname?

Groenten wat verdelen over de dag en bij avondeten 150gram. Op deze manier kom je er snel aan. Groenten kan je gewoon koken, beste wel vers en niet uit een pot. Diepvries kan ook. Afwisselen tussen wat je te eten vind.

Fruit zijn 2 kiwi's per dag aan te raden ivm vitamine C oa. en dan 1 a 2 stuks erbij van wat anders, bv. peer of appel en max 1 banaan/dag ivm hoog suiker gehalte.

En cardio wat meer beginnen toevoegen. Makkelijkste is 15min voor je training aan rustig opwarmtempo en 15min erna. Is ook nog eens goed voor je spiergroei ;)

@Cools veel dank wederom. Gaan hieraan werken.

Super dat je dit doet @Cools las even het begin stuk, wat kinderachtig hoe mensen reageren terwijl je juist harstikke veel mensen help en goede uitleg geeft !! Sorry voor off topic maar moest dit ff kwijt

Cools, ik zag in de begin post dat je iemand 1000mg pompoenpitolie aanraadt bij acne. Die jongen gebruikt er ook zinkzalf bij. Is dat aan te raden?
Ik begin nu best last te krijgen van acne. Heb het eens eerder gehad en toen roa gebruikt. Dat goedje werkte erg goed, maar het is vies rotspul en de sides trek ik niet nog eens.

Mijn vraag, voldoet 1000mg pompoenpit olie per dag?

Kan ik daar eventueel biergist bijnemen?

Cools, ik zag in de begin post dat je iemand 1000mg pompoenpitolie aanraadt bij acne. Die jongen gebruikt er ook zinkzalf bij. Is dat aan te raden?
Ik begin nu best last te krijgen van acne. Heb het eens eerder gehad en toen roa gebruikt. Dat goedje werkte erg goed, maar het is vies rotspul en de sides trek ik niet nog eens.

Mijn vraag, voldoet 1000mg pompoenpit olie per dag?

Kan ik daar eventueel biergist bijnemen?

Heb ik in het begin aangeraden, vooral omdat meeste caps 1000mg zijn en om zeker te zijn tijdens een kuur. Maar denk dat 400-500mg/dag al voldoende is.

1000mg pompoenpitolie is dus meer dan genoeg en heb al goede resultaten ontvangen op lagere dosis. Je kan er biergist gewoon bijnemen alsook zinkzalf. Pompoenpitolie werkt 100% zeker alleen oppassen met je immuunsysteem. Sommigen reageren er slecht op.

Is direct zonlicht of zonnebanken een probleem bij gebruik van zinkzalf?

Het belangrijkske supplement dat iedereen zou moeten nemen zijn enteric coated probiotics, de gut is geimpliceerd in veel aandoeningen en het nemen van probiotics is een no brainer

Deels, er zitten nog andere stoffen in groenten en fruit die goed voor je lichaam zijn.
Daarom raad ik superfoods aan, greenfoods mix van chorella, wheatgrass, spirulina en barely grass zou iedereen als een basismet een supplement moeten nemen met polyphenels zoals life extension mix of ortho core

Proberen 250gram per dag minimum binnen te krijgen en variëren. En 2 a 3 stuks fruit. Gaat wonderen doen, zeker bij bepaald fruit of groenten waar je extra goed op reageert. Voor je gezondheid (naast eiwitten) is dat je belangrijkste basis.
Zeker, een gezond dieet zou de basis van iedereen moeten zijn.

Super dat je dit doet @Cools las even het begin stuk, wat kinderachtig hoe mensen reageren terwijl je juist harstikke veel mensen help en goede uitleg geeft !! Sorry voor off topic maar moest dit ff kwijt
cools is the shit, ik aprecieer altijd mensen die anderen goed advies geven wat gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek integendeel tot mensen die onzin posten dat ze ergens gelezen hebben

Het belangrijkske supplement dat iedereen zou moeten nemen zijn enteric coated probiotics, de gut is geimpliceerd in veel aandoeningen en het nemen van probiotics is een no brainer

Dat is niet voor iedereen zo handig. Sommigen reageren hier slecht op met als gevolg obstipatie of andere darmklachten. Dit hangt van de soort bacteriën ook af. En enteric coated is meestal niet nodig omdat de meeste maagzuurresistent zijn.

Bij gebruik van antibiotica is het zeker aan te raden. Probiotical is een goede keuze (Belgische apotheek).

Daarom raad ik superfoods aan, greenfoods mix van chorella, wheatgrass, spirulina en barely grass zou iedereen als een basismet een supplement moeten nemen met polyphenels zoals life extension mix of ortho core

Superfoods is een hype dat nergens op slaagt. Boerenkool bv. of elk soort zaad zou eronder vallen door hoge concentratie van vitamine, mineralen en bepaalde andere stoffen.

Spirulina en chlorella is een andere zaak. Dit kan als supplement gebruikt worden voor bepaalde doeleinden.

Dat is niet voor iedereen zo handig. Sommigen reageren hier slecht op met als gevolg obstipatie of andere darmklachten. Dit hangt van de soort bacteriën ook af. En enteric coated is meestal niet nodig omdat de meeste maagzuurresistent zijn.

Bij gebruik van antibiotica is het zeker aan te raden. Probiotical is een goede keuze (Belgische apotheek).
Je hebt enteric cauted ones nodig ondat sommige vernietigd wormen in een van de darmen, heeft nix met de maag te maken, je zou een combo van enteric cauted ones en normale moeten nemen.

De benefits maken ze een must voor iedereen, links naar mensen die darmklachten krijgen?

Terug
Naar boven