Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben is op mijn bek geslagen met een boksbeugel, mijn reactie daarop was hem helemaal de t*ring in slaan/schoppen. die kl***zak stond stijf van de drug en had de verkeerde te pakken.

Mensen die snel over gaan tot geweld hebben volgens mij vaak een laag IQ.Ik schat die bij de meeste hooligans dan ook niet al te hoog in.

J

Ik ken je visie onderhand wel powerant. Je kan ook gewoon verder je visie kracht bij zetten, maar persoonlijke aanvallen vind ik treurig. Verbale agressie is nergens voor nodig ;)

Als je het gewoon doet voor karma, dan heb ik niks gezegd. :)

Godnondeju jij snapt er echt geen hol van :roflol:

Ik heb al zo vaak gezegd waarom, hoe en argumenten erbij en ik was niet de enige maar er valt gewoon niets in je botte verstand te krijgen. en dan zeggen dat persoonlijke aanvallen treurig zijn terwijl jij hier de enige bent die hier opeens normale mensen treurig gaat noemen en weet ik veel niet wat :roflol:
''Verbale agressie nergens voor nodig''.. nee kom, laten we intellectueel elkaar afslaan op jouw manier he? :')

Hou op ik heb buikpijn zeg :')

Ik heb al zo vaak gezegd waarom, hoe en argumenten erbij en ik was niet de enige maar er valt gewoon niets in je botte verstand te krijgen. en dan zeggen dat persoonlijke aanvallen treurig zijn terwijl jij hier de enige bent die hier opeens normale mensen treurig gaat noemen en weet ik veel niet wat :roflol:
''Verbale agressie nergens voor nodig''.. nee kom, laten we intellectueel elkaar afslaan op jouw manier he? :')

Wenst u een valiumpje?? Ik kan je natuurlijk ook meteen neer meppen... zou natuurlijk wel efficiënter zijn ;)

Ok, dan heb ik je post eerder verkeerd geïnterpreteerd. Dus we hebben het over praten/argumenteren met als doel om een gevecht te vermijden. Ik ken weldegelijk het verschil tussen beiden, ik heb die verschil zelf in m'n eerste post al duidelijk gemaakt:

Maar nu heb jij het niet meer over praten als in 'de gemoederen sussen', maar een repliek geven als in 'verbale agressie'

Goed, jij hebt het verschil uitgelegd tussen non agressief verbaal gedrag en agressief verbaal gedrag. Ik verwerp beide vormen afhankelijk in welke situatie ik ben. Ik leg geen causale link tussen intelligentie en agressie. (juist omdat mijn intuitie dat verwerpt en omdat ik geen enkel studie las dat evidentie bood aan die stelling).

Keito stop met leven, jij bent ****ing dom.

En ik heb altijd tegenargumenten geboden. Jij kan het niet meer aan en begint een beetje door te slaan :) Getuigt niet veel van zelfdiscipline als je het mij vraagt :D

Of je kan het gewoon negeren hé. Je weet wel, die 3 keuzes die we hadden.
1. Vechten(maar dat gaat nu niet). 2. Praten (we zijn uitgepraat). Of 3. weglopen. (negeren dus).

Wat jij nu eigenlijk doet is nummer 1 toepassen. Niet vechten, maar wel een ander vorm van agressie gebruiken. En dat is even laag. Ik wist wel dat je geen heilige was!:D

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Mensen die snel over gaan tot geweld hebben volgens mij vaak een laag IQ.Ik schat die bij de meeste hooligans dan ook niet al te hoog in.

Ik denk dat ook, maar een correlatie betekent geen causatie natuurlijk.
Verder is een correlationeel studie doorgaans nomothetisch, dus dan verlies je oog voor het unieke. En aangezien die correlaties niet 1 zijn, wilt dat zeggen dat sommige intelligente mensen ook gewoon evenveel vechten als laag iq mensen. Even aangenomen dat de notie IQ een adequate weergave geeft van iemands mentale capaciteiten.

Laatst bewerkt:
En ik heb altijd tegenargumenten geboden. Jij kan het niet meer aan en begint een beetje door te slaan :) Getuigt niet veel van zelfdiscipline als je het mij vraagt :D

Of je kan het gewoon negeren hé. Je weet wel, die 3 keuzes die we hadden.
1. Vechten(maar dat gaat nu niet). 2. Praten (we zijn uitgepraat). Of 3. weglopen. (negeren dus).

Wat jij nu eigenlijk doet is nummer 1 toepassen. Niet vechten, maar wel een ander vorm van agressie gebruiken. En dat is even laag. Ik wist wel dat je geen heilige was!:D

Heb ook nooit gezegd dat ik een heilige ben, mijn tong is scherp zat, dus heb nooit hoeven vechten :D
Anyway, jij lijkt gewoon niet te luisteren en ik geniet gewoon van die ... ''aparte'' uitspraken van je :roflol:

Ik hou al op, het is toch eindeloos :')

..................

[keito gebashd]

........

Als je wil, vergezel ik je wel op jullie uitermate gezellige date. Hij beschikt mss over een goede rechtse, ik beschik over een goede traptechniek, en I go for nothing less than the balls.

Oh, nog even deze randtekening: dit zou geen agressie zijn, maar zelfverdediging
:D

Hmm met jou aan mn zijde voel ik me al stukken veiliger :D

:kiss:

Heb ook nooit gezegd dat ik een heilige ben, mijn tong is scherp zat, dus heb nooit hoeven vechten :D
Anyway, jij lijkt gewoon niet te luisteren en ik geniet gewoon van die ... ''aparte'' uitspraken van je :roflol:

Ik hou al op, het is toch eindeloos :')

Idd, ik denk dat het gewoon beter is dat te negeren, onder het mom van: wat baten kaars en bril....

En uiteraard is het sop de kolen ook niet waard ;)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Hmm met jou aan mn zijde voel ik me al stukken veiliger :D

:kiss:

En terecht... You may be a beast, maar ik als vrouw heb het recht om die kerel onder de gordel te trappen. I like emancipation :D

Idd, ik denk dat het gewoon beter is dat te negeren, onder het mom van: wat baten kaars en bril....

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

En terecht... You may be a beast, maar ik als vrouw heb het recht om die kerel onder de gordel te trappen. I like emancipation :D

ik ook, maar dan alleen als het mij van pas zou komen, zoals in dit geval :D

Ik mag je nu al :)

Het gevoel is wederzijds :p

Wel grappig dat drie gelijkgestemde zielen elkaar op uitgerekend een "meptopic" schouderklopjes geven. Kinda ironic :p

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

ik ook, maar dan alleen als het mij van pas zou komen, zoals in dit geval :D

Vertel mij iets nieuws... mannen maken altijd maar gebruik van de zaken die hen op dat moment van pas komen. En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn. Phoe :)

Barre tijden maken de beste maten :')

Je hebt daar een punt... én een know-it-all het licht proberen te doen zien én ondertussen een bakje kwark naar binnen moeten lepelen. Het leven kan zwaar zijn :(

Waren we het net zo mooi met elkaar eens, dreigt het een mannen vs vrouwen ding te worden :( twee tegen één, daar begin ik niet aan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven