XXL Nutrition

wie heeft een scooter of doet er aan scooter tuning

hoezo zuigt een neos? het ziet er niet echt mooi uit maar ik vindt het geen slechte scooters

denk dat het wel een mooi dingetje is voor die prijs. Als hij werkelijk al zijn beurten gehad heeft dan is die 14.000km niks. En hij is helemaal orgineel natuurlijk ;). Als alles klopt wat hij zegt zou ik hem kopen. al heeft iemand alweer 50 euro boven je geboden. Dus niet meer bieden maar die gozer ff een mailtje sturen, dat werkt meestal 10x beter

hoezo zuigt een neos? het ziet er niet echt mooi uit maar ik vindt het geen slechte scooters

denk dat het wel een mooi dingetje is voor die prijs. Als hij werkelijk al zijn beurten gehad heeft dan is die 14.000km niks. En hij is helemaal orgineel natuurlijk ;). Als alles klopt wat hij zegt zou ik hem kopen. al heeft iemand alweer 50 euro boven je geboden. Dus niet meer bieden maar die gozer ff een mailtje sturen, dat werkt meestal 10x beter

Ja, ik heb al een concrete afspraak gemaakt om te kijken en te rijden. Even zonder handen rijden, checken of ie meteen start, verkoper inschatten etc.

Thanks iig.

• Topic Starter Topic Starter
700 lijkt mij ne goede prijs

Je bent al overboden bij die Neo's zag ik.. Van prijzen weet ik niets af, maar aangezien hij netjes is onderhouden, niet mee gekloot e.d. lijkt het me een leuke scooter voor woon-werkverkeer!

Je bent al overboden bij die Neo's zag ik.. Van prijzen weet ik niets af, maar aangezien hij netjes is onderhouden, niet mee gekloot e.d. lijkt het me een leuke scooter voor woon-werkverkeer!

daarom moet je altijd de eigenaar mailen, dan heb je veel meer kans, Omdat 9 van de 10 mensen die bieden niet reageren. En dan heb je ook nog die eikels zonder sociaal leven die 30.000 euro gaan bieden op een aquarium van 200 euro bijv.

daarom moet je altijd de eigenaar mailen, dan heb je veel meer kans, Omdat 9 van de 10 mensen die bieden niet reageren. En dan heb je ook nog die eikels zonder sociaal leven die 30.000 euro gaan bieden op een aquarium van 200 euro bijv.

that zijn gewoon gay noobs !! krijg ik het schijt van !

Ok. Ik heb hem zo goed als gekocht. Ik ga hem zaterdag ophalen:).

Alleen loopt hij nog standaard en maakt hij veel toeren. Volgens mij zijn de rollertjes te licht? Die wil ik vervangen en voor de rest een andere (originele) uitlaat zonder prop erin. Want prop plus ring eruit laten halen loopt toch minder dan een nieuwe uitlaat he?

Laatst bewerkt:
Vandaag zijn er lekker ook heel wat bekeuring op school uitgedeelt, levert de politiet ook al op, vooral als ze naar een school voor techniek (autotechniek) gaan. Sommige gasten praten alleen maar over scooters, ik word er gek van. Vandaag had er eentje uit me groep voor de derde keer in 2 maand ofzo een bekeuring.

Ik wacht lekker tot me sloop/ scheuurr autotje:P

Vandaag zijn er lekker ook heel wat bekeuring op school uitgedeelt, levert de politiet ook al op, vooral als ze naar een school voor techniek (autotechniek) gaan. Sommige gasten praten alleen maar over scooters, ik word er gek van. Vandaag had er eentje uit me groep voor de derde keer in 2 maand ofzo een bekeuring.

:). Ik heb al 6 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een auto gehad. Een auto is niet te doen in amsterdam.

Heb naast mn ducati monster nog een honda mtx50 van 82, is een pas afgerond projectje, gewoon om bezig te blijven.
Kader gepoedercoat, tandwiel van ducati 998 (passend gedraaid), kappen gespoten en bewerkt, hallogeenvoorlicht, wit zadel laten maken, motorblok gereviceerd.... uiteindelijk toch een 600 euro in moete steken, maar is nu wel een plaatje

foto's ?

dat is de leeftijd dat gaat vanzelf over;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D
Zo'n racescoots kunnen smerig hard optrekken. Vanaf de 100 is het wel gedaan..:)

Zo'n racescoots kunnen smerig hard optrekken. Vanaf de 100 is het wel gedaan..:)

idd maar tot de 100 boekt ie hem wel:D Als de scooter echt goed staat afgestelt. Zo'n scooter trekt ook ong. even hard als zo'n politie wegmotor. Heb daar nog wel een filmpje van denk ik.

idd maar tot de 100 boekt ie hem wel:D Als de scooter echt goed staat afgestelt. Zo'n scooter trekt ook ong. even hard als zo'n politie wegmotor. Heb daar nog wel een filmpje van denk ik.

EDIT --

YouTube - Motor Politie vs Sprinter (scooter)

zelfde vanuit een andere hoek, hij rijdt hem er dus ook uit tot een zekere snelheid.

YouTube - Scooter vs Motorjood (125cc, 180cc, 200cc)

lekker hard ! toffe politie precies

Op 3 - 4 seconden rijden ze 100km/uur dacht ik

Terug
Naar boven